Kivuttomista supistuksista...
laitoin tän kysymyksen tuonne odotus puolelle, mut laitetaan myös tänne kun täällä on kumminkin enemmän kokemuksia kaksosraskaudesta.
Tiedän että tätä täällä on paljon jauhettu, mut on pakko tulla teiltä kanssasisaret kysymään mielipidettä!
mä odotan kaksosia rv 33 (tänään tuli täyteen) ja nyt on reilun tunnin jo supistellut 10min välein, mut aikas kivuttomasti. Aina supistaessa tuolta alapäästä kyllä niinkuin kirvelee ja alavattalle tulee " kireä vyö" . Mä jo viime viikolla jouduin meneen ylimääräseen lääkärin tarkastukseen supsituksien takia ja paikat oli kyl kiinni, mut pehmenemistä oli jo tapahtunut, kaulaa oli jäljellä 2,5 - 3cm.
Mä en millään viittis mihkään lähteä ja tuntuu et turhaan panikoin, mut mua on nämä supistukset hämänny jo koko viikon, vaikka ei satukkaan:/ Ei uskois et mulla jo yksi lapsi on;)
Onko tää aivan turhaa panikointia vai voiko tuolla kohdunsuulla jotain tapahtua??!! Ei kai tarkastuksesta tai ainakaan synnärille soitosta ois haittaakaan, mut jotenkin tuntuu et on vaan turhaa/tyhmää :(
Vauvat melskaa kokoajan hirveesti, en tiä eikö pysty sit nukkumaan kun vähän väliä supistaa...
Antakaa vähän tukea horjuvalle;)
Rölli-peikko ja tylptkät rv 33 tasan
Kommentit (2)
Ja siel ottivat käyrää ja kattoivat kohdunsuun, kaikki oli ok,ONNEKS!
Sain supistuksen estolääkettä, kun käyrillä supistuksia tuli 3min välein. Sie pääsinkin jo kotiin:) Vauveleitakin katteltiin ja reilu 2kg jo ovat:))
Eli kaikki hyvin ainakin vielä;)
Rölli-peikko ja tylpykät 33+0
ammattilaisia neuvomassa. Minä en kyllä toisen vauvan synnytyssupistuksista ymmärtänyt, että olenkin jo niin lähellä synnytystä kun saavuimme sairaalaan(1 tunti aikaa).Kyse on nyt kuitenkin kahdesta vauvasta!