Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun esimies ärsyttää

Vierailija
16.01.2012 |

ja saa karvat nousemaan pystyyn, mitä tehdä? Miten olette selvinneet tällaisesta tilanteesta? POmon kanssa kemiat ei toimi, näennäinen ja asiallinen yhteys olemassa, mutta turhia lähestymisiä yritän välttää. Edessä pakollinen kehityskeskustelu josta yritän selvitä olemalla hyvin vähäsanainen. Esimiehen näen joka päivä ja aina hän saa aikaan kylmänväreet. Huoh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen hyvien suhteiden luomista pomon pomoon

Vierailija
2/5 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen hyvien suhteiden luomista pomon pomoon

Ehken sentään. Kaipasin lähinnä vertaistukea ja osevia mielikuvaharjoitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hänen tavassaa tehdä työtä ja johtaa? Onko hän oikeudenmukainen, asiallinen, ...? Vai toimiikö jotenkin väärin esimiehenä? Vai ärsyttääkö vain hänen henkilönsä, mutta työasiat hoidetaan ok?

Vierailija
4/5 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo sattuu olemaan täydellisesti alaisten aaltopituudella, eikä hän voikaan olla... Itse keskityn lähinnä vain hoitamaan työni, välillä joudun esittämään innostuneempaa mitä olen, kun en halua antaa liian hälläväliä- kuvaakaan itsestäni. Sanon kyllä myös jos jokin asia olis hyvä tehdä toisella tavalla. Olen ollut samassa paikassa myyjänä jo vuosia. Pomot ovat vaihtuneet ja olen oppinut, ettei rivityöntekijää juurikaan kuunnella. Kehityskeskustelussa olen kertonut näkemyksiäni, mutta en usko että siitä on ollut juurikaan hyötyä. Kivointa töissä oli silloin, kun oli sellainen pomo, joka antoi vastuuta ja päätäntävaltaa. Nyt on tyyli muuttunut siihen, että pomo sanelee ja me toteutamme. Ärsyttää.

Vierailija
5/5 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hänen tavassaa tehdä työtä ja johtaa? Onko hän oikeudenmukainen, asiallinen, ...? Vai toimiikö jotenkin väärin esimiehenä? Vai ärsyttääkö vain hänen henkilönsä, mutta työasiat hoidetaan ok?

valehtelu (myös muut huomanneet), nösserö, ei kestä mitään kritiikkiä jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi