Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ex-mies haikailee perääni kun jo olen niin päässyt hänestä irti.auttakaa!
18.01.2012 |
erosta siitä virallisesta on nyt puoli vuotta kulunut,en tosiaan halua häntä enää mutta mies keksii tekosyitä joilla pääsee tapaamaan mua.Pidän kännykkää usein kiinni koska yrittää soitella.Sitä paitsi hän minut jätti lopulta ja olen jo selvillä vesillä ilman häntä ja sinkkuus tuntuu hyvältä.En ole enää edes katkera.T
Kommentit (2)
olevaa kuopusta.Kannattaa ottaa se keskimmäinen kundi.Tai vanhin,ei nuorinta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että "Jätä mut rauhaa, en halua olla kanssasi tekemisissä. Loppu on loppu, upota se aivoihisi."
Jos soittaa, et vastaa. Tai vaihda salainen numero, niin soittelut loppuu. Itse en pysty vaihtamaan, kun lasten asiat on pakko hoitaa, ex soittelee milloin milläkin tekosyyllä. En juttele yhtään pidempään kuin lasten asiat, katkaisen puhelun aina jollain tekosyyllä ja pidän välillä äänettömällä. Joissain puhelimissa kuulemma joidenkin henkilöiden saapuvat puhelut voi torpata jo automaattisesti.
Meillä minä jätin, syynä parin viimeisen vuoden aggressiivinen käytös, sairaalloinen pihiys, josta tosin riitti rahaa maksullisiin naisiin. Nyt olen kuulemma hänen elämänsä nainen ja syö mielialalääkkeitä. No uskokoot kuka haluaa, en lähde takaisin kynnysmatoksi. Hyvältä tuntuu ilman häntä, kun muistelee viime vuosien öiden kyyneleitä.