Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni jäi tänään kiinni näpistyksestä, poliisit toivat kotiin!

Vierailija
18.01.2012 |

Miksi ei henkilökunta suoraan soittanut minulle? Nyt on lapsi nolattu!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit tuoneet kotiin. Mutta meillä myyjä päätyi soittamaan kotiin, ja kertomaan asiasta vain minulle. Poikapa nolaantui siinä niin, ettei tullutkaan kaupasta kotiin vaan oli kadoksissa koko loppupäivän. Minulla vielä oli lähtö työmatkalle samana iltana, oli pitkät tunnit ennenkuin poika löytyi. Mutta onneksi löytyi ja asia saatiin selvitettyä.

Vierailija
22/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämättömiä nykyajan vanhemmat. Onneksi aivot omaavia äitejä/isejä mahtuu myös joukkoon.

Eikö sinua hävetä että lapsesi on mennyt varastamaan?? Enemmän kuin se että lapsesi on nolattu.. Voi pientä parkaa.. paijaa päähän ja kerro ettei se haittaa. tuhmat poliisi sedät/tädit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tule pelastamaan kaupasta.

Pelottelen vielä rikosrekisterillä ja kaikilla mahdollisilla muilla rangaistuksilla.

Jos ovat tyhmiä ja varastavat, ihan saavat mennä kadulle kulkenaan lappu selässä, jossa kerrotaan asiasta. Se voi sitten viimein opettaa jotakin.

Vierailija
24/27 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näpistelen ja olen ylpeä siitä

Vierailija
25/27 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään myös heti tieto

Vierailija
26/27 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikea rangaistus näpistelystä. Toiottavasti kaveritkin näkivät.

Mun 3v otti tarhan kanssa Tiimarissa käydessään sieltä kumin taskuunsa. Hoitaja huomasi kun olivat jo pihalla. Joutui menemään hoitajan kanssa takaisin ja pyytämään anteeksi. Muistaa tuon vieläkin vaikka on 6v. Minusta oikea opetus lapselle ja toivottavasti kantaa pitkään.

kun Cittarissa pisti irtokarkkilaarista suuhunsa karkin. Toruin siinä aika lailla ja sanoin, että nyt pitää sitten sanoa asia myyjälle.. ;) Päästiin kassalle, niin poika tunnusti heti myyjälle asian ja pyysi anteeksi. Harmi vaan, että myyjä sattui olemaan joku purkkaa jauhava pissis, eikä ollut yhtään mukana tilanteessa. Olis voinut vähän antaa "noottia".. ;)

helvetin takia jonkun kaupan työntekijän pitäis olla mukana sun lastenkasvatusprojektissasi?

Vittu mä en jaksa enää sun kaltaisia LEHMIÄÄÄÄÄ!!!!

Joo, olisihan se ollut ihan hirveää ja aivan selvästi jotain siltä kassalta pois, sanoa sille lapselle pari sanaa. Ja näin ehkä edesauttaa sitä, että se lapsi ei enää ikinä varastele.

Mutta kun kato kun ei voi kun se voi kuitenkin jotenkin olla pois jo selvästi varsin vähäisestä henkisestä kapasiteetista, mitä sinulla ja sillä kassapissikselläkin selvästi on.

Vierailija
27/27 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitetaan aina poliisi paikalle. aina. on yritetty lempeämmin, ei toimi