Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On talvi ja ulkona pakkasta. Joku spurgu on sammunut bussipysäkille.

Vierailija
18.01.2012 |

Mitä teet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin vastaajista yli puolet kävelisi, mutteivät kehtaa sitä sanoa

Vierailija
22/25 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen, kun hirveä määrä ihmisiä käveli ohi ja vain vilkaisivat miestä. Menin kotiin, kerroin miehelleni ja hän soitti hätäkeskukseen.

ap

toimit itsekin niin; kävelit ohi ja vilkaisit. Miehesi osasi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille, nyt on pakko soittaa hätänumeroon. Olen soittanut kaksi kertaa, yhdesti talvella kun känniläinen makasi lumipenkassa, välillä vaihaen paikkaa kuitenkin. Yhdesti kesällä, kun makasi kerrostaloyhtiömme leikkikentällä. En tiennyt onko kunnossa, enkä todellakaan mene pienenä naisihmisenä koskemaan epäilyttäviin makoilijoihin, en riskeeraa omaa terveyttäni jos se vaikka huitasee nyrkillä herättäjäänsä.

Vierailija
24/25 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisit noutamaan "spurgun" putkaan :)

Vierailija
25/25 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viime syksynä oli käyttämässä koiria iltalenkillä kun näki ojassa lyyhistyneen "pulsun". Ensin huuteli. Ei reaktiota. Sitten potkaisi jalalla. Ei vironnut. Soitti tässä vaiheessa hätäkeskukseen. Ei löytynyt pulssia, eikä hengittänyt. Mies onneksi osasi elvyttää ja ensihoitajien tullessa paikalle miehelle saatiin syke. Ei tiedetä, miten kävi.