Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, joka oikeasti uskoo tai "tietää" kummituksista, spöökeistä...

Vierailija
18.01.2012 |

tai niistä henkimaailman otuksista jotka "pyörii" täällä keskellämme?

Eihän sellaisia oikeasti ole olemassa? Eikö ne ole vaan liian vilkkaan mielikuvituksen tuotetta?

Olen aina ikään kuin kokenut tai tuntenut jotain sellaista tietyissä tilanteissa, ne tilanteet on tuntuneet kovin todellisilta, mutta olen pyrkinyt kuittaamaan ne vaan väsymyksellä tai omituisella mielikuvituksella.

En ikinä koskaan ole puhunut kenellekään asiasta, mieheni on yltiörationalisti, pitäisi mua välittömästi kilarina, jos edes mainitsisin asiasta.

Nyt poikani, 9-vuotias, on alkanut puhumaan mulle tismalleen samanlaisista kokemuksista, joita mulla on. Ihan samanlaiset tilanteet, sen miltä se tuntuu, kuvaa täysin sen tilanteen jossa minäkin olen niin tuntenut.

Sanokaa mulle, ettei mitään spöökejä ole olemassa, että tämä on ihan höpöä kaikki, että poikani on vaan samalla lailla herrkä kuin minä, että astii/nimeää epävarman olonsa johonkin tällaiseen, mikä ei oikeasti ole totta. Eikö se ole niin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vastoin sekä luonnontieteitä että tervettä järkeä.

Seuraava kysymys!

Vierailija
2/3 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat samanlaisia ympäri maailman, mutta ei johtuen siitä että olisi kummituksia tms., vaan siitä, että aivojemme rakenne on jokaisella sama. Nämä kummat tuntemukset johtuvat tasan aivokemian häiriöistä.

Luepa se ketju missä äiti kysyy poikansa 9.v. "nopeasta olosta", sekin on näköjään aika yleinen, eikä sille kai ole tyhjentävää selitystä. Ne kokemukset ketjussa on aika jänniä ja monella tasan samanlaisia. Kummituksista ei tietoakaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa ihmistä, ja tuo esille Raamatussa, joka on Jumalan Hengen innoituksena syntynyt Kirjojen Kirja, että älä ole tekemisissä tällaisten henkivaltojen kanssa.

Et näytä olevan siihen halukaskaan, hyvä juttu :)

Jeesuksen Kristuksen nimessä on voima pahoja henkiä vastaan. aito turva ja rauha syntyy kun ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen...

Sano pojallesi, ettei tarvitse pelätä. :)

Joku saattaa arvostella viestiäni, mutta kysyn? Mitä haittaa on esim. turvata Jeesukseen Kristukseen, joka sanoi muun muassa : Tulkaa minun tyköni kaikki työn ja kuormien uuvuttamat, niin minä annan teille levon.

ja "Rauhan minä jätän teille, minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen, älköönkö peljätkö."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä