Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokone ja pukeutumisongelma.

Vierailija
15.01.2012 |

suomessa paljon pakasta kun lähdetään, lentokoneessa on kylmä ja kohde maassa on reilusta lämmintä.

Onko neulemekko hyvä ja legginsit. Sitten vaihdan toiset vaatteet koneessa tai neulemekon alle jotain...?

Auttakaa ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee paitsi ilmastoinnista, myös siitä että tulee istuttua niin paljon paikoillaan, sellaisesta mulle tulee kotonakin kylmä, koko ajan pitäs vissii olla liikkeessä;)

Mulla on useimmiten t-paita, neuletakki tai huppari, huivi(kurkkuni kipeytyy helposti muuten) ohuet puuvillahousut tai hame. jos hame niin leggarit, joka tapauksessa jalassa lentosukat. Lisäksi mulla on käsipakaasissa villasukat, jotka vedän koneessa kenkien tilalle. Varpaat kun on lämpimässä, ei niin paljon muutenkaan palele. Mies aina nauraa näitä mun sukkia, kun ne köllöttää muiden matkatavaroiden ja hellemekkojen seassa:)

Vierailija
22/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneessa ei ole ollut kylmä.

Missä asutte? Taksilla jos pääsee niin kesävaatteissa lähtisin. (Ja joutuisin palatessa mahtavaan taksijonoon ulos paukkupakkaseen tietty)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun villaisiin välivaatteisiin ja päällisvaatteet tiiviitä. Siis farkut esimerkiksi.

Vierailija
24/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istutte farkut jalassa koneessa. ja kyllä, koneessa on aina kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi