Olenko outo kun en halua ulkomaille lomalle tai muuallekaan? ov
Eräs kaveri ihmetteli suunnattomasti kun en halua lähteä lomalla minnekään...
Mulle ei vaan sovi tuollainen lomailu, ennemmin rentoudun kotona kun että lähden viikoksi jonnekin lomalle jossa mennään pääk olmantena jalkana paikasta toiseen ja takaisin tullessa pestään viikon aikana kertyneet pyykit...
älkääkä nyt alkako huutamaan että se on ihan kivaa tms... jollekin se sopii mutta mulle ei.
mä mieluummin olen kotona ja pesen sitä pyykkiä sitä mukaa kun sitä tulee eikä tarvii stressata mistään.
Kerran olen ollut etelässä lomalla enkä saanut siitä minkäälaista kipinää niin en ymmärrä miski minun sinne väkisin pitäisi sitten mennä?
Joku kylpyläviikonloppu on ihan jees sillon tällö mutta en sinnekän mitenkään kaipaa.
Mua ahdistaa se että kotona mua odottaa kaikki hommat kuitenkin sen lomankin jälkeen ja lomalla mennyt kauhea määrä rahaa jolla oisin voinut vaikka ostaa uuden sohvan tms...
Kommentit (47)
Ei jestas, tosiaan on pölhönperäläiset tässä ketjussa, kun mitään muuta paikkaa ei ole kuin joku Rodos ja ainoa lomailumuoto on rantaloma.. Tuolla ajatusmaailmalla kannattaa pysyäkin siellä kotona...
Ei jestas, tosiaan on pölhönperäläiset tässä ketjussa, kun mitään muuta paikkaa ei ole kuin joku Rodos ja ainoa lomailumuoto on rantaloma.. Tuolla ajatusmaailmalla kannattaa pysyäkin siellä kotona...
aika liioiteltua tekstiä.
Minä olen se, joka tykkää itsekin lasten rakastamista vesipuistoista ja rantalomista. Vuosittainen lasten loma, eli meillä se on löhöloma jossain hyvän vesipuiston läheisyydessä ei poissulje muunlaista matkailua. Meillä on kohta edessä Lontoon reissu, jonka aikana on tarkoitus käydä lasten kanssa musikaalissa (ja varmasti nautin siitä itsekin, vaikka pidän myös oopperasta - lapset eivät), ihailemassa arkkitehtuuria (sekä viktoriaanista että modernia) ja ostoksilla.
Itse en haluaisi jättää lapsia kotiin ja lähteä miehen kanssa keskenään ihanalle lomalle, koska haluaisin kuitenkin koko ajan lastenkin nauttivan kaikesta mitä itse saan kokea. Eli matkustamme yleensä lasten kanssa nyt kun he vielä haluavat kanssamme matkustaa, ja siksi lomaillessa on mukava ottaa lapset huomioon. Toki he raahautuvat mukana taidemuseoissakin, mutta nauttivat enemmän niistä parjatuista vesipuistoista. So simple.
Minä olen se, joka tykkää itsekin lasten rakastamista vesipuistoista ja rantalomista. Vuosittainen lasten loma, eli meillä se on löhöloma jossain hyvän vesipuiston läheisyydessä ei poissulje muunlaista matkailua. Meillä on kohta edessä Lontoon reissu, jonka aikana on tarkoitus käydä lasten kanssa musikaalissa (ja varmasti nautin siitä itsekin, vaikka pidän myös oopperasta - lapset eivät), ihailemassa arkkitehtuuria (sekä viktoriaanista että modernia) ja ostoksilla.
Itse en haluaisi jättää lapsia kotiin ja lähteä miehen kanssa keskenään ihanalle lomalle, koska haluaisin kuitenkin koko ajan lastenkin nauttivan kaikesta mitä itse saan kokea. Eli matkustamme yleensä lasten kanssa nyt kun he vielä haluavat kanssamme matkustaa, ja siksi lomaillessa on mukava ottaa lapset huomioon. Toki he raahautuvat mukana taidemuseoissakin, mutta nauttivat enemmän niistä parjatuista vesipuistoista. So simple.
matkustaminen on rantalomilla olemista lasten kanssa ja on liian kuumaa jne.
vuonna tulee vietettyä 2 kuukautta Suomen rajojen ulkopuolella.
Maltan tuskin odottaa seuraavaa reissua että pääsen täältä kylmästä pois.
Lapsena matkustelin paljon perheen kanssa, eikä koskaan käyty missään huvi- tai vesipuistoissa, vanhempieni mielestä ne olivat pelkkää rahastusta. Sen sijaan kaikki mielenkiintoiset kulttuuri- ja historialliset kohteet tuli kierrettyä, ja ihan vaan tutustuttua paikalliseen elämään. Eikä koskaan ollut tylsää, mitä nyt pikkusisko pari kertaa valitti liiasta kävelystä. Omien lasten kanssa aion jatkaa samalla linjalla, kunhan taas pääsen töihin ja matkusteluun on varaa.