Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Awwww! Pikkuinen perhesurmaaja on itkuinen ja toivoo, ettei näin olisi tapahtunut!

Vierailija
16.01.2012 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011615085448_uu.shtml

Voi toista, kun nyt on hänelle tullut tosi paha mieli. Ihan sääliksi käy pelästynyttä raukkaa.

Kiinnostaa sitten vietävästi tän tyypin kärsimykset joo.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voit pyytää Heikki Lampelaa asianajajaksesi. Eri asia on sitten se, että suostuuko hän siihen. Heikki Lampela ja muut tienaavat sitä enemmän mitä enemmän ovat julkisuudessa eli hoitavat suuren julkisuuden saavien asioita.

Kuka hänen suuren palkkansa maksaa, jos kyseessä vaikkapa joku köyhä paloittelusurmaaja? Eihän julkisuudella sinänsä tienaa mitään?

Vierailija
42/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo napasahtaminen ja napsahtelu johtuikin siitä sairaudesta jonka vuoksi tuo murhaaja siellä sairaalassa on?

Bakteerit ovat mukavia kavereita, varsinkin kun ovat kulkeutuneet aivoihin mutta sitähän te ämmät ette siellä mustavalkoisessa maailmassanne tajua ettei kaikki aina johdu siitä että ihminen olisi julma vaikka heidän tekonsa olisivat todella julmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko missään vaiheessa sanonut, että kaikkee saa tehä jos sit jälkikäteen katuu? En.

Olenko tuominnut teon mutitta koko ajan? Kyllä.

Missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että mielestäni päivällä saa tehdä mitä vaan ku sit illalla voi pyytää anteeksi jeesukselta?

Lue ketju kokonaisuudessaan ja ajatuksella läpi edes kerran ja huomaa että tuomitsen itsekin teon kamalan hirveäksi.

En vaan pysty tuomitsemaan tuota isää suoralta kädeltä kuolemaan tietämättä yhden yhtä varmaa faktaa tuolta illalta ja minusta tuntuu kalsealta se että niin moni jopa netissä helposti langettaisi hirttotuomion isälle ilman mitään faktoja.

Mutta, olen nyt kertonut mielipiteeni moneen kertaan ja vielä kerta tähän olisi jo inttämistä. Jätän kommentoinnin nyt tähän ja jään taustalle seuraamaan keskustelua.

Ai niin, joku myös kyseli ymmärränkö omaa miestäni jos päättää tappaa minut ja lapset (sori, en muista numeroasi enkä tarkkaa kysymystäsi, tunnistanet kuitenkin itsesi).

Vastaus tuohon: Teko olisi hirveä, ihan älytön ja kamala, tuomittava.

Mutta toisaalta taas tiedän, ja perhe-, ystävä- ja tuttavapiirimme tietää, ettei mieheni tekisi pahaa kärpäsellekään.

Jos mieheni päättäisi joku ilta tappaa niin minut kuin lapsetkin, niin siinä ei olisi syynä miehen pahuus, narsismi tai ilkeys, ei lasten huuto eikä minun nalkutukseni vaan jotain ihan muuta, uskon että jotain sellaista mille miehenikään ei voinut mitään.

Uskon ja toivon, että siinä vaiheessa kun mieheni epäuskoisena itkee sairaalassa tekoaan, edes joku lähipiiristämme voisi ymmärtää ja tukea häntä eikä mies jää tekonsa kanssa ihan yksin.

Mutta nyt, minun keskusteluni on nyt tässä. Yritetään jokainen tehdä tästä maailmasta pikkuisen parempi paikka olla ja elää..

t. 10

Vierailija
44/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan nyt ensin että en hyväksy tekoa ja miestä pitää minusta rangaista. Ja että en ole tähän tapaukseen sen kummemmin perehtynyt, tiedän käytännössä sen mitä tuon jutun perusteella selvisi.

Mutta sen tiedän, että mielenterveys voi pettää nopeasti ja aiheuttaa hyvinkin kummallisia, traagisia ja käsittämättömältä tuntuvia seurauksia. Yksi kaverini joutui psykoosiin, ja yritti esim. repiä itseltään hampaat irti kotona (1/3 sai revittyäkin), luuli että niiden kautta häntä vakoillaan ja yritetään tietojen avulla tappaa. Suunnitteli myös hakevansa turvapaikkaa yhdestä, noh sanotaanko vähemmän demokraattisesta ja vakaasta Aasian maasta. Ties mitä olisi tapahtunut jos ei olisi asunut tuolloin yksin.

Tietty voi olla että mies vaan yrittää feikata, mutta en nyt ihan satavarmasti sulkisi pois jotain vakavaa mt-häiriötä/ongelmaa.

Vierailija
45/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä julkisuudessa paljon olevat jutut on mainosta näille asianajajille, asianajajan palkkion maksaa valtiokonttori jos on varaton tai pienituloinen. Heikki Lampela toimii siis myös yksityisellä puolella, jolloin hänen palkkionsa ovat aivan eri luokkaa.

Sinäkin voit pyytää Heikki Lampelaa asianajajaksesi. Eri asia on sitten se, että suostuuko hän siihen. Heikki Lampela ja muut tienaavat sitä enemmän mitä enemmän ovat julkisuudessa eli hoitavat suuren julkisuuden saavien asioita.

Kuka hänen suuren palkkansa maksaa, jos kyseessä vaikkapa joku köyhä paloittelusurmaaja? Eihän julkisuudella sinänsä tienaa mitään?

Vierailija
46/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin pitkälti samoin aatoksin kuin sinäkin.

Vierailija
47/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole selvää, että tämän munista hirteen -kuoron taustavoimana on kauhea ahdistus ja suru että tällaista voi tapahtua.

Jos heidän oma serkkunsa tai veljensä tekisi jotain vastavaa, niin tilanne näyttäytyisi vähän toisena. Tämä tuntematon murhaaja on mukava tehdä demoniksi jossa on pelkästään pahaa (tuntuu turvallisemmaltakin: "en tunne ketään sellaista joten meille ei voi käydä näin").

Mitenkään puolustelematta väärin tehnyttä ihmistä yhdyn aiemman kirjoittajan sanoihin: milloin katumuksesta on tullut HUONO asia?

Mutta katua ei pitäisi vain sitä itse tekoa, vaan sitä että oli tyhmä eikä ymmärtänyt olevansa riski ja uhka jo kun aiemmin tunsi raivon tunteita ja riehui väkivaltaisena. OLISI PITÄNYT ymmärtää. Olisi pitänyt tehdä teko tekemättömäksi etukäteen. Jälkikäteen ei voi.

Ja joo totta, että moni itkee sitä että oma elämä tuhouutuu tälliasen jälkeen ja katumus onkin itsekästä. Mutta ei kaikki, joku ihan aidosti voi olla aivan kauhuissaan että lapset ovat kuolleet - ja minä tapoin.

Vierailija
48/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaamisella ja murhaamisella on vissi ero.

Sinäkin olisit varmasti sitä mieltä, jos saisit valita iloitsisinko minä kuolemastasi vai tapanko sinut ihan käytännössä.

Tämä ihminen valitsi ihan käytännössä tappaa täysin puolustuskyvyttömiä. Hieman eri asia kuin että sen seurauksena muut ihmiset vihaavat häntä. Eikö sinusta oikeasti ole eroa?

täällä ihmetellään ja voivotellaan ja tuomitaan toisia ITSE kun ette ikinä haluaisi kellekkään toiselle pahaa MITÄ NYT VAAN TOIVOTTE JULKISESTI TOISTEN IHMISTEN KUOLEMAA mutta hei ettehän te siinä näe mitään pahaa. ETTE OLE YHTÄÄN SEN PAREMPIA. )

Vierailija
49/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ventovieraan perheen kohtaloa kohtaan tuntemani suru, sääli ja ahdistus olisi pientä. Voi herranjumala, ei kai kukaan tosissaan kuvittele että suru ja viha olisi PIENEMPI jos uhreina olisivat olleet omat läheiset?

Eiköhän se ole selvää, että tämän munista hirteen -kuoron taustavoimana on kauhea ahdistus ja suru että tällaista voi tapahtua. Jos heidän oma serkkunsa tai veljensä tekisi jotain vastavaa, niin tilanne näyttäytyisi vähän toisena.

Vierailija
50/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuolemantuomio on liian helppo tuomio, näille perheensä surmanneille! Jospa näille pedoille laittais sinne vankilan pikku yksiön seinälle suurennetut kuvat näistä uhreista, sen näköisinä, kun poliisi heidät löysi. Minusta oikeampi tuomio, kuin teloitus! He voisivat vuosien saatossa ihastella kätöstensä tuotosta! Sitten joku nero voisi päivittää kuvia aina vuoden välein, että miltä he nyt näyttäisivät! Suomi on sivistysvaltio eikä näin tietenkään tehdä, mutta minusta nämä perhesurmaajat menettivät ihmisoikeutensa sillä hetkellä, kun ensimmäinen lapsi kuoli!

Vierailija
51/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miten minä nyt pärjään? Suurin hätä itsestä?

Vierailija
52/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai jaa, tappaako ne naiset koko perheen "

ei pidä olla sinisilmäinen

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011715087639_ul.shtml

Vierailija
53/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla tuomiona silmä silmästä hammas hampaasta -periaate.

Vierailija
54/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu pari vuotta ensikertalaisena ja sit se on vapaa siittämään muita murhattavia.

Suomessa tuomiot ei ole yhtään mitään muuta kuin täysihoitolan palvelut.

Teko oli poikkeuksellisen julma mielestäni, koska noin pienet lapset eivät olisi voineet edes puolustautua ja nythän heidät tapettiin nukkuessa. Toivon että tekijä kärsii lopun elämäänsä ja saa kunnon rangaistuksen. Ei myötätuntoa sellaisille, jotka eivät sitä muillekaan anna! Ei mielenterveysongelma ole mikään syy päästää ihmistä kuin koiraa veräjästä. Olen itse persoonallisuushäiriöinen ja jos tekisin jotain noin sairasta, aivan varmasti vaatisin että minut tuomittaisiin. "If you talk the talk, you gotta walk the walk".

Siitä ei missään vaiheessa ole ollutkaan kysymys.

Mutta juurikin se kuolemantuomion langettaminen ihmiselle jonka teoista ei tiedä faktan faktaa on minusta hirveää.

Kukaan tässä maassa ei olekaan päästämässä tuota isää kuin koira veräjästä, mutta mitä ja ketä auttaa tuo joukkolynkkaushysteriakaan?

t. 10

Vierailija
55/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei toivoisi kohtaloa, että tulee tapetuksi oman isän tai puolison käden kautta. Ei tosiaankaan.

En myöskään toivoisi kenellekään kohtaloa, että vaimo ja lapset tapetaan.

Enkä sitä että itse olisi tappaja.

Hän katuu, varmasti vilpittömästi.

Olkoon vaikka itse paavi katumuksineen mutta kuolleita ne lapset on joka tapauksessa.

Turpaan vaan ja kaivoon.

Vierailija
56/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon oikein muuta voi sanoa. Ei tuolle enää mitään voi.

Parempi olisi ihmisten nyt huolehtia niistä läheisistä, joita heillä on elossa, ettei tuollaisia enempää tapahtuisi.

Vierailija
57/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä pitäisi mielestäni saada oikeudenmukainen, todella ankara tuomio.

Tekijä kuitenkin on Jumalan näkökulmasta oikeutettu armoon, mikäli hän tekojaan katuu ja syntejään anteeksi pyytää. Parasta mitä hänelle voisi tapahtua, olisi, että hän tulisi uskoon ja käyttäisi loppuelämänsä johonkin rakentavaan ja hyödylliseen.

Jos Jumala tätä tyyppiä hyysää ja armahtaa niin on sanonko mikä.

Olis armahtanut niitä tämän äijän lapsia ennemmin.

Vierailija
58/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olis kuollu niin vielä kauheampihan se ahdistus ja suru olisi ja vielä pahempi tilanne.

Eiköhän se ole selvää, että tämän munista hirteen -kuoron taustavoimana on kauhea ahdistus ja suru että tällaista voi tapahtua.

Jos heidän oma serkkunsa tai veljensä tekisi jotain vastavaa, niin tilanne näyttäytyisi vähän toisena. Tämä tuntematon murhaaja on mukava tehdä demoniksi jossa on pelkästään pahaa (tuntuu turvallisemmaltakin: "en tunne ketään sellaista joten meille ei voi käydä näin").

Mitenkään puolustelematta väärin tehnyttä ihmistä yhdyn aiemman kirjoittajan sanoihin: milloin katumuksesta on tullut HUONO asia?

Mutta katua ei pitäisi vain sitä itse tekoa, vaan sitä että oli tyhmä eikä ymmärtänyt olevansa riski ja uhka jo kun aiemmin tunsi raivon tunteita ja riehui väkivaltaisena. OLISI PITÄNYT ymmärtää. Olisi pitänyt tehdä teko tekemättömäksi etukäteen. Jälkikäteen ei voi.

Ja joo totta, että moni itkee sitä että oma elämä tuhouutuu tälliasen jälkeen ja katumus onkin itsekästä. Mutta ei kaikki, joku ihan aidosti voi olla aivan kauhuissaan että lapset ovat kuolleet - ja minä tapoin.

Jos joku oikeasti pystyy katumaan tekojaan sillä on omatunto ja ihminen jolla on omatunto ei tapa pieniä puolustuskyvyttömiä ihmistaimia.

Vierailija
59/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhatte näitä tragedioita täällä? mua ei henk.koht. kosketa tippaakaan kuolleet tai tappajat.Eikö teillä ole muuta elämää,ja saatte muiden murheista tyydytystä?Ihan sairaita olette. Ja sitten täällä vielä kysellään,etteikö joku nyt tuntisi sitä ja sitä perhettä jonkun mehevän juorun toivossa.yök teitä.

mitä kukakin saa jauhaa? Miks sä avaat tän ketjun ja vaivaudut oikein tulla ylemmyyttäs (?) korostaan ja jauhaan noita typeriä kysymyksiäs?

Vierailija
60/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa kun joutui tappamaan.

Olenko missään vaiheessa sanonut, että kaikkee saa tehä jos sit jälkikäteen katuu? En.

Olenko tuominnut teon mutitta koko ajan? Kyllä.

Missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että mielestäni päivällä saa tehdä mitä vaan ku sit illalla voi pyytää anteeksi jeesukselta?

Lue ketju kokonaisuudessaan ja ajatuksella läpi edes kerran ja huomaa että tuomitsen itsekin teon kamalan hirveäksi.

En vaan pysty tuomitsemaan tuota isää suoralta kädeltä kuolemaan tietämättä yhden yhtä varmaa faktaa tuolta illalta ja minusta tuntuu kalsealta se että niin moni jopa netissä helposti langettaisi hirttotuomion isälle ilman mitään faktoja.

Mutta, olen nyt kertonut mielipiteeni moneen kertaan ja vielä kerta tähän olisi jo inttämistä. Jätän kommentoinnin nyt tähän ja jään taustalle seuraamaan keskustelua.

Ai niin, joku myös kyseli ymmärränkö omaa miestäni jos päättää tappaa minut ja lapset (sori, en muista numeroasi enkä tarkkaa kysymystäsi, tunnistanet kuitenkin itsesi).

Vastaus tuohon: Teko olisi hirveä, ihan älytön ja kamala, tuomittava.

Mutta toisaalta taas tiedän, ja perhe-, ystävä- ja tuttavapiirimme tietää, ettei mieheni tekisi pahaa kärpäsellekään.

Jos mieheni päättäisi joku ilta tappaa niin minut kuin lapsetkin, niin siinä ei olisi syynä miehen pahuus, narsismi tai ilkeys, ei lasten huuto eikä minun nalkutukseni vaan jotain ihan muuta, uskon että jotain sellaista mille miehenikään ei voinut mitään.

Uskon ja toivon, että siinä vaiheessa kun mieheni epäuskoisena itkee sairaalassa tekoaan, edes joku lähipiiristämme voisi ymmärtää ja tukea häntä eikä mies jää tekonsa kanssa ihan yksin.

Mutta nyt, minun keskusteluni on nyt tässä. Yritetään jokainen tehdä tästä maailmasta pikkuisen parempi paikka olla ja elää..

t. 10

Juu, murhaajia paijaamallahan tästä tulee parempi paikka elää. Paitsi niille jotka murhattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan