Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä tilanteessa SINÄ tekisit abortin?

Vierailija
15.01.2012 |

Minä tekisin, jos todettaisiin ettei vauvalla ole mitään elinmahdollisuuksia syntymän jälkeen tai jos oma henkeni olisi raskauden takia vakavassa vaarassa. Saattaisin myös tehdä, jos minut olisi raiskattu. Muissa tapauksissa en tekisi.

p.s. vastatkaa vain omasta puolestanne, älkää muiden

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa enää..Mulle tehty yksi jo,kun olin nuori ja opiskelin.Tämä tilanne soimannut minua myöhemmin eläessäni lapsettomassa liitossa melkein 10 v...mutta jos niin kävisi vielä kerran,niin itse hoidan vahinkoni,eikä toisten taatusti tarvi siitä kärsiä!

Vierailija
22/24 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan näin.

Odotetaan muutama vuosi, niin voi tulla tilanteita, joissa en ehkä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma henki olisi vaarassa tai minut olisi raiskattu. Nämä eivät ole ainoat tilanteet, mutta kaikki muut riippuisivat sitten niin monista jutuista (jos a,b,c,d,e ja f) etten mene sanomaan niistä sen enempää kun päätös olisi paljon vaikeampi tehdä.

Vierailija
24/24 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katua että olen hänet tehnyt ja saanut. Mutta jos mä olisin tiennyt jo etukäteen että raskaus saa mussa piilevän sairauden puhkeamaan, niin en olisi häntä synnyttänyt tai ylipäätään ruvennut tekemään.

Olisin tehnyt abortin. Nyt kyllä olen silti onnellinen että mulla on toi pieninkin, enhän voi katua kun se on niin rakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi