Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee,vaihdoin lakanat meille,viimeksi vaihdoin jouluna

Vierailija
08.06.2008 |

ja kysyn minkä ikäisiä on lapsenne.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana nukkua taas puhtaissa lakanoissa!

Joo,olen laiska mutta onneksi lapset vaihtaa lakanansa itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin sopisi, vaihteeksi puhtaissa lakanoissa.

Vaihda tästedes jokatoinen viikko ne lakanasi senkin sottapytty.

Vierailija
4/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä onneksi käy siivooja joka vaihtaa kerran kuussa kaikille uudet lakanat.

Vierailija
5/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,sit ehkä jos ei hikoile yhtään,saati harrasta seksiä ilman kumia... Meillä kyllä on pakko jo jälkimmäisestä syystä vaihtaa vähintään joka toinen viikko lakanat. Ja kesällä useammin kun on niin tolkuttoman kuuma kämppä.

Vierailija
6/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää yöpukua, ei harrasta sottaista seksiä, ei ne lakanat juuri mikskään mene.

Marttaliiton sivuillakin lukee että vaihto kerran kuussa riittää ;)

Tyynyliina 2 viikon välein.

Vierailija
7/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan meillä joka viikko lakanat. Mies hikoilee ja seksiäkin harrastetaan joten ei tulis mieleenkään pantata lakanoita edes kuukautta yhteen putkeen.

Vierailija
8/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

martat varmaan sit harrasta hikistä, kiihkeää, kosteaa seksiä :D

sääliks käy..

Vierailija
9/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeeksi viikko sitten! Ihanaa nukkua taas puhtaissa. En voi ymmärtää miten joku VOI nukkua noin paskaisessa sängyssä! Kertoo luonteesta ja siisteyskasvatuksesta aika paljon!

Vierailija
10/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdan 1-2 viikon välein, vaikka en hikoilisikaan tai harrastais villiä seksiä. ei ole mitään ihanampaa siisteydessä kuin puhtaat lakanat

Vierailija
11/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa on ehdoton maksimi, mitä niissä voi kutea. Kesällä melkein viikon välein, kun hikoaa ja toisaalta on helppo kuivattaa ulkona. En ole siivousvimmainen, mutta en mitenkään tajua miten voi vaihtaa lakanat kerran puoleen vuoteen...

Vierailija
12/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös seksipuolella, mutta silti vaihdan lakanat kolmen viikon välein. Useammin pitäisi, koska sängyssä punkkaa itseni lisäksi mieheni ja taaperokin tunkee väliin melkein joka yö. Koira nukkuu jalkopäässä.

Vierailija
13/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja lapsikin satunnaisesti kömpii viereen. Koira ei kyllä haittaa sängyssä, koiraihminen pitää nääs olla kun koiran hankkii !

Vierailija
14/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan melkein joka aamu yöpaidan pyykkiin, mutta sekin tuntuu vähän liioittelulta. En hikoile yöllä älyttömästi, toisin kuin esim. lapseni. Olen jotenkin luullut, että vain lapset voi tulla öisin älyttömän hikisiksi, mutta ilmeisesti siis aikuisetkin voivat. Eikö kannattaisi käyttää yöpaitaa, jos kylpee hiestä öisin? Hyvästä materiaalista tehty yöpaita ei kuumenna oloa lisää, mutta antaa lakanoille armoa.

Vierailija
15/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä koskaan pese tyynyjä tai peittoja, puhumattakaan että tuulettaisi ees niitä!

Vierailija
16/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä oli terveellä aikuisellakin tosi iso (enkä nyt tietenkään sitä muista). Nukkuessahan tätä ei tietenkään huomaa. Hikoiluun harvemmin herää, ellei se liity tuskalliseen oloon/uneen.

Meillä vaihdetaan lakanat yleensä kahden viikon välein. Nukumme alasti.

Vierailija
17/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teidän makkarissa jo haista jos noin harvoin lakanoita vaihdatte. Pöyristyttävää.

Itse myönnät, että on ihana nukkua puhtaissa lakanoissa. Miksi et suo itsellesi ja miehellesi moista onnea useammin? Ryhdistäydy nainen!

Vierailija
18/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan lakanat sekä aikuisten, että lasten (3kpl) sängyistä kerran viikossa ja olen ajatellut, että olenko epähygieeninen... En ehkä sittenkään ole???

Vierailija
19/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan joka viikko. En voi kuvitella miltä lakanat haisisi jos niitä ei vaihdettaisi kuukausiin. Hiki, karvat, ihoa kuoriutuu sinne sänkyyn, jaloista tulee pikkuroskia sänkyyn. Viikossakin se alkaa jo olla murusissa, miten sitten kuukaudessa, saatikka 6 kuukaudessa. Ette ole tosissanne!

Vierailija
20/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hotellissako hän kuvittelee elävänsä? Niin, juu, jos hän onkin kerroshoitaja, eikä työpaikallaan vaihda petivaatteita kuin kerran viikossa, niin silloin voisi olla pahakin angsti päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan