Jee,vaihdoin lakanat meille,viimeksi vaihdoin jouluna
Kommentit (34)
Minäkin vaihdoin viimeksi jouluna lakanat,tosin mökillä ollessamme ja nyt sinne mentyämme vaihdoin uudestaan. Hahhahhaa!
Kyllä nyt kannattaisi av-mammojen onkia selville missä aloittaja asuu. Välittömästi ilmoitus lastensuojeluun, sillä siitä av-mamman sielu saa mannaa kun pääsee puuttumaan toisten elämään. Av-mamma vaihtaa lakanat joka viikko, koska mammakerhossa ollaan keskusteltu aiheesta ja ei kai sentään av-mamma halua antaa huonoa kuvaa itsestään muille. Kyllä av-mamma tietää.
Isommat lapset vaihtaa itse, mutta en ole pannut merkille, miten usein. Vanhin tyttö taitaa vaihtaa yhtä harvoin kuin minä. Ei ne petivaatteet millekään haise. Ikinä en pystyisi alasti nukkumaan. Silloin ne varmaan alkaakin haista jo yhden yön jälkeen. Mä en muuten hikoile ollenkaan, en yöllä enkä päivällä, en saunassa enkä urheillessa.
alasti nukkuessa haista? Pierulle? Aika huonoilla kodinhoitotaidoilla opastat lapsesi maailmaan.
Kaikki hikoilevat. Ja kaikilla on joku ominaishaju, ja mitä pitempään olet sängyssä niin se haju tarttuu petivaatteisiin. Siis pierut, likaiset hiukset tyynyllä, sylki nukkuessa valuu suupielestä tyynylle, entä menkkojen aikana....
Talvella voin nukkua jopa kuukauden samoissa lakanoissa. Palelen niin, että ainoa paljas kohta mikä lakanaan koskee on kämmenet, nukun pitkässä pyjmassa sukat jalassa.
Näin kesällä vaihdan kyllä joka viikko.
Opiskelija tytön kissa on kevään ollut meillä ja vaikka ei muka nuku minun sängyssäni on, sänky aamulla täynnä kissankarvoja. Tästä syystä välillä olen joutunut vaihtamaan joka päivä.
kuulemma 25 vuotta eräällä pariskunnalla ollut samat merinovillalakanat
kyllähän hyvälaatuiset lakanat hyvinkin kestää neljännesvuosisadan, jos ne eivät ole jatkuvassa käytössä, jolloin ajan hammas ne kyllä kuluttaisi puhki.
Millä meinaat saada ne puhtaaksi...roskiin vaan saman tien
Vierailija kirjoitti:
60-90 astetta, pesuainetta, erityisen likaisen pyykin pesu, lämpimällä huuhtelu. Jos ei puhdasta niin toista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-90 astetta, pesuainetta, erityisen likaisen pyykin pesu, lämpimällä huuhtelu. Jos ei puhdasta niin toista vaan.
No ei sillä oo pesukonetta muutenhan sais useammin lakanat vaihdettua
ihanaa kuulla etten ole ainoa pellossa eläjä :D