Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette kai te kotiäidit ole tosissanne

Vierailija
17.01.2012 |

laittamassa miestänne pyykkäämään, silittämään tai tiskaamaan hänen tullessaan töistä?!?

Kyllä ne hommat kuulkaas kuuluu sille pullantuoksuiselle kotiäipälle.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan meidän muksuja 24h. Toinen on vieläpä niin pieni vielä, että otan ihan ilolla sen pyykkäysavun vastaan minkä mieheni tarjoaa. HUOM!!! Tarjoaa itse vapaaehtoisesti. En ole mitään käskenyt tekemään.

Jos hää haluaa esittää tekemisensä jälkeen marttyyriä niin esittäköön. Se ei sulle kuuulu vittu pätkääkään.

Vierailija
2/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siinä vaiheessa molemmilla täys työpäivä takana. Tosin sillä erotuksella että mies on saanut syödä rauhassa lounaan ja käydä yksin vessassa, minä yleensä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin mies alkoi tiskata heti kun oli syönyt. Eikö olekin järkyttävää, mies joutuu tekemään kotitöitä :o

Vierailija
4/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se oireilee että pitää 24h hoivata niitä? Huutaako ne koko ajan vai hajottaako paikkoja, miksi sinulla ei ole auktoriteettia lapsiisi ollenkaan, onko sosiaalihuollosta otettu yhteyttä että ottaisivat lapses pois, kuulostaa että olisi aiheellista.

Vierailija
5/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se oireilee että pitää 24h hoivata niitä? Huutaako ne koko ajan vai hajottaako paikkoja, miksi sinulla ei ole auktoriteettia lapsiisi ollenkaan, onko sosiaalihuollosta otettu yhteyttä että ottaisivat lapses pois, kuulostaa että olisi aiheellista.

en ole varmaan ensimmäinen joka sinusta ajattelee näin.

Vierailija
6/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin mies alkoi tiskata heti kun oli syönyt. Eikö olekin järkyttävää, mies joutuu tekemään kotitöitä :o

Aika halvallakin saa ostettua. Teille tosin pitää asentaja tulla laittamaan se kun miehes tuskin osaa mitään miestenhommia tehdä, kuseekin istualtaan ja kävelee kuin naiset, sipsutus vaan kuuluu ja äänikin on naisen heleä kiminä. :D

Vierailija
7/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin laittaa omat ruokansa. Minä maksan puolet perheen kuluista eli miksi vielä lisäksi olisin piikomassa? Lapsista huolehdin, mutta mies on jo aikuinen.

No nää av-mammat puhuukin perheistä, joissa mies käy "oikeissa töissä" ja vaimo saa jotain viikkorahaa kotitöitä vastaan.

Vierailija
8/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan outo

en ole varmaan ensimmäinen joka sinusta ajattelee näin.

Vierailija
9/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvallakin saa ostettua. Teille tosin pitää asentaja tulla laittamaan se kun miehes tuskin osaa mitään miestenhommia tehdä, kuseekin istualtaan ja kävelee kuin naiset, sipsutus vaan kuuluu ja äänikin on naisen heleä kiminä. :D

On vain putkiremppa menossa, joten tuota ei voi toistaiseksi käyttää (ei, älä kysy miksi. Mä en ymmärrä noiden päälle mitään.).

Muutenkin kuvaus meni aika pieleen =D

Vierailija
10/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa 9 tonnia kuussa, ei halua mun menevän töihin. Meillä käy siivooja ja lastenhoitaja.

Siis mikä on aloittajan ongelma?

Vierailija
11/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan toivoton nössykkä on. Ei jumantsukka, ette naiset voi olla tosissanne. Aika heikoilla se miehuus taitaa eräillä olla :-D

Vierailija
12/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

Miten tuo kotityölistasi liittyy siihen, että meillä mieskin voi välillä käyttää pyykki- ja tiskikonetta vaikka käykin ansiotyössä?

7

No joo, mutta meillä minä hoidan päivän aikana mm. kaikki lumityöt lisäksi. Samoin hoidan eläimiä ja nikkaroin. Emmekä muuten asu maalaistalossa :)

Mies silittää itse paitansa, pyykit kyllä pesen.

Koteja ja kotitöitä on erilaisia.

Pyykkääminen tarkoittaa nykyään pyykkikoneen käyttämistä, tiskaaminen taas tiskikoneen. Ei ole kovin raskasta. Kauluspaitansa mies saa silittää itse, ja ne onkin ainoat mitä meillä silitetään säännöllisesti.

Vierailija
13/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain putkiremppa menossa, joten tuota ei voi toistaiseksi käyttää (ei, älä kysy miksi. Mä en ymmärrä noiden päälle mitään.).

Putkiremontti on menossa, vettä voi laskea mutta tiskinkonetta ei voi käyttää. har har har... Vuoden paras trolli.. :D

Vierailija
14/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa 9 tonnia kuussa, ei halua mun menevän töihin. Meillä käy siivooja ja lastenhoitaja.

Siis mikä on aloittajan ongelma?

Onko kivaa olla maksullinen nainen? Teetkö mitään elämälläsi vai oletko ihan vain miehesi panopuuna siellä kotona?

Vierailija
15/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ehtiikin ihan kaiken tehdä kun pienimmät on 8kk ikäset kaksoset ja muuta perhettäkin kun on. Ja kyllä virtaakin on tehdä ihan kaikki ihan vain kun on kotona!!! Ei tarvi yölläkään herätä ku 4-8 kertaa kun molemmat herää vain sen 2-4kertaa eri aikoina :) Ja mies ei heräile koska on jaksettava töihin. Mutta johan sitä pitäs jaksaa kotiäidin kun pääsee nukkumaan 01.30 ja koululaiset nousee klo 8. Niinh, ei tarvi miehen tehdä mitään vaikka onkin halunnut suurperheen :/

Arvatkaas vaan tekeekö meillä mies kotihommia!? KYLLÄ! Vaikka olenkin lapsien kanssa kotona, mut otsassa ei lue SIIVOOJA. Pidän huolen lapsista. Ja kyllä, siivoan myös ja järjestän paikkoja. Mutta kyllä se mies saa oman kortensa kasaan kantaa kodin puhtaana pysymisessä. Tästä ei meillä edes keskustella. Se vain on ollut ja tulee aina olemaan näin.

Vierailija
16/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen pyykit aina. Kuivumaankin laitanhan itsekseni.

Astianpesukonetta ei ole. Tiskaan suurimman osan astioista jälleen itsekseni.

Mitä silitykseen tulee, meillä sitä tapahtuu hnyvin hyvin harvoin, kun silitettäviä vaatteitakaan ei juuri ole miehellä käytössä. Kauluspaitoja silitellään, kun ollaan lähdössä juhliim. Ja silloin se kumpi paremmin ehtii, niin silittää.

Mies joutuu kaikki omat jälkensä korjaamaan. Esim astiat tiskialtaaseen, pyykit pyykkikoneeseen tai -koriin jne. Niitä ei jätetä meillä lojumaan mihinkään.

Kun miehellä on vapaapäivä, niin kotihommat tehdään puoliksi suunnilleen.

Vierailija
17/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos mies kerrankin oma-aloitteisesti tiskaa,niin ihan toivoton nössykkä on. Ei jumantsukka, ette naiset voi olla tosissanne. Aika heikoilla se miehuus taitaa eräillä olla :-D

Jos on astianpesukone ja silti käsin tiskaa kyllä nupissa jotain hämminkiä on ilmiselvästi. Tiiäthän sen kun hölmöläiset kantoi säkillä valoa pimeään, miehes tekee vähän samoin vertauskuvannollisesti. :D

Vierailija
18/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremontti on menossa, vettä voi laskea mutta tiskinkonetta ei voi käyttää. har har har... Vuoden paras trolli.. :D

Kuten sanoin, minä en ymmärrä noiden päälle mitään mutta remppaajilta tuli kielto käyttää astianpesukonetta ja toista allasta. Sinun pitää varmaan tulla heiltä kysymään, miksi noin =)

Ei me täällä huviksemme käsin astioita pestä =D

Vierailija
19/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen perhe tekee kodissaan niin kuin tykkää. Meillä mies osallistuu hyvin paljon kodinhoitoon vaikka minä lasten kanssa kotona olenkin. Se ei silti todellakaan tarkoita sitä, että mitään kotihommia en päivän aikana tekisi.

Minua pikemminkin ihmetyttää ne 50-lukulaiset kodit, joissa mies asustaa kuin hotellissa ja pikkuvaimot passaa.

Vierailija
20/60 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kotitöiden tekeminen (edes osittain) on NIIIIIIN rankkaa, kun käy myös töissä, niin kuka helvetti ne hommat sitten tekee, kun molemmat vanhemmat käyvät töissä??