Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa rintsikoita kokoa 65A??

Vierailija
14.01.2012 |

En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -> ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?

Mutta antakaa mulle vinkki, vaikka joku nettiputiikki mistä saisi noita otsikossa näkyviä kokoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole niitä tissejä,joissa ne pysyisi oikealla paikalla.?? liikkuvat vain sivuttain:)

Vierailija
22/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen ihdenkin päivän vaikka ihan kotona ilman liivejä niin tulevat kipeiksi. Vaikka en siis urheilisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen ihdenkin päivän vaikka ihan kotona ilman liivejä niin tulevat kipeiksi. Vaikka en siis urheilisi.

Vierailija
24/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa:

www.evelace.fi

Vierailija
25/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikille mollaajille tiedoksi, tottakai a-kupille tarvitsee myös rintsikat. Jos rinnanympärys on 65, näyttäisi aika hullulta, jos olisi ihan megaisot rinnat.

Vierailija
26/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös uikkareita jne, worldwide delivery ja kohtuulliset hinnat:

http://www.aabras.com/

Vierailija
27/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys että 65A kokoisella ei ole rintoja? Kyllä mulla ainakin on, välillä ei mene jotkut S-koon paitapuserot edes kiinni rintamuksen kohdalta.