Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen?? Tapasin netissä 3 vkoa sitten kanadalaisen miehen, ja nyt mies haluaa

Vierailija
18.01.2012 |

tulla Suomeen minua tapaamaan. En todellakaan etsinyt ulkomaalaista miestä, mutta tapasimme sattumalta eräällä foorumilla, aloimme vaihtaa ajatuksia, kiinnostuimme, ihastuimme jne.

Itse en silti uskaltanut vielä ajatella tätä yhtään pitemmälle, etenkin kun nettiromansseista on kuullut kaikenlaista ikävää. Nyt mies sitten yllättäen ehdottaa, että tulisi Suomeen parin viikon kuluttua tapaamaan minua. Syyksi hän ilmoittaa, ettei halua ylläpitää pelkkää nettituttavuutta vaan varmistua livenä, onko tässä aineksia johonkin. Ymmärrän että jostain Espoosta lähdettäisiin Hyvinkäälle netti-ihastusta tapamaan, mutta että Kanadasta???

Kuulostaako tämä ihan kauhealta, pitäisikö hälytyskellojen soida? Vai uskaltaisinko vastata myöntävästi ja katsoa, mitä tästä tulee?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne Pohjois-Amerikkalaiset ovat :). Jos, ja kun häneltä matkarahat löytyy, niin se on heille aivan luonnollista tulla "vähän" pidempääkin mahdollista kumppania tapaamaan. Sanot vaan hänelle, että varaa sitten itselleen myös hotellihuoneen, näin ekalle visiitille. :) Good luck!

Vierailija
22/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa näin. Ja mikäli mahdollista, ota seuraksi pari kaveriasi. EI tarvitse esitellä heitä kanadalaiselle mutta turvaksi itsellesi. Ainakin itse ottaisin jos lähtisin helsinkiin vierasta tapaamaan. Koska en tunne edes Helsinkiä niin henkisenä turvana pari tuttua ihmistä olisi hyvä juttu. Tai ainakin kerrot sitten jollekin läheiselles mihin meet. Ties mikä morsiamenryöstäjä sieltä tulee.. Varovaisuutta siis peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen: onkohan se oikeasti Kanadan kansalainen, vai joku laiton Afrikasta kotoisin oleva siirtolainen ja onnenonkija, joka haluaa Eurooppaan kansalaiseksi johonkin sivistysmaahan.

Vierailija
24/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelimme samalla keskustelufoorumilla (englanninkielisellä) kun suomalainen mies otti minuun yhtäkkiä yhteyttä ja tunnusti ihastuneensa. En ottanut toki kauhean vakavasti mutta tämä oli sinnikäs tapaus. Suostuin siihen että jos se tulee tapaamaan silloiseen kotimaahani niin kyllä voimme tavata. Viihdyimme yhdessä ja mies ihastui kunnolla, minä olin vähän varovainen siksi että järki yritti sanoa että ei tämmöisestä kaukorakkaudesta mitään tule.

Vähitellen kuitenkin tunteet sai enemmän ja enemmän valtaa kun puhuimme puhelimessa tuntikausia monta kertaa viikossa. Lopulta puheeksi tuli muuttaminen samaan maahan. Sanoin miehelle että voin tulla Suomeen vain jos minulla on tiedossa sieltä oman alani töitä, että miehen varaan en sinne lähde. Kuvittelin että tähän homma sitten loppui mutta parin kuukauden päästä sähköpostiini tuli isolta suomalaiselta firmalta viesti että jos lähettäisin CV:ni ja hakemuksen niin voitaisiin katsoa olisinko sopiva avoimeen työhön. Mies oli järjestellyt ja mainostanut minua esimiehelleen. Niin siinä sitten kävi että muutin Suomeen ja mentiin naimisiin ja kauan on jo oltu. Ei se oma ihminen aina löydy samasta kaupungista tai edes samasta maasta.

Vierailija
25/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa näin. Ja mikäli mahdollista, ota seuraksi pari kaveriasi. EI tarvitse esitellä heitä kanadalaiselle mutta turvaksi itsellesi. Ainakin itse ottaisin jos lähtisin helsinkiin vierasta tapaamaan. Koska en tunne edes Helsinkiä niin henkisenä turvana pari tuttua ihmistä olisi hyvä juttu. Tai ainakin kerrot sitten jollekin läheiselles mihin meet. Ties mikä morsiamenryöstäjä sieltä tulee.. Varovaisuutta siis peliin.

Oma huone on minusta ehdottomasti ihan jees mutta kuulostaa ihan älyttömältä tuommoinen että aikuinen ihminen pelkää niin paljon tavata tavallisilla julkisilla paikoilla muita ihmisiä että täytyy ties mitä turvahenkilöitä ja varmisteluja tehdä. Kyllä minä ainakin uskallan tavata ihmisiä ihan ilmankin moisia hömpötyksiä, niin suomalaisia kuin ulkolaisiakin.

Vierailija
26/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland, Minnesotassa? Mista kunnon tyosta muuten saa yhtakkia lomaa tahan aikaaan vuodesta? Just on joululomat pidetty.

Vierailija
27/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehellä voi olla tiettyjä odotuksia.

Ja senkin takia, että jos mies paljastuu sellaiseksi kaksisuuntaiseksi kaveriksi, niin ei ole sitten sitä vahinkoa, joka teitä yhdistää.

Vierailija
28/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nyt ole hiukan liioiteltua, ei Helsingissä mitään turvamiehiä tarvita. :D

Mutta itse tekisin niin että antaisin toisen tulla vierailulle jos haluaa mutta varaisin itsekin huoneen hotellista. Varsinkin kun et asu itse Helsingissä niin ei ole yhtään outoa että tulet itsekin lomailemaan ja siksi hotellimajoitus.

Kuten tässä nyt on moneen kertaan todettu niin älä anna rahaa, ja kerro läheisillesi minne menet ja kenen kanssa.

Vierailija
29/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

majoitutte ensin viikonlopuksi samaan hotelliin Helsinkiin. Jos tuntuu mukavalle, mies voi tulla mukanasi sinun luoksesi ja jos taas ei, hän voi jatkaa oleskelua Helsingissä.

Eikä hän sitä ole pyytänytkään. Jos en kerro osoitettani ja pyydän miestä majoittumaan hotelliin, niin eikös homma ole sitten aika ok? Asun vain aika pienellä paikkakunnalla, mietin pitäisikö itsekin lähteä Helsinkiin vaikka viikonlopuksi ja tavata siellä.

ap

Vierailija
30/31 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland, Minnesotassa? Mista kunnon tyosta muuten saa yhtakkia lomaa tahan aikaaan vuodesta? Just on joululomat pidetty.

olisi kyse mainitsemastasi väärinkäsityksestä :0

Koita olla ap sitten liikoja stressaamatta, asennoidu sillä tavalla että mies haluaa muutenkin tulla lomailemaan ja vietätte mukavan lomaviikonlopun Helsingissä edes kaveripohjalta jos yhteistä kemiaa ei löydy. Ja koita lyödä jäitä hattuun ettet tule pettymään liikaa. Toisaalta, jos tuntuu hyvältä kun tapaatte niin antaa mennä vaan!

Vierailija
31/31 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitens tässä kävikään loppujen lopuksi?