Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neliönmuotoinen puinen jämäkkä iso ruokapöytä hakusessa, mistä etsiä!?

12.11.2005 |

Haluisimme ruokailutilaan sellaisen jämäkän, tukevan puisen ruokapöydän joka olisi neliö. Saisi olla joka sivulla 2 paikkaa eli 8 hengen pöytä.

Saattaisi sopia myös sellainen suorakulma jossa päädyissä kaksi ja sivuilla kolme istumapaikkaa.

Onko joku törmännyt tällaisiin, auttakaahan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä haaveissa tismalleen samanlainen neliöpöytä. Ajateltiin teettää puusepällä ellei löydy valmista. En tosin ole vielä kauppoja kiertänyt, saattaahan sellainen valmiina löytyäkin. Mekin haluttais silleen, että kaksi mahtuisi istumaan yhdelle sivulla eli yhteensä kahdeksan. Jos löydät jostakin valmiina, laitatko vinkkiä tähän ketjuun. Teen samoin mikäli löydän =)

Vierailija
2/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen etsiminen alkaa alkuvuodesta, kun muutetaan uuteen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvuodesta muutetaan uuteen kotiin.

Vierailija
4/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimiäsiä isoja pöytiä löytyy yllättävän monelta valmistajalta! Edullinen on EM-huonekaluilla ja saman liikkeen myymästä Kinmekon mallistosta. Vepsäläiseltä löytyy Valantin, Kaanin ja Club8(Bo Concept):n mallistosta. Lisäksi ainakin Aamon valmistaa sellaisia sekä Skanno, Zaza, Nollanolla jne. Googleta näitä merkkejä. Viimeksi mainitut ovat kalliimmasta päästä. Olen aivan super tyytyväinen meidän pöytään! Se on niin mukavan iso!

Vierailija
5/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tuli monia merkkejä, eiköhän meillekin pöytä löydy. Tuo Valanti tuli mulle mieleen, oon nähny mainoksen jossakin.

Vierailija
7/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo aiemmin googlata nuo samat sivut. Aika kalliita on nuo merkkikalusteet, Valannin pöytäkin on lähes 1000e, näin äkkiseltään tuntuu kalliilta.

Mistä te löysitte oman pöytänne? Mitä maksoi?

Mä oon ajatellut kysellä hintoja ihan puusepiltä, jos sattuis saamaan edullisemmin.

Vierailija
8/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käsityötä, öljyttyä massiivipähkinää. Kallis oli joo(melkein paritonnia), mutta ikuinen. Pöytälevyn maksuus 8cm joten voi enimmät kolhut hioa pois, paikkaöljytä jne. Kaanin viilutettu olisi ollut melkein saman hintainen. Puuseppä tarjosi koivuista pähkinäpetsattuna. Olisi ollut halvempi mutta sitten pienten koljuhen hiominen ei olisi ollut mahdollista jne.

Vierailija
9/16 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin Valannin pöydät ovat viilua, itse en ainakaan miellä niitä puuksi.. Myöskin täyspuista kivaa ruokapöytää etsivä, ei tosin neliötä.

Sanna

Vierailija
10/16 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.juvi.fi/ tarjoaa monista eri puulajeista tehtyjä umpipuisia pöytiä. Meillä koivuinen metri kertaa 2,5 (päissä jatkopalat, mutta ovat oikeastaan aina paikallaan - mahtuu aamiaispöytään kaksi sanomalehteä :). Älytsin tukeva, jykevä ja kestävä.

Vierailija
11/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Juvilta 120x120 kokoinen pöytä. Massiivinen, jalat ja pöytälevy on paksut. Tervaleppää jonka voi vahata mieleisensä väriseksi.

Vierailija
12/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuota teidän pöytää nähtävillä netissä? En löytänyt Juvin sivuilta yhtään neliönmuotoista pöytää, kaikki oli perinteisen mallisia.

Vierailija
13/16 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ikean muistaakseni nordic pöytä. Todella hyvä hinta laatu suhde. sivulle mahtuu 3-4 ruokailiaa ja päätyihin kaksi. jatko levy keskellä eli täyteen levitettynä olisko 250 ja ilman tasan 2metriä. leveyttä metri. kestää hyvin lapsiperheen kulutuksen ja on näyttävän näköinen. monet ovat kehunneet meidän pöytää!

Vierailija
14/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Teetä itsellesi pöytä massiivikoivusta, omilla mitoilla puusepällä. Saatat yllättyä ettei se välttämättä tulekaan kamalan kalliiksi! (n. 1000e riippuen koosta). Saat ihan mieleisesi ja haluamasi värit juuri sinulle tehtynä.

Ystäväni teetti www.keinuville.fi firmassa pöydän omista vanhoista lattialankuistaan. Varmasti voit kuvitella kuinka komea siitä tuli!

Vierailija
15/16 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kait mää oo ainoa, joka ihmettelee, miten tää ikivanha pöytäviesti on päätynyt seksikeskusteluun? Onks tässä jotain piilomerkityksiä, joita en hiffaa? Siis tota mihin sitä pöytää on oikein ajateltu käyttää? Tukevat jalat ja riittävän iso, jottei se keiku kovassakaan täryytyksessä..? :D

Vierailija
16/16 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 09:57"]

En kait mää oo ainoa, joka ihmettelee, miten tää ikivanha pöytäviesti on päätynyt seksikeskusteluun? Onks tässä jotain piilomerkityksiä, joita en hiffaa? Siis tota mihin sitä pöytää on oikein ajateltu käyttää? Tukevat jalat ja riittävän iso, jottei se keiku kovassakaan täryytyksessä..? :D

[/quote]

Tänne on noussut vähän väliä jotain vanhoja ihan aiheeseenkuulumattomia viestejä. Ilmeisesti liittyy palstauudistukseen, sen jälkeen tätä on alkanut tapahtua. Sitä mä kyllä ihmettelen, miksi joku ylipäänsä lähtee vastailemaan 8 vuotta vanhoihin aloituksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi