CityDeal-siivouksista! OV
Miten ilmoitatte verottajalle kulut, kun niistä ei saa kuittia?
Kommentit (15)
Sieltä löytyy "omat diilisi" ja sieltä saat myös tulostettua ainakin jonkinlaisen lapun asiasta. Muuten en osaa auttaa.
Lisäksi ilmoitetaan yrityksen y-tunnus. Kuitteja maksuista ei lähetetä verottajalle. Sähköpostit voivat olla lisäselvityksiä, mutta ratkaisevaa on pankin kuitti suorituksesta, joka esitetään verottajalle. Jos ei ole eriteltyä laskua, verottaja hyväksyy työn osuudeksi 70 % siivouspalvelusta.
viikoittain, ei ole outo juttu.
Kerro millaisen tarjouksen maksoit? kertamäärä vai mikä.... siitä voi hyvin tehdä omat laskelmat ja todellakin maassamme on laki. jota siivousfirmat saavat luvan noudattaa.
mm alvien ja muiden vuoksi.
Ootteko olleet tyytyväisiä siivouksen jälkeen?
Minä on ole, pölyt lähes pyyhkimättä, läikkiä lattialla ja nurkissa, peilit täynnä raitoja, sängyn alla pölyjä yms. Mites muilla?
viikoittain, ei ole outo juttu.
Kerro millaisen tarjouksen maksoit? kertamäärä vai mikä.... siitä voi hyvin tehdä omat laskelmat ja todellakin maassamme on laki. jota siivousfirmat saavat luvan noudattaa.
mm alvien ja muiden vuoksi.
Mulla on muutama kertasiivous ja nyt isompi vuodeksi... Laitan siis tiliotteet mistä näkee maksetun summan ja lahjakortit verotukseen mukaan.
t: ap
lahjakortissa näkyy vain kallis hinta, jota ei ole oikeasti maksanut. City dealilta tulleissa sähköposteissa lukee myös hinta, jonka on oikeasti maksanut (Lahjakortin hinta 160 e, Lahjakortin arvo 381 e).
Kokemusta ei vielä ole, mutta aion laittaa summat ja tiedot niin kuin sähköpostissa lukee. Työnosuudeksi koko summan. Olen käyttänyt monta lahjakorttia ja ollut tosi tyytyväinen! Toivottavasti ei hymy hyydy verottajan kommentteihin!
Olen käyttänyt monta lahjakorttia ja ollut tosi tyytyväinen! Toivottavasti ei hymy hyydy verottajan kommentteihin!
Ainoastaan ne lahjakorttipostit =(
Mut aattelin että olis jo kuulunut mutinaa, jos joku ei olisi näitä läpi saanut.
se missä hinta ja määrät
koska eihän se summakaan semmoisenaan kai kelpaa?
Eikös erotella esim työ ja tarvikkeet...
tai kopio siitä lahjakortista? sellanen sulla pitää olla saatuna, ja kyllä työn tekijällä on kuittivelvollisuus eli jos et siivousfirmalta sitä saa niin laita meiliä citydealiin.
kun ei siitä näe todellista summaa...
Onko joku laittanut niitä jo verotukseen, näitä siivouksia?
mitä siinä tarjouksessa luki?
kappalemäärä?
hinta?
summa jaettuna määrillä on yhden kerran hinta, ja oikeesti palvelutarjoajan on ANNETTAVA kuitti tehdystä työstä.
Yhdestä siivouspaikasta sain ainakin tylyn vastauksen että lahjakortti on ainoa kuitti mitä saa, eihän se verottajalle kelpaa.
Lisäksi ilmoitetaan yrityksen y-tunnus. Kuitteja maksuista ei lähetetä verottajalle. Sähköpostit voivat olla lisäselvityksiä, mutta ratkaisevaa on pankin kuitti suorituksesta, joka esitetään verottajalle. Jos ei ole eriteltyä laskua, verottaja hyväksyy työn osuudeksi 70 % siivouspalvelusta.