Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi paino ei putoa?

Vierailija
17.01.2012 |

Olen nuori nainen jolla HYVIN RUNSAASTI ylipainoa. Olen nyt kaksi viikkoa ollut 1500 kcal ruokavaliolla, mutta paino ei näytä pienintäkään merkkiä siitä, että olisi laskemassa... pitääkö siis kaloreita vähentää entisestään vai liikuuntaa lisätä? Olen tehnyt joka päivä pienen lenkin. Miksi ei paino putoa? :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuitenkin ihminen haluaa olla hyvännäköinen laihdutuksen jälkeen. Mitä hyödyttää laihtua ilman liikuntaa ja olla niinsanottu laihaläski. Maha voi röllöttää ja perse laahata maata vaikka ei niin läski enää oliskaa ku ennen. Ja meneppäs sanomaan tuo Suurin Pudottaja Jillianille, sehän nauraisi tuolle asialle. Sanotko kaksisataa kiloisellekkin ettet tarvi liikuntaa jotta sut saadaan 90 kiloiseksi, nyt päästit sammakon suustasi.

Vierailija
22/24 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuitenkin ihminen haluaa olla hyvännäköinen laihdutuksen jälkeen. Mitä hyödyttää laihtua ilman liikuntaa ja olla niinsanottu laihaläski. Maha voi röllöttää ja perse laahata maata vaikka ei niin läski enää oliskaa ku ennen. Ja meneppäs sanomaan tuo Suurin Pudottaja Jillianille, sehän nauraisi tuolle asialle. Sanotko kaksisataa kiloisellekkin ettet tarvi liikuntaa jotta sut saadaan 90 kiloiseksi, nyt päästit sammakon suustasi.

Minä laihdutin jokunen vuosi sitten 25 kg ilman yhtään liikuntaa, lähinnä VLCD valmisteilla. En todellakaan näytä kropaltani huonolta eikä mikään roiku mistään. Painoa lähti alkuun noin 1,5 kg per viikko, lopussa hieman alle kilon per viikko. Ihan on littana maha eikä persekään laahaa maata - ei näin pieni millään pystyisikään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin jokunen vuosi sitten 25 kg ilman yhtään liikuntaa, lähinnä VLCD valmisteilla. En todellakaan näytä kropaltani huonolta eikä mikään roiku mistään. Painoa lähti alkuun noin 1,5 kg per viikko, lopussa hieman alle kilon per viikko. Ihan on littana maha eikä persekään laahaa maata - ei näin pieni millään pystyisikään ;)

sitä lähtee myös lihaksesta. Tämä taa aiheuttaa sen, että jatkossa laihtuminen on vielä vaikeampaa ja kropan koostumus ei todellakaan ole kovin hyvä. Mutta toisaalta, itsepä sitä joutuu kroppansa kantamaan, minä tykkään olla hyväkuntoinen, jollekin riittää tietyt mitat eikä ole väliä mistä se koostuu ja miltä näyttää/tuntuu :)

Vierailija
24/24 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kutri.net/laihdutus/

ja heitä se vaaka nurkkaan ja ota mittanauha käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä