Awwww! Pikkuinen perhesurmaaja on itkuinen ja toivoo, ettei näin olisi tapahtunut!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011615085448_uu.shtml
Voi toista, kun nyt on hänelle tullut tosi paha mieli. Ihan sääliksi käy pelästynyttä raukkaa.
Kiinnostaa sitten vietävästi tän tyypin kärsimykset joo.
Kommentit (97)
Fakta on se, että murhasi julmasti kolme viatonta perheenjäsentä. En keksi yhtään niin painavaa syytä jotta tämmöiseen tekoon olisi kukaan päätynyt. Tuosta on pelkkä inhmillisyys jo niin kaukana, että miksi tämmöisiä tapauksia kestitään valtion laitoksissa täysihoidossa? Tai edes hoidetaan mielisairaaloissa?
Tämän teon sisällä oleviakin faktoja on monia, niistä ei tiedetä ja juurikin sen takia ei pitäisi ajatella niin mustavalkoisesti.
Kuten olen sanonutkin, niin teko on hirvittävä eikä siihen muttia ole, mutta tässä vaiheessa kun teon hetken motiivit eivät ole kenelläkään tiedossa, olen erittäin tyytyväinen että Suomessa ei ole kivittämistuomiota tai mellakoita kivittämisineen ja tulipalonsytyttämisineen kuten lähi-idässä.
Av-mammat olisivat kadulla soihtuineen ja huppuineen ensimmäisinä =((t. 10
Murha on musta, ei mustavalkoinen.
Onhan sillä sentäs yksi maan kalleimmista asianajajista jonka veronmaksajat maksaa.
ehtinyt kuitenkin Facebookiin asetuksia muuttelemaan... Ei löydy enää julkisessa haussa (itse löydän sivuhistoriastani, kun ehdin hakea ennen asetusten muuttamista), kuvat on piilotettu, lisäksi on poistanut joitain statuksiaan, kuten se "turvahuone"-status.
toivottavasti lopullisesti, vois vähän kaasulla tehostaa siellä oloa.
motiivi tai tekoihin johtaneet syyt on! Ihan sama, onko sillä päässä pöpöjä, onko se vaan napsahtanut, onko kyllästynyt perhe-elämään vai mitä. Se kusipää ansaitsee loppuelämänsä kestävät painajaiset ja syyllisyydentuskat ja joku iso karvanen äijä vois vielä ottaa sen poikaystäväkseen linnassa. Mä en tunne mitään ymmärrystä enkä sääliä tollasta ihmispaskaa kohtaan. MITÄÄN sellaista syytä ei ole olemassa, että sen takia pitäisi tappaa omat pienet puolustuskyvyttömät lapset. Ei MITÄÄN!!
tuo napasahtaminen ja napsahtelu johtuikin siitä sairaudesta jonka vuoksi tuo murhaaja siellä sairaalassa on? Bakteerit ovat mukavia kavereita, varsinkin kun ovat kulkeutuneet aivoihin mutta sitähän te ämmät ette siellä mustavalkoisessa maailmassanne tajua ettei kaikki aina johdu siitä että ihminen olisi julma vaikka heidän tekonsa olisivat todella julmia.
Fakta on se, että murhasi julmasti kolme viatonta perheenjäsentä. En keksi yhtään niin painavaa syytä jotta tämmöiseen tekoon olisi kukaan päätynyt. Tuosta on pelkkä inhmillisyys jo niin kaukana, että miksi tämmöisiä tapauksia kestitään valtion laitoksissa täysihoidossa? Tai edes hoidetaan mielisairaaloissa?
Tämän teon sisällä oleviakin faktoja on monia, niistä ei tiedetä ja juurikin sen takia ei pitäisi ajatella niin mustavalkoisesti. Kuten olen sanonutkin, niin teko on hirvittävä eikä siihen muttia ole, mutta tässä vaiheessa kun teon hetken motiivit eivät ole kenelläkään tiedossa, olen erittäin tyytyväinen että Suomessa ei ole kivittämistuomiota tai mellakoita kivittämisineen ja tulipalonsytyttämisineen kuten lähi-idässä. Av-mammat olisivat kadulla soihtuineen ja huppuineen ensimmäisinä =(( t. 10
ei IKINÄ, MILLOINKAAN, hyväksyttyä tappaa?
Nyt lähdit upottavalle suolle jos väännät mustavalkoisesta mustaa.
Ei siis ole kyse tästä tapauksesta, vaan että tuomitset kaiken tappamisen?
Tosin jos olet uskovainen, niin en jaksa alkaa vääntää kättä käskyistä.
Mietin vain että patoatko sun absolutismin tähän tapaukseen, vai voitko keksiä jotain, mitään syytä milloin voisit hyväksyä että joku tappoi jonkun?
[/quote]
Juu, murhaajia paijaamallahan tästä tulee parempi paikka elää. Paitsi niille jotka murhattiin.
[/quote]
niitä vainajia millain?
Murhaajat kuuluu vankilaan. Ei teistä kellään olis pokkaa vetää vivusta joka tiputtaa lattian ja jättäis ne hirteen killumaan. Ei kellään teistä.
On tekoja, joita ei voi antaa anteeksi. Ei mitenkään. "Päässä napsahtaminen" ei ihan kelpaa syyksi. Olen tyrmistynyt siitä, että tässä ketjussa on useampikin viestittelijä, joka haluaa ymmärtää tekijän tekoja.
Muuten, muutama täällä (kuten "10") kirjoitti, ettei tekijä tule pääsemään kuin "koira veräjästä". Itse olen vahvasti eri mieltä. Se, että mies istuu Suomen lakien mukaiset noin 14-15 vuotta "elinkautistaan" kolmesta murhasta on täysin riittämätön rangaistus tällaisesta äärimmäisestä teosta.
Tämän teon sisällä oleviakin faktoja on monia, niistä ei tiedetä ja juurikin sen takia ei pitäisi ajatella niin mustavalkoisesti. Kuten olen sanonutkin, niin teko on hirvittävä eikä siihen muttia ole, mutta tässä vaiheessa kun teon hetken motiivit eivät ole kenelläkään tiedossa, olen erittäin tyytyväinen että Suomessa ei ole kivittämistuomiota tai mellakoita kivittämisineen ja tulipalonsytyttämisineen kuten lähi-idässä. Av-mammat olisivat kadulla soihtuineen ja huppuineen ensimmäisinä =(( t. 10
ei IKINÄ, MILLOINKAAN, hyväksyttyä tappaa? Nyt lähdit upottavalle suolle jos väännät mustavalkoisesta mustaa. Ei siis ole kyse tästä tapauksesta, vaan että tuomitset kaiken tappamisen? Tosin jos olet uskovainen, niin en jaksa alkaa vääntää kättä käskyistä. Mietin vain että patoatko sun absolutismin tähän tapaukseen, vai voitko keksiä jotain, mitään syytä milloin voisit hyväksyä että joku tappoi jonkun?
Antaa tulla vaan.
Mikä on sellainen hyväksyttävä syy että viattomat pienet puolustuskyvyttömät lapset saa tappaa?
Odotan vastaustasi mielenkiinnolla ja kauhulla.
Kyllä tekonsa karmeuden voi tajuta sen jälkeen, kun sen on tehnyt.
Tuskin hän vankeutta suree, vaan tekoansa.
Musta ihminen, joka janoaa kostoa on sairas itsekkin.
Minut tämä teko vettä hiljaiseksi ja pahoinvoivaksi, mutta ei mulla ole mitään tarvetta tuntea vihaa tai suunnitella mielessäni rangaistusta miehelle.
Sen hoitaa ne joille asia kuuluu.
No olen 46v. ja vanhempi, kuin moni palstalainen.
Ajattelen asioita vähän eri kantilta.
On hyvin surullista seota tai sairastua niin pahoin, että tappaa läheisenä.
Miten tuollaista voisi ennalta ehkäistä? Voisivatko ihmiset enemmän rakastaa lähimmäisiään, ettei tuollaista pääsisi tapahtumaan.
Muuten hyvä muttei ikä tuo viisautta ymmärtää.
Ei kaikki sinun ikäiset ole samalla viivalla etkä voi olettaa että minä 32- vuotias en vaikka olisi sinua edellä asioissa.
Ymmärrät sen itsekkin sitten joskus.
Voitaisiin asiaa kysyä psykiatrilta miten hän näkee asian, jos ihminen janoaa kostoa pahan tekijälle.
Muuten eräs tuttava psykiatri sanoi, että ajattelen todella viisaasti.
Moni täällä kuulostaa todella pahalta ihmiseltä itsekkin.
täällä ihmetellään ja voivotellaan ja tuomitaan toisia ITSE kun ette ikinä haluaisi kellekkään toiselle pahaa MITÄ NYT VAAN TOIVOTTE JULKISESTI TOISTEN IHMISTEN KUOLEMAA mutta hei ettehän te siinä näe mitään pahaa.
ETTE OLE YHTÄÄN SEN PAREMPIA. Kannattais varmaan miettiä vähän mitä suustaan päästää. (Ja ei en puollustele tekoa mitenkään)
Nyt kommentoidaan uutista.
tällaiset uutiset saavat liekit eteen? Ja miksi pitäisi tuntea sympatiaa ventovieraita ihmisiä kohtaan? Oon todella psykopaatti,kun tämä ei herätä mussa minkäänlaista raivoa,surua tai vihaa.
No, ainahan voi tulla kätevästi uskoon, jos alkaa liikaa ahdistaa.
Kyllä tekonsa karmeuden voi tajuta sen jälkeen, kun sen on tehnyt.
Tuskin hän vankeutta suree, vaan tekoansa.Musta ihminen, joka janoaa kostoa on sairas itsekkin.
Minut tämä teko vettä hiljaiseksi ja pahoinvoivaksi, mutta ei mulla ole mitään tarvetta tuntea vihaa tai suunnitella mielessäni rangaistusta miehelle.
Sen hoitaa ne joille asia kuuluu.No olen 46v. ja vanhempi, kuin moni palstalainen.
Ajattelen asioita vähän eri kantilta.
että hyvin harva tällaisiin tekoihin kykenevä oikeasti tunnustaa tekonsa ainakaan itselleen ja aidosti suree tekojansa. Aina, ihan aina, löytyy jokin tekijä (nalkuttava akka, rääkyvät kakarat), joka jollain tasolla "oikeuttaa" teot ja tekijä kokee itsensä ennen kaikkea uhriksi, jonka oli "pakko" tehdä niin kuin teki. Jälkeenpäin itkeminen ja katuminen on useimmiten rangaistuksen ja leimautumisen pelkoa. Ei tällaisiin tekoihin kykenevä voi terve ihminen olla.