On talvi ja ulkona pakkasta. Joku spurgu on sammunut bussipysäkille.
Kommentit (25)
ja ihmettelen, kun hirveä määrä ihmisiä käveli ohi ja vain vilkaisivat miestä. Menin kotiin, kerroin miehelleni ja hän soitti hätäkeskukseen.
ap
toimit itsekin niin; kävelit ohi ja vilkaisit. Miehesi osasi toimia.
Poliisille, nyt on pakko soittaa hätänumeroon. Olen soittanut kaksi kertaa, yhdesti talvella kun känniläinen makasi lumipenkassa, välillä vaihaen paikkaa kuitenkin. Yhdesti kesällä, kun makasi kerrostaloyhtiömme leikkikentällä. En tiennyt onko kunnossa, enkä todellakaan mene pienenä naisihmisenä koskemaan epäilyttäviin makoilijoihin, en riskeeraa omaa terveyttäni jos se vaikka huitasee nyrkillä herättäjäänsä.
Soitan poliisit noutamaan "spurgun" putkaan :)
Mieheni viime syksynä oli käyttämässä koiria iltalenkillä kun näki ojassa lyyhistyneen "pulsun". Ensin huuteli. Ei reaktiota. Sitten potkaisi jalalla. Ei vironnut. Soitti tässä vaiheessa hätäkeskukseen. Ei löytynyt pulssia, eikä hengittänyt. Mies onneksi osasi elvyttää ja ensihoitajien tullessa paikalle miehelle saatiin syke. Ei tiedetä, miten kävi.
Näistäkin vastaajista yli puolet kävelisi, mutteivät kehtaa sitä sanoa