Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa rintsikoita kokoa 65A??

Vierailija
14.01.2012 |

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -> ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

Mutta antakaa mulle vinkki, vaikka joku nettiputiikki mistä saisi noita otsikossa näkyviä kokoja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille ja melkein ilmaisia.

Vierailija
2/27 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rintani tarvitsevat tukea ihan siinä missä sinunkin rintasi. Ehkä opit tästä jotain uutta? Kyllä minunkin rintani hölskyvät kävellessä ja nännit nöpöttävät provosoivasti, jos en käytä liivejä.

T. ap, joka on imettänyt kahta lasta ja jolla ei siitä huolimatta tissit roiku, vaan ovat terhakat (johtunee siitä, että eivät ole painavat)

Olen n. 40-vuotias, en halua lasten liivejä. En myöskään halua topattuja enkä kaarituellisia liivejä. Olen mielestäni kaunis juuri tällaisena. Tarvitsen vain itselleni sopivankokoiset alusvaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo tuu nyky aikaa

Vierailija
4/27 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama koko...ja samaa ihmetellyt, varmasti saman kokoisia muitakin mutta harvoin löytää 65 kokoa!

Mutta katso Change :n sivut! Sieltä löytyy paljon vaihtehtoja, ovat mielestäni hyviä hinta-laatusuhteeltaan. Varsinkin jos ostat alesta, usein tarjouksia,kannattaa liittyä jäseneksi.

Vierailija
5/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas muistanut, että tällä palstalla on ilkeilyhenkistä porukkaa. Jos ei ole tasan ja tarkkaan keskivertoihminen, on vapaata riistaa ilkeilylle. Jotkut meistä on jäänyt ihan murrosikäisen koulukiusaajan tasolle.

Täytyy vihdoin käydä tuolla Changessa sitten. Googlasin hieman ja löysin toisen ketjun toiselta palstalta, jossa suositeltiin Lindexin pientä soft-mallia.

http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/lindex/6673220/Soft-r…

Tiedoksi teille, jotka kamppailevat saman ongelman kanssa. Hyviksi olen todennut myös nämä, mutta vartalon ympärys saisi olla himpun pienempi. (Prismasta saa monta euroa halvemmalla).

http://triumph.timarco.fi/alusvaatteet/liivit/triumph-soft-sensation-p

Eiköhän oteta täälläkin nollatoleranssi ilkeilylle? Hyvää päivänjatkoa ja iloista elämää teille kaikille palstalla käyville! Olivat rinnat sitten isot tai pienet!

Ap

Vierailija
6/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -> ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

Mutta antakaa mulle vinkki, vaikka joku nettiputiikki mistä saisi noita otsikossa näkyviä kokoja.

vai käytätkö rintsikoita siksi, että näyttäisi siltä, että sinulla on edes jotain kohoumaa? entä sitten kun otat ne pois-----mitäs miehet sitten sanoo??? hiiiiiihhaaaaaaaa!!kuolen nauruun täällä!!!!

Vierailija
7/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rintani tarvitsevat tukea ihan siinä missä sinunkin rintasi. Ehkä opit tästä jotain uutta? Kyllä minunkin rintani hölskyvät kävellessä ja nännit nöpöttävät provosoivasti, jos en käytä liivejä.

T. ap, joka on imettänyt kahta lasta ja jolla ei siitä huolimatta tissit roiku, vaan ovat terhakat (johtunee siitä, että eivät ole painavat)

Olen n. 40-vuotias, en halua lasten liivejä. En myöskään halua topattuja enkä kaarituellisia liivejä. Olen mielestäni kaunis juuri tällaisena. Tarvitsen vain itselleni sopivankokoiset alusvaatteet.

Vierailija
8/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ympärys 65.

Vähän kalliimmalla saisi sitten täältä: http://www.wek.fi/

Vierailija
9/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä ja HMllä ainakin olen nähnyt 65 ympärysmitta liivejä kun teinille ollaan sellaisia haettu. Ihan kivan näköisiä, ei mitään teinikuoseja kuitenkaan. Ite oon käyttäny Lindex ja HM liivejä ne ovat hintaansa nähden olleet todella laadukkaita ja kestäviä vaikka koneessa olenkin pessyt (niissä on yleensä käsinpesu merkit).

Siihen miksi kaupoissa on enemmän 70 cm --> kokoja johtunee varmasti siitä, että suomalaisilla on tapana ostaa liian isoja liivejä ja siitä että me suomalaiset ollaan aika isoja, ei välttämättä lihavia vaan isokokoisia. Harvalla yli 170 cm kokoisella on liivikoko alle 70 cm.

Vierailija
10/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta saa myös edullisesti pieniä liivejä, laadusta en kyllä tiedä sanoa.

Vierailija
11/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä on jäänyt ihan murrosikäisen koulukiusaajan tasolle.

Vierailija
12/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai käytätkö rintsikoita siksi, että näyttäisi siltä, että sinulla on edes jotain kohoumaa? entä sitten kun otat ne pois-----mitäs miehet sitten sanoo??? hiiiiiihhaaaaaaaa!!kuolen nauruun täällä!!!!

Tiettävästi minulla on (sinun mielipiteestäsi huolimatta) rinnat, koska olen kyennyt imettämään kolme lasta. Jos olisin rinnaton, se tuskin olisi onnistunut ;)

Nojoo, minä annan kuitenkin mennä moiset ilkeydet ohi, itse tuntoni on sen verran vahva eikä se ole kiinni noista maitorauhasista. Kannattaisi kuitenkin ottaa huomioon, että tätä palstaa saattaa lukea myös nuoret tytöt, jotka kamppailevat muutoinkin ulkonäköpaineiden takia. Moiset asenteet tuskin helpottavat tilannetta.

-ei ap-

Vierailija
13/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas muistanut, että tällä palstalla on ilkeilyhenkistä porukkaa. Jos ei ole tasan ja tarkkaan keskivertoihminen, on vapaata riistaa ilkeilylle. Jotkut meistä on jäänyt ihan murrosikäisen koulukiusaajan tasolle.

Täytyy vihdoin käydä tuolla Changessa sitten. Googlasin hieman ja löysin toisen ketjun toiselta palstalta, jossa suositeltiin Lindexin pientä soft-mallia.

<a href="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/lindex/6673220/Soft-r…" alt="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/lindex/6673220/Soft-r…">http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/lindex/6673220/Soft-r…;

Tiedoksi teille, jotka kamppailevat saman ongelman kanssa. Hyviksi olen todennut myös nämä, mutta vartalon ympärys saisi olla himpun pienempi. (Prismasta saa monta euroa halvemmalla).

<a href="http://triumph.timarco.fi/alusvaatteet/liivit/triumph-soft-sensation-p" alt="http://triumph.timarco.fi/alusvaatteet/liivit/triumph-soft-sensation-p">http://triumph.timarco.fi/alusvaatteet/liivit/triumph-soft-sensation-p<…;

Eiköhän oteta täälläkin nollatoleranssi ilkeilylle? Hyvää päivänjatkoa ja iloista elämää teille kaikille palstalla käyville! Olivat rinnat sitten isot tai pienet!

Ap

Jos on liivikoko isompi kuin 65.

Vierailija
14/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -&amp;gt; ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -&amp;gt; ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

Tiettävästi minulla on (sinun mielipiteestäsi huolimatta) rinnat, koska olen kyennyt imettämään kolme lasta. Jos olisin rinnaton, se tuskin olisi onnistunut ;)

Nojoo, minä annan kuitenkin mennä moiset ilkeydet ohi, itse tuntoni on sen verran vahva eikä se ole kiinni noista maitorauhasista. Kannattaisi kuitenkin ottaa huomioon, että tätä palstaa saattaa lukea myös nuoret tytöt, jotka kamppailevat muutoinkin ulkonäköpaineiden takia. Moiset asenteet tuskin helpottavat tilannetta.

-ei ap-

Vierailija
15/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -&amp;amp;gt; ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -&amp;amp;gt; ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

-ei ap-

Kuten viestin lopusta varmaan kävi ilmi....

Vierailija
16/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change, Funky Lady, Patricia ja mitä niitä on...

Vierailija
17/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi liivejä enää koskaan!!! Enkä ymmärrä miksi sinäkään pelkkien nännien takia käytät, laita vaikka maalarinteippiä nännien päälle ja se siinä.

Toista ne ovat nämä jatkuvat selkä- ja hartiaseudun kivut ja päänsäryt jotka johtuvat E-kokolaisistani.

Vierailija
18/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ihmiset tajua että naiset tykkää olla kauniita ja onneksi pienille löytyy kauniimmat liivit ym. katso ulkomailta, lontoo selfridge jne.

Vierailija
19/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi liivejä enää koskaan!!! Enkä ymmärrä miksi sinäkään pelkkien nännien takia käytät, laita vaikka maalarinteippiä nännien päälle ja se siinä.

Toista ne ovat nämä jatkuvat selkä- ja hartiaseudun kivut ja päänsäryt jotka johtuvat E-kokolaisistani.

Kyllähän sitä aina voisi vaikka sitä maalarinteippiä käyttää mutta mekin (kuten isorintaiset) tykkäämme pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin.

Vierailija
20/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sille rahalle muutakin käyttöä löytyisi..