Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kannattaisiko maksaa toisella visalla toisen visan lasku pois? kerron lisää..

Vierailija
15.01.2012 |

minulla on s-pankin visa.

lisäksi olen tyhmyyksissäni mennyt ottamaan st1-visan. siinä on nyt velkasaldo 750e, lyhennykset 35e/kk, josta menee tilinhoitomaksu 3,5e ja korot 8,65e/kk. eli lyhennys on vain 22,90e/kk.

mietin,josko maksaisin tuolla s-pankin visalla tuon st1 velan pois.... s-pankilla on kuitenkin inhimillisempi korko, eikä mitään "tilinhoito"maksua.

kuulostaisiko hyvältä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on s-pankin visa.

lisäksi olen tyhmyyksissäni mennyt ottamaan st1-visan. siinä on nyt velkasaldo 750e, lyhennykset 35e/kk, josta menee tilinhoitomaksu 3,5e ja korot 8,65e/kk. eli lyhennys on vain 22,90e/kk.

mietin,josko maksaisin tuolla s-pankin visalla tuon st1 velan pois.... s-pankilla on kuitenkin inhimillisempi korko, eikä mitään "tilinhoito"maksua.

kuulostaisiko hyvältä?

Vierailija
2/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti säästää kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti säästää kuitenkin.

Vierailija
4/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten koita lyhentää vaikka 50 euroa/kk, niin olet vähän päälle vuodessa kuivilla. Sitten kortti poikki, ja ala säästää se viiskymppiä tilille joka kuukausi.

Itse olen aikanani pelannut luottokorteilla melkein ulosottoon, kunnes sain itteäni niskasta kiinni ja otin yhden pankkilainan, jolla hoidin muut luotot pois. Maksoin lainan satasen erinä pari vuota ja nyt olen 10 vuotta ollut enempi säästötilin puolell. Helvetin helpottunut, kun nykyisin ei ole kortin korttia - eikä tule.

Vierailija
5/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten koita lyhentää vaikka 50 euroa/kk, niin olet vähän päälle vuodessa kuivilla. Sitten kortti poikki, ja ala säästää se viiskymppiä tilille joka kuukausi.

Itse olen aikanani pelannut luottokorteilla melkein ulosottoon, kunnes sain itteäni niskasta kiinni ja otin yhden pankkilainan, jolla hoidin muut luotot pois. Maksoin lainan satasen erinä pari vuota ja nyt olen 10 vuotta ollut enempi säästötilin puolell. Helvetin helpottunut, kun nykyisin ei ole kortin korttia - eikä tule.

Vierailija
6/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luottokortilla voi maksaa laskuja? Miten se siis käytännössä hoituu?

Vierailija
7/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luottokortilla voi maksaa laskuja? Miten se siis käytännössä hoituu?

Vierailija
8/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jatkaa..

Vierailija
9/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jatkaa..

siirrän s-pankin visalta rahaa s-pankin tilille, jolla sitten maksan tuon toisen visan laskun.

ap