Ahdistaako ketään muuta tämä?
Kun niin monen mielestä on ihan normaalia ja oikein, että naiset myyvät itseään, että seksi on ostettavissa. Mä en itse kykenisi koskaan siihen, no mä olenkin toisaalta ehkä vähän tavallista herkempi. Enkä haluaisi koskaan miestä, jonka tiedän käyttäneen moisia palveluita.
Ja tuntuu olevan ihan normaalia, että kaikkien mielessä pyörii vain ja ainoastaan seksi. Että kaikki ihmisten tekemiset tähtää siihen, että pääsee sänkyyn. Ei haluta parisuhteita, halutaan seksisuhteita. Ja parisuhde saattaa päättyä, jos seksi ei suju, rakkaus loppuu siihen.
Oma nainen on blondi ja siltä saa hyvää seksiä, mutta kun välillä haluais vähän brunettea ja joskus punapäätä. Ihmiset on vaan esineitä.
Olen 20-vuotias naisenalku, ja ahdistun kovasti tästä. Ehkä siksi, kun haaveilen ehdottomasta rakkaudesta, yksiavioisuudesta, välittämisestä, läpi elämän kestävästä sitoutumisesta - löytyykö tällaista vain saduista?
Kommentit (4)
moraali suojelee ihmiskuntaa rappeutumiselta. Korkea moraali seksuaalisuudessa varsinkin suojelee yhteiskunnan heikoimpia, lapsia.
Luulen että seksiä ylikorostetaan nykyään mutta se on väähän sellasta "siitä puhe mistä puute" -tyyppistä. On trendikästä puhua seksistä ja olla löyhämoraalinen. Jonain toisena aikana on toinen muoti vallalla. Ole sinä omanlaisesi.
Tosin jos siitä puhuu ääneen pidetään tyhmänä, koska "mies pettää kumminkin".
Elämä ei mene aina niin kuin ajatteli mutta ei kannata lähtökohtaisesti tyytyä vähempään.
Tuo seksiä, seksiä, seksiä - uutisointi väärentää kokonaiskuvaa paljon.
Kyllä seksi on nimeenomaan parasta vakituisessa suhteessa. Mieheni nauttii myös läheisyydestä, jota ei kuulemma teiniä osannut vielä erikseen kaivata. ja kokee seksin parhaana luottamuksellisessa, aviosuhteessa.
Rakkaus on onnenkauppaa ja mikään rakkaus ei ole kuin satukirjojen teksti. Elämään kuuluu ylä-ja alamäet, mutta iän myötä ajatukset muuttuu. Täytyy vain löytää sellainen kumppani,jonka kanssa on yhteiset tavoitteet.