Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Huomenna sokerirasitus!!!!

Vierailija
18.01.2012 |

Onko se aivan kamlaa? Tuleeko kamala olo ja sydän hakkaa ulos rinnasta ja pyörryttää? Ja miten kestän olla JUOMATTA klo.20 alkaen kun koko ajan raskaana ihan hillitön jano :((((

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan lukemista ja jotain syötävää laukkuun. Siis että kokeiden jälkeen saa heti jotain syötävää, paranee olo kummasti.

Vierailija
22/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ma en kertaakaan murehtinut sita (nelja raskautta). Taalla usa:ssa eivat kylla sano, ettei saisi juoda edellisillasta lahtien (ap:n viesti) ja join viela vetta sina aamunakin. Menin laakarille, sain ison lasillisen verran makeeta esanssista juomaa, ja koska olin aika janoinen, horppasin sen suoraan pohjanmaan kautta. Hoitaja sanoi, etta oletko viela janoinen, haluatko juoda viela vetta? Eli mita ihmetta, miten taalla ei haittaa ollenkaan toi juominen???

Sen jalkeen istuin tunnin odotushuoneessa lukemassa kirjaa, ja sitten otettiin nopea verinayte.

Piece of cake, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelin koko raskaudenajan, rasituksessakin oksetti hirveästi mutta onneksi saatiin otettua kokeet.

Jos et siis voi pahoin muuten, olet jo voiton puolella. Ja sitten vaan peukut pystyyn, että litkusi on kylmää ja sitä paremmanmakuista.

Vierailija
24/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tullut huono olo ollenkaan, mutta minulle ei sokeripitoisista tuotteista tule yleensä muutenkaan. Tylsäähän siellä oli istuskella ja odotella tuntikaupalla. Ja vinkkinä kannattaa juoda se litku mahdollisimman isoilla kulauksilla eikä pahemmin maistella niin menee ihan hyvin. Se oli ihan ok koska neste oli kuitenkin kylmää.

Vierailija
25/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole paharaksi, menet vaan aikasin nukkumaan ja herätessä lähdet testiin.

Olen 5 kertaa ollut raskaana ja testejä tehty raskaudesta vaihdellen joka kerta 1-2.

Minusta ei ollut vaikea juoda litkua. 4 ekaa odotusta oli semmoista Cokiksen oloista ja nyt viimesimmässä oranssia. Join äkkiä kitusiini, en edes miettinyt makua.

Mukaan luettavaa tai jotain käsitöitä jos harrastat moista.

Eväitä olen raahannut mukanani mutta olen myös etsinyt kivan ravintolan tai kahvilan jossa palkitsen itseni heti testin jälkeen.

Ihan tavallinen olo siitä on tullut, tylsää ja väsyttävää odotella pari tuntia että pääsee pois.

Kamalempaa vaikka synnytystapa-arvion ronklaaminen on.

Vierailija
26/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän kamalaa :) Aamulla sai juoda lasillisen vettä ja se auttoi kyllä, tosin oksetti tosi paljon kun raskaana ollessani tuli heti huono olo jos ei saanut ruokaa säännölisesti, ja varsinkaan aamupalaa. Mutta se cociksen makuinen juoma oli kyllä hyvää ja sen jälkeen ei ollutkaan enää niin huono olo. :) Nukuin kyllä erillisessä huoneessa ne väliajat kun olin koko raskauden todella väsynyt ja tuntui ettei mikään unimäärä riittänyt.

Vierailija
27/27 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää litkun juomista vaan pahaaoloa, mutta miksi se sokerivesi saa niin pahan olon jollekin vai johtuuko se niistä verikokeista?Piikkejä en pelkää lainkaan. Mulla on hemppa niin alhainen että varmaan nukahdan kun oon koko ajan niin väsynyt..Toivotaan niin! Ja siis lasin pari vettä voi juoda klo.20 jälkeen?Kurkku niin kuiva koko ajan..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme