Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Awwww! Pikkuinen perhesurmaaja on itkuinen ja toivoo, ettei näin olisi tapahtunut!

Vierailija
16.01.2012 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011615085448_uu.shtml

Voi toista, kun nyt on hänelle tullut tosi paha mieli. Ihan sääliksi käy pelästynyttä raukkaa.

Kiinnostaa sitten vietävästi tän tyypin kärsimykset joo.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko oli poikkeuksellisen julma mielestäni, koska noin pienet lapset eivät olisi voineet edes puolustautua ja nythän heidät tapettiin nukkuessa. Toivon että tekijä kärsii lopun elämäänsä ja saa kunnon rangaistuksen. Ei myötätuntoa sellaisille, jotka eivät sitä muillekaan anna! Ei mielenterveysongelma ole mikään syy päästää ihmistä kuin koiraa veräjästä. Olen itse persoonallisuushäiriöinen ja jos tekisin jotain noin sairasta, aivan varmasti vaatisin että minut tuomittaisiin. "If you talk the talk, you gotta walk the walk".

Vierailija
22/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla seinähullu tehdäkseen jotain hirveätä. Riittää pienen pieni napsahdus päässä, ja sen napsahduksen syytä meistä ei kukaan tiedä. Kun se napsahdus menee ohi ja sen aikana tehty teko iskee kokonaisuudessaan tajuntaan, voi ihminen ihan oikeasti katua ja kärsiä, antaa vaikka henkensä saadakseen teon tekemättömäksi. Toisekseen en ole rakastunut kehenkään muuhun kuin omaan mieheeni ja neljään lapseeni. Kolmannekseen, mistä sinä tiedät mitä teatteria äijä vetää? Oletko nähnyt vai kuvitteletko vain? Neljänneksi, jospa vähän rauhoittuisit niin vaikuttaisit selväpäisemmältä sinäkin t. 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä syy siis oikeutti hänet lahtaamaan koko perheensä`?

"no,kun mä en enää jaksanut leikkiä perheenisää ja kun halusin mennä kaljalle joka ilta ja vaimon ulkonäkö vitutti ja kakarat huusi ja kiukutteli ja piti vielä tiskata ja oisin halunnut painaa sitä yhtä missiäkin, niin yyh sitten vaan sain tarpeekseni ja päätin siinä pikaistuksissani ja vituuntuneena vapauttaa itseni vastuusta ja koko perhe-elämästä. nii kato siksi ja siinähän syitä jo kerrakseen. yyyhh mutta nyt kyll kadun kun oon niin sokissa ja selvinnyt humalastakin jo"

Vierailija
24/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko oli poikkeuksellisen julma mielestäni, koska noin pienet lapset eivät olisi voineet edes puolustautua ja nythän heidät tapettiin nukkuessa. Toivon että tekijä kärsii lopun elämäänsä ja saa kunnon rangaistuksen. Ei myötätuntoa sellaisille, jotka eivät sitä muillekaan anna! Ei mielenterveysongelma ole mikään syy päästää ihmistä kuin koiraa veräjästä. Olen itse persoonallisuushäiriöinen ja jos tekisin jotain noin sairasta, aivan varmasti vaatisin että minut tuomittaisiin. "If you talk the talk, you gotta walk the walk".

Siitä ei missään vaiheessa ole ollutkaan kysymys.

Mutta juurikin se kuolemantuomion langettaminen ihmiselle jonka teoista ei tiedä faktan faktaa on minusta hirveää.

Kukaan tässä maassa ei olekaan päästämässä tuota isää kuin koira veräjästä, mutta mitä ja ketä auttaa tuo joukkolynkkaushysteriakaan?

t. 10

Vierailija
25/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tragedioiden edessä.

Kun taas itsekkäät ja tunnekylmät ihmiset eivät tunne yhtään mitään. Ja näistä molemmista löytyvät vielä ne ääripäät.

Sinä selkeästi kuulut tuohon itsekkäiden ja tunnekylmien ihmisten ryhmään. Ei sekään ole kovin hyvä. Olen pahoillani puolestasi.

aikuisten ihmisten palstalle? Miettikää oikeesti niitä omaisia,ennekuin kirjoittelette tänne.

se että miksi jotkut täysin tuntemattomien ihmisen tapahtumat aiheuttaa tämmöstä, en käsitä. Siis joo, jos olis joku läheinen.

Tosin jonkun teeveesarjan fiktiohenkilönkin kuolinpaikalle lössi vei kukkia.

Emmä tajua kuin tylsää pitää olla että aggree itsensä tämmöseen raivoon.

Mutta jos se auttaa jotakuta purkamaan oloaan niin fine.

Vierailija
26/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on kuitenkin "parempi" (jos ilmaus tässä järkyttävässä ja surullisessa yhteydessä sallitaan), että teko on tehty pikaistuksissa ja päässä on vain napsahtanut. Tarkoitan, että jotenkin vielä karmivampaa olisi, jos tuo tyyppi olisi hautonut ja suunnitellut tekoaan viikko-tai kuukausitolkulla.

Minusta on myös hyvä, että katuu ja itkee. Sehän tarkoittaa sitä, että kärsii teostaan. Tervemenoa vaan vankilaan kärsimään vielä lisää!

Vierailija
27/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä syy siis oikeutti hänet lahtaamaan koko perheensä`? "no,kun mä en enää jaksanut leikkiä perheenisää ja kun halusin mennä kaljalle joka ilta ja vaimon ulkonäkö vitutti ja kakarat huusi ja kiukutteli ja piti vielä tiskata ja oisin halunnut painaa sitä yhtä missiäkin, niin yyh sitten vaan sain tarpeekseni ja päätin siinä pikaistuksissani ja vituuntuneena vapauttaa itseni vastuusta ja koko perhe-elämästä. nii kato siksi ja siinähän syitä jo kerrakseen. yyyhh mutta nyt kyll kadun kun oon niin sokissa ja selvinnyt humalastakin jo"

Sinäkin latelet pitkät pätkät tämän isän motiiveista mutta sinullakaan ei ole minkäänlaista faktatietoa. Sinä et tiedä, mutta silti laitat ihan lainausmerkkeihin tämän isän ajatukset..Miten sinä pystyt siihen? Miten sinä tiedät mitä tuo ihminen ajatteli? ET MITENKÄÄN!

Ja silti osaat antaa tuomion itsekeksimiesi vuorosanojen perusteella.

Häpeä sinä.

Tätä juuri tarkoitin, meistä kukaan ei voi tietää muuta kuin lopputuloksen, kaikki muu on oletusta ja ketään ei voi tuomita pelkän oletuksen mukaan vaikka lopputulos onkin selvillä.

t. 10

Vierailija
28/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että murhasi julmasti kolme viatonta perheenjäsentä.

En keksi yhtään niin painavaa syytä jotta tämmöiseen tekoon olisi kukaan päätynyt.

Tuosta on pelkkä inhmillisyys jo niin kaukana, että miksi tämmöisiä tapauksia kestitään valtion laitoksissa täysihoidossa? Tai edes hoidetaan mielisairaaloissa?

Vierailija
29/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä numero kymppejä, jotka viimeiseen asti ymmärtävät ja hyväksyvät.. moni heistä raapustaa kirjettä HA:lle tälläkin hetkellä kertoakseen kuinka he ymmärtävät ja samalla paheksuvat tuomitsijoita, niitä jotka eivät ymmärrä. Ja haluavat rakastaa ja parantaa. Kynät sauhuavat jo, kuulen sen tänne saakka. He äidin ja naisen rakkaudella haluavat parantaa nämä kaltoinkohdellut ja väärin ymmärretyt miespoloiset. Jotka ihan pikku harmistuksissaan ovat lahdanneet perheensä. Ja jotka vapauduttuaan tappavat jälleen. Ja viimein myös sen naisen, joka on vuosia ymmärtänyt ja yrittänyt rakkaudellaan parantaa.

hohhoijaa sulle kymppi

Fakta on se, että murhasi julmasti kolme viatonta perheenjäsentä.

En keksi yhtään niin painavaa syytä jotta tämmöiseen tekoon olisi kukaan päätynyt.

Tuosta on pelkkä inhmillisyys jo niin kaukana, että miksi tämmöisiä tapauksia kestitään valtion laitoksissa täysihoidossa? Tai edes hoidetaan mielisairaaloissa?

Vierailija
30/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että murhasi julmasti kolme viatonta perheenjäsentä. En keksi yhtään niin painavaa syytä jotta tämmöiseen tekoon olisi kukaan päätynyt. Tuosta on pelkkä inhmillisyys jo niin kaukana, että miksi tämmöisiä tapauksia kestitään valtion laitoksissa täysihoidossa? Tai edes hoidetaan mielisairaaloissa?

Tämän teon sisällä oleviakin faktoja on monia, niistä ei tiedetä ja juurikin sen takia ei pitäisi ajatella niin mustavalkoisesti.

Kuten olen sanonutkin, niin teko on hirvittävä eikä siihen muttia ole, mutta tässä vaiheessa kun teon hetken motiivit eivät ole kenelläkään tiedossa, olen erittäin tyytyväinen että Suomessa ei ole kivittämistuomiota tai mellakoita kivittämisineen ja tulipalonsytyttämisineen kuten lähi-idässä.

Av-mammat olisivat kadulla soihtuineen ja huppuineen ensimmäisinä =((

t. 10

Vierailija
31/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen EI TODELLAKAAN menetä yöuniaan jonkun murhan takia,jos se ei ole tapahtunut lähipiirissä.En helvetti ala poraamaan jonkun ventovieraan lapsen vuoksi,eikä se itkemättömyys tee minusta tunnekylmää,tai empatiakyvytöntä psykopaattia!!Psykiatri voi auttaa teitä käsittelemään tunteitanne tässäkin perhetragediassa joka,ah,niin teitä kosketti.

Vierailija
32/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. psykoosiepidemia nyt riehumassa kun harva se viikko jotkut pienet murhataan. Miten siltä suojaudutaan...onko rokotetta..pitää ainakin miehelle antaa vastustuskykyä kun näyttävät olevan alttimpia sairastumiselle.

kuinka paljon vauvoja kuolee äitien tappamina 'synnytysmasennukseen', kehottaisin sinua keksimään jonkun vastustuskykyä antavan psykoosilääkkeen ensisijaisesti siihen. Onhan sekin oikeudessa lieventävä asianhaara.

ja ainakin tämän syksyn saldo on 5 miestä ja yksi nainen.

Vierailija
33/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on kuitenkin "parempi" (jos ilmaus tässä järkyttävässä ja surullisessa yhteydessä sallitaan), että teko on tehty pikaistuksissa ja päässä on vain napsahtanut. Tarkoitan, että jotenkin vielä karmivampaa olisi, jos tuo tyyppi olisi hautonut ja suunnitellut tekoaan viikko-tai kuukausitolkulla.

Minusta on myös hyvä, että katuu ja itkee. Sehän tarkoittaa sitä, että kärsii teostaan. Tervemenoa vaan vankilaan kärsimään vielä lisää!

Mutta katuuko se oikeesti tekojaan vai sitä että on jäänyt kiinni ja joutuu nyt kestämään se seuraukset. Ehkä se sääliikin todellisuudessa vaan itseään? Sen takia itku ja "katumus".

Mä en häntä sääli ja toivon että oikeesti sen elämä menee päin persettä niin kauan kuin elää.

Vierailija
34/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin kanssa. av-mamman omasta mielikuvituksesta on vielä pitkä matka totuuteen. tiedämme suurinpiirtein mitä on tapahtunut, itse asiassa emme juuri sitäkään vaan juurikin lopputuloksen. Syitä voi tässä vaiheessa ulkopuoliset vain arvailla. Mutta arvailuista on turha tehdä sen suurempia päätelmiä.

Vierailija
35/97 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa ja vaimonsa ääniä. Ja näkee jatlkuvasti silmissään hidastettuna ne hetket kun iski puukolla(teräaseella) heidät kuoliaaksi. Ikuiset painajaiset ja viattomat silmät tuijottamssa yön pimeydessä.... isiii....

Jos nyt niin koskaan, haluan uskoa, että paha saa palkkansa ja murhatut sielut häntä ikuisesti vainovat ja piinaavat. Aamen.

Vierailija
36/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa ja vaimonsa ääniä. Ja näkee jatlkuvasti silmissään hidastettuna ne hetket kun iski puukolla(teräaseella) heidät kuoliaaksi. Ikuiset painajaiset ja viattomat silmät tuijottamssa yön pimeydessä.... isiii.... Jos nyt niin koskaan, haluan uskoa, että paha saa palkkansa ja murhatut sielut häntä ikuisesti vainovat ja piinaavat. Aamen.

Miten sinä tiedät ne hetket noin tarkkaan? Mistä tiedät, että tuo isäkään muistaa yhtään mitään? Miten voit säätää oman rangaistuksesi noin tarkkaan vain omien mielikuvien perusteella?

Älä sano Aamenta, se varsinkaan ei kuulu tähän yhtään ilman faktoja.

t.10

Vierailija
37/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että aivot voivat olla sillä tavalla vaurioituneet, että joidenkin ihmisten on sen takia vaikeampi hillitä väkivaltaista käytöstään. Vaikka muilta osin olisikin kunnollinen ihminen.

Vierailija
38/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista hirviötä on heti puolustamassa maan kuuluisimmat (ja varmasti kalleimmat) asianajajat..? Onko syytetty kenties joku miljonääri vai?

Epäilenpä, että jos itse olisin tehnyt rikoksen (ja asuisin siellä päin Suomea) minua ei tulisi kilvan lampelat sun muut auttamaan..

Vierailija
39/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö ja hormonit.

Vierailija
40/97 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voit pyytää Heikki Lampelaa asianajajaksesi. Eri asia on sitten se, että suostuuko hän siihen. Heikki Lampela ja muut tienaavat sitä enemmän mitä enemmän ovat julkisuudessa eli hoitavat suuren julkisuuden saavien asioita.

tällaista hirviötä on heti puolustamassa maan kuuluisimmat (ja varmasti kalleimmat) asianajajat..? Onko syytetty kenties joku miljonääri vai?

Epäilenpä, että jos itse olisin tehnyt rikoksen (ja asuisin siellä päin Suomea) minua ei tulisi kilvan lampelat sun muut auttamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan