mielestäni ei kuulu mennä naimisiin kuin kerran!
en osaa sen enempää selittää miksi mutta näin on mulla aina ollut kuva elämästä ja suhteesta. Jotenkin ehkä se idea naimisiinmenosta rikotaan kun nykyään mennään naimisiin kaksi ja jopa kolmekin kertaa. Eli sit on ihan sama olla menemättä naimisiin toista kerta. Ja olen itsekin eronnut ja uudessa suhteessa joka kestänyt jo 13v eikä olla naimisissa koska mun näkökanta tämä. Ikää jo 44 mutta jo 20senä ajattelin näin. Muita?
Kommentit (6)
Elelkää te rauhassa näin mutta miksi ihmeessä siitä pitää tehdä aloitus tänne?
t. toisella kierroksella ja hyvältä tuntuu
Mun mielestä avioliitto on juridinen sopimus, jonka voi tehdä useammankin kerran.
Esim. 25-vuotiaana ja ennen kuin on ehtinyt perustaa perhettä?
Moni ensiavioliitto vain on nykyään virhe. Mennään naimisiin ja tehdään lapsia ja sitten huomataankin, ettei se puoliso ole todellakaan "se oikea". Ensiavioliitot solmitaan liian heppoisesti ja ekan liiton lapsetkin monesti tehdään liian heppoisesti.
Kannattaisi rauhassa odottaa ennen kuin alkaa tekee näitä virheitä.
en osaa sen enempää selittää miksi mutta näin on mulla aina ollut kuva elämästä ja suhteesta. Jotenkin ehkä se idea naimisiinmenosta rikotaan kun nykyään mennään naimisiin kaksi ja jopa kolmekin kertaa. Eli sit on ihan sama olla menemättä naimisiin toista kerta. Ja olen itsekin eronnut ja uudessa suhteessa joka kestänyt jo 13v eikä olla naimisissa koska mun näkökanta tämä. Ikää jo 44 mutta jo 20senä ajattelin näin. Muita?
Ai niin, teillähän on tietty testamentti tehtynä :)
niinhän sitä sanotaan, että tahdon sanotaan vain 2 kertaa: konfirmaatiossa ja alttarilla. en tiedä aika vanhanaikaista mutta näin on :)