Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robin: frontside ollie -joko olette kuunnelleet?

Vierailija
17.01.2012 |

Taitaa tulla suomalaisten teinityttöjen uusi idoli, söpö poju. :)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012011715087180_vi.shtml

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat tehneet vaikka miten monta levyä. Taylorin ääni on ihan yhtä hyvä kuin ennen, heidän musiikkityylinsä ei vaa vetoa enää ihmisiin. Jäivät yhden levyn ihmeiksi ja Hansonit on kyllä tyyliltään sellaisia, että eivät myy itseään purkkapopille jos eivät ole siitä kiinnostuneita. Menevät mieluummin omia polkujaan. Lisäksi kaikki Hansonit ovat nykyään jos isiä ja perheellisiä miehiä. Taitavat olla uskovaisesta perheestä ja ehkä eivät enää edes halua sitä supersuosiota, kun kaikilla on kuitenkin oma perhe ja omia lapsia.

Tuli mieleen nämä kolme amerikkalaista veljestä (en muista nimeä), joiden pääsolistin ääni meni pilallle äänenmurroksen myötä. Ei ilmeisesti enää laula ollenkaan.

Vierailija
2/49 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten kakaroiden pitää vihata toisia YouTubessakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin, että tykkääkö tedän luokan tytöt tuosta laulajasta. Sanoi, että no ei!!! Kaikki vihaa sitä ja nauraa sille..

Tästä päättelin, että olisko sitten nuorempien, jotain 8-10v suosiossa enemmän.

Vierailija
4/49 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toi biisi on aivan kamala. Kattokaapa youtubesta, ku se laulaa Bruno Marsia. Aivan ihana!

Vierailija
5/49 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Nousee lautailu taas huippuunsa tyttöjenkin keskuudessa.

Vierailija
6/49 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ettei laula enää...No mielestäni aika hienosti laulaa koko kolmikko edelleen, aivan upea acappella-suoritus:

Oli toki varmaan vaikea kehittää ääntä 15-vuotiaana jos teki satoja esiintymisiä vuodessa, mutta hyvin näyttää selvinneen. Ja muistan kuulleeni Taylorin joutuneen äänihuulileikkaukseen muutama vuosi sitten, mutta mikähän lienee ollut syynä. Leyvjä tekevät edelleen ja keikkailevat ahkerasti (ei tosin Suomessa). Eiköhän Robinillakin ole edellytykset vastaanvanlaiseen pitkään uraan, vaikka vääjäämättä suursuosio jossain vaiheessa laantuu useimmilla nopeasti tähdiksi nousseilla.

Vierailija
7/49 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sitä laulavat meidän koulussa ysiluokkalaisetkin tytöt. Taitaa vaan tuo poika olla kateellinen, kun luulee, että luokkansa tytöt sitä vihaa.

Opettakaa lapsenne arvostamaan muita ihmisiä, en minä ainakaan hyväksyisi sitä, jos lapseni sanoisi 'vihaavansa' jotain ihmistä, kyllä me siitä juteltaisiin kunnolla.

Vierailija
10/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva, hyväntuulinen biisi :) Tämä mamma 36 v. ainakin tykkää!

Vierailija
11/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan poikaa, ja on mukava ollut todeta, että jalat pysyvät maassa, koulussa (muiden oppilaiden aiheuttama) hypetys jää välitunneille ja mitään koulukiusaamista ei ole esiintynyt. Pelkästään positiivista fanittamista.

Vierailija
12/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää ja jo moneen kertaan kuultua, mutta varmaan uppoaa moniin teineihin.

Vierailija
13/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljättä päivää peräkkäin päässä. Alkaa kyrsimään pikkuhiljaa...

Vierailija
14/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jotain kommentteja, jossa oli "mä oon sen homon koulus, vitu, toivotavast se kualeee" ym, todella vastenmielistä ja alkeellista.

Vierailija
15/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ymmärrä mitä siinä lauletaan. Mikä se front side ollie on? Joku lumilautatemppu vai?

Vierailija
17/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kerrankin oon säästynyt joltain ärsyttävältä renkutukselta. Sen verran oon siitä laulusta kuullutm kun se poika sanoo "täydellisen front side ollien".

P.s. Se on rullalautatemppu :)

Vierailija
18/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kerrankin oon säästynyt joltain ärsyttävältä renkutukselta. Sen verran oon siitä laulusta kuullutm kun se poika sanoo "täydellisen front side ollien".

P.s. Se on rullalautatemppu :)

Täytyy siinä jotain olla, kun yllyttää ihmiset kuulemattakin keskustelemaan:)

Vierailija
19/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sitä vihan määrää, onko se nyt NIIIIIN kamalaa jos söpö poika laulaa tarttuvaa biisiä.

Vierailija
20/49 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan kun 6-vuotias tyttöni laulais :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi