Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mistä SÄLEKAIHTIMET Helsingistä? OV: Suosittele firmaa

Vierailija
17.01.2012 |

joka tulisi mittaamaan ja jolla luotettava toimitus? Onko valkoisiin vanhoihin ikkunoihin valkoiset kaihtimet parhaat, onko nuo puunväriset jo menneen talven lumia? Onko ok hinta valkoisille kaihtimille 17e metri?

Kannattaako pikkuruutuihin ikkunan yläosaan laittaa kaihtimet vai jättää kokonaan ilman? Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ottanut monesta paikasta muuttojen yhteydessä, mutta viimeisin oli paras, nopea toimitus (lupasivat 10 työ päivää tuli viikossa, mikä parasta, asennus oli muihin verrattuna aivan siisti, sen huomasi vaan siitä että kaihtimet oli ikkunassa ja lasku pöydällä( en ollut kotona asennuksen aikana) soita sinne saat varmaan hintaan nähden hyvän palvelun. Noi muuten hinnat lasketaan neliönetreinä, ei metreinä. Minä ainakin otin kaikkiin ikkunoihin, mutta ne mittaajat kyllä kertoo sulle miksi ja millä lailla, eikä maksa mitään jos tilaat se firma oli www.kaihdinking.fi löytenee netistä

Vierailija
2/2 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuli ehkä Helsingin kaihdinpalvelusta, joka Hämeentiellä.

Otettiin sellaiset peruskaihtimet, jotka vivahtavat vähän hopeaan. Ei puisia, mutta ei myöskään kirkkaan valkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla