Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tyypillinen Vaaka?

Vierailija
18.01.2012 |

Itse en usko horoskooppeihin, koska aina kun luen Vaa'an kuvausta, niin en löydä itseäni siitä. En ole taiteellinen, enkä diplomaattinen, enkä erityisen seurallinekaan.

Onko niitä erilaisia kuvauksia? Millainen on siis tyypillinen vaaka?

Joudun ottamaan tähän kysymykseen kantaa ja puolustautumaan, olenko tyypillinen vaaka vai en.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa'at on ihan v*tun tylsiä tyyppejä.

terv. vesimies

Vierailija
2/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeudenmukainen! Minä en ainakaan voi sietää epätasa-arvoista kohtelua missään asiassa.

Sitten vaaka rakastaa kauneutta ja kauniita asioita.

Ja sitten kolmas mikä tulee mieleen ja pitää myös paikkaansa kohdallani on että vaaka on holtiton rahankäyttäjä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa'at on ihan v*tun tylsiä tyyppejä. terv. vesimies

Tylsyydestäkö vaa'an tunnistaa?

ap

Vierailija
4/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeudenmukainen! Minä en ainakaan voi sietää epätasa-arvoista kohtelua missään asiassa. Sitten vaaka rakastaa kauneutta ja kauniita asioita. Ja sitten kolmas mikä tulee mieleen ja pitää myös paikkaansa kohdallani on että vaaka on holtiton rahankäyttäjä. :)

- olen oikeudenmukainen, mutta niin on kaikki kaverinikin, jotka EIVÄT ole vaakoja.

- tykkään kauniista, vietän peilin edessä aikaa, kotini on valittu huolella - mutta en voi sanoa, että rakastaisin kauneutta. Verrattuna esim. kaveriini, joka on muuten neitsyt.

- olen enemmän pihi kuin holtiton rahankäyttäjä. Laitan joka kuukausi rahaa säästötilille, enkä osta mitään, mitä en tarvitse.

ap

Vierailija
5/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomia kasvoissa.

Ja muualla...

Osaa voittaa ihmiset puolelleen ja välillä käyttää sitä häikälemättä.

Hakee tasapainoa elämäänsä...ääripäästä toiseen.

Eli on/off-tyyppi...

Vierailija
6/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomia kasvoissa. Ja muualla... Osaa voittaa ihmiset puolelleen ja välillä käyttää sitä häikälemättä. Hakee tasapainoa elämäänsä...ääripäästä toiseen. Eli on/off-tyyppi...

Minun bmi on 21. En tarkkaile painoani paljoa.

Minulla ei ole luomia. No, selässä on kaksi kohollaan olevaa, ei muita.

En osaa kommentoida ihmisten voittamista puolelleni. Sen kiellän, että käyttäisin ketään hyväkseni. (Eikö tämä ole ristiriidassa oikeudenmukaisuuden kanssa?).

Haen kyllä tasapainoa elämääni. Olen aika rauhallinen, mielialani eivät vaihtele sen enempään kuin muillakaan.

ap

Vierailija
7/9 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pettämätön tyyli-/kauneudentaju

- Pyrkimys tasapainoisuuteen

- Ikuinen diplomaatti, toisinaan tarve äärimmäiseen kapinointiin esim. vanhempien kanssa

- Raha ei pysy käsissä

Vierailija
8/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan vaa'at ovat kärsimättömiä ja levottomia. Koko ajan pitäisi olla jotain ohjelmaa ja kaiken pitäisi tapahtua nopeasti.

Ulkoiset seikat ovat myös tärkeitä eli ovat kovia peilaamaan ja murehtimaan omaa ulkonäköään. Muutenkin vaa'at tykkäävät murehtia..ihan vaan murehtimisen ilosta.

Vaa'at ovat myös seurallisia ja erityisen tärkeää heille on elää parisuhteessa. Ja kehumista vaa'at kaipaavat.

Itse elän vaa'an kanssa ja ainakaan me emme horoskooppien mukaan sovi yhteen, koska itse olen vakaa ja rauhallinen "maan merkki"..

Vierailija
9/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ovat kaikkea jossakin määrin.