Olenko siis ainoa joka äänestää Soinia?
Nyt ihmiset rohkeutta peliin ja joku roti tähän yhteiskuntaan!
Kommentit (15)
kiihkoissaan piirsi kakkosen äänestyslappuun.
äänestin Soinia eilen. :) Nyt toivotaan että muutkin ovat tulleet järkiinsä.
minä en tosin äänestä, mutta eiköhän soini saa enemmän kuin yhden äänen...
Suomi kuuluu natiivisuomalaisille!
palstan persujen riehumista täällä ja on ihan sama mitä Soini sanoo ja tekee, kun mun arkikokemus persuista on tämä. Ja näin on joka puolella missä vaan on sosiaalista mediaa tarjolla. Miksi kukaan täysijärkinen ihminen haluaisi yhteiskuntaan enää yhtään lisää oikeutusta tälle? Välillä tuntuu siltä kuin jokin elukkalauma olisi valtaamassa Suomen. Ei käytöstapoja, ei minkälaista käsitystä siitä, että esim. todenpuhumisella on arvonsa. Tai sillä ettei sano väärää todistusta lähemmäisestä. ja jos jotain toisenlaisia persuja on, ne ei koskaan puhu mitään. Surullista ja pelottavaa.
palstan persujen riehumista täällä ja on ihan sama mitä Soini sanoo ja tekee, kun mun arkikokemus persuista on tämä. Ja näin on joka puolella missä vaan on sosiaalista mediaa tarjolla. Miksi kukaan täysijärkinen ihminen haluaisi yhteiskuntaan enää yhtään lisää oikeutusta tälle? Välillä tuntuu siltä kuin jokin elukkalauma olisi valtaamassa Suomen. Ei käytöstapoja, ei minkälaista käsitystä siitä, että esim. todenpuhumisella on arvonsa. Tai sillä ettei sano väärää todistusta lähemmäisestä. ja jos jotain toisenlaisia persuja on, ne ei koskaan puhu mitään. Surullista ja pelottavaa.
Vastaavaa tekstiä ei voi tulla muualta kuin ylä-asteelaiselta nuorikolta.
nuorikko on sellainen tyttö joka on just mennyt naimisiin!!!!
Et todellaakaan ole.
Aivan sama mitä gallupit ja källypit sanoaa.
1. kierroksella annan ääneni Soinille. Protestiksi nykymenolle.
Soini ei ole niin last season, mutta naiset; STRINGIT ON NIIN PASSE ! Hetken höpinä vain. Soinihan on presidentti 2012. Stringien paska-aika meni jo, kun ne haisee takaa aina paskalle.
koska siinä on se ettei kehdata sanoa että aiotaan ääenstää niitä. MUTTA tänään ilmeni että on ihan oikasti toivoa että persuilusta loppuu virta. Nimittäin siihen on saanut tottua että persut paukuttaa kaikissa nettigallupeissa jne. Soinin voittajaksi ennenkuin se on ehtinyt päivää sanoa. Mutta tämänpäiväisessä Soini sai vain vaivaiset 12 prosenttia :o! Vaikka persujen hinkusiipi varmasti edelleen paukutti into piukeana. Ja Haavisto oli paras melkein 32 prosentin mielestä :o :o. Halleluja!
ääntäja toisella kierroksella oli Soini ja Niinidtö.. 77 000 ääntä-se kertoo PALJON.
Äänestin Soinia ja olen nuorehko nainen. :)
Minäkin äänestän Soinia, olen tukenut puoluetta jo vuodesta 2005 lähtien.