Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin 10 kk vanhalle pph paikka tavalliselta kotiäidiltä

Vierailija
08.06.2008 |

Hänellä on kolme omaa lasta ja ei alalle mitään koulutusta. Onkohan hyvä vai huono asia?

Ei olla vielä tavattu, mutta puhelimessa puhuttu ja ihan hyvältä tyypiltä kuitenkin vaikuttaa.

Pitäsköhän silti koittaa vaihtaa paikkaa???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole muuta alan koulutusta ainakin helsingissä

Vierailija
22/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallinen on parhaiten valvottu

ja

jaksavat hoitajat-

eri työvuoroon tulee AINA levännyt ammattikasvattaja

T. ammattikasvattaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, ikinä en veisi samanikäistä päiväkotiin. Niin monessa olen itse ollut töissä.

Kaikki kolme pph, jotka ovat meidän lapsi hoitaneet ovat hoitaneet heitä varmasti paremmin kuin omiaan.

Vierailija
24/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään käymään alustavasti, sittenpähän ainakin nähdään minkälainen on. Ainakin oli hyvin ystävällinen siinä että saimme tulla jo nyt käymään eikä vasta pari viikkoa ennen hoidon aloittamista, positiivista.

Mihin asioihin minun kannattaa kiinnittää huomiota kun siellä ollaan??? Ideoita??

ap

Vierailija
25/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörin tutkintoko tässä sitten pitäisi hommata?

Miksei tavallinen kotiäiti kelpaa? Samaa työtähän se "tavallinen kotiäiti" tekisi ilman sitä hoitolastakin.

Mieluummin kai kotiäiti, jolla kokemusta lapsista ja kodin pyörittämisestä, kuin vastavalmistunut 21- vuotias lastenhoitaja, jolla ei mitään käsitystä käytännöstä.

Vierailija
26/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörin tutkintoko tässä sitten pitäisi hommata?

Miksei tavallinen kotiäiti kelpaa? Samaa työtähän se "tavallinen kotiäiti" tekisi ilman sitä hoitolastakin.

Mieluummin kai kotiäiti, jolla kokemusta lapsista ja kodin pyörittämisestä, kuin vastavalmistunut 21- vuotias lastenhoitaja, jolla ei mitään käsitystä käytännöstä.

Vierailija
27/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus pitää käydä jos haluaa vakisuhteen kaupungin kanssa

Vierailija
28/30 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Vain tavallinen kotiäiti joka arvo-valintana jätti hyvän työpaikkansa ja "otti omien seuraksi" kaksi hoitolasta.

Opiskelen työnohella pph:n ammattitutkintoa kestää 1,5 vuotta.

Tarjoan kodinomaista mutta ammattimaista lastenhoitoa. Arjessa hoitolapset menevät aina omien edelle. Hoitolapset tulevat meidn perheeseen ja ovat perheemme jäseniä koko hoitopäivän.

Työtä ohjaa varhaiskasvatussuunnitelmat, sisällölliset orientaatiot luovat raamit työlle. Joka päivälle on myös ohjattua toimintaa laulua/leikkiä, askartelua. tms ikätasoon sopivaa juttua.

Meitä pph:ita on varmasti erilaisia tiedän itsekkin hoitajia joille voin suositella alanvaihtoa. Olen ollut myös päiväkodissa työssä /harjoittelussa ihan pienten osastolla, enkä koskaan laittaisi sinne pk:hon lastani pienten osastolle. Lapsien kohtelu oli jotakin aivan järkyttävää, hoitojien jutut olivat k18 tasoa. Hymy ja syli kestivät tasan niin kauan kuin isit ja äidit olivat läsnä.

Luottaisin vaistoon, jos pääsisin hoitajaa valitsemaan. Kiinnittäisin pieniin asioihin huomiota, Epäilykseni herättäisi täti joka syöksyisi lepertelemään ja lässyttämään lapselle, koska itselleni tulisi olo näytöksestä..

Yksi hoitolapsistani on 4 vuotias joka aloitti minulla 9 kk iässä häneen minulla on todella kiinteä ja rakas suhde, Mitä nuorempana lapsi tulee hoitoon sen kiinteämmäksi suhde muodostuu.

Vierailija
29/30 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omien lasten tasapuolisuus siinä kärsii, ei hoitolasten. Omille ollaan tiukempia ja niiltä vaaditaan enemmän.

Vierailija
30/30 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ihan vastaavanlainen tausta: 3 omaa lasta, ei varsinaista pph:n tutkintoa mutta jotain kuitenkin (en nyt tarkemmin kerro ettei tunnisteta ;))

Näin hänen omat lapsensa, joten se riitti todisteeksi :) Samoin sain hänestä erinomaisia suosituksia tutuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä