Mistä saa rintsikoita kokoa 65A??
En jaksa kauheasti nähdä vaivaa alusvaatteiden eteen ja olen ostanut rintsikkani lähinnä Prismasta (kokoa 70AA, kaarituettomat, jotka voi pestä 60 asteessa pesukoneessa). Nyt kuitenkin olen todennut, että olen enemmänkin kokoa 65A. Mistään ei tunnu saavan rintsikoita alle 70 sentin ympäryksellä! En ole edes mikään poikkeuksellisen laiha ihminen. Onko niin, että suurin osa naisista ovat 70cm -> ?? Yläpäässä tuntuu olevan valikoimaa vaikka kuinka. Ovatko suurin osa esim. marketin asiakkaista ylipainoisia?
Mutta antakaa mulle vinkki, vaikka joku nettiputiikki mistä saisi noita otsikossa näkyviä kokoja.
Kommentit (27)
jos olen ihdenkin päivän vaikka ihan kotona ilman liivejä niin tulevat kipeiksi. Vaikka en siis urheilisi.
jos olen ihdenkin päivän vaikka ihan kotona ilman liivejä niin tulevat kipeiksi. Vaikka en siis urheilisi.
ja kaikille mollaajille tiedoksi, tottakai a-kupille tarvitsee myös rintsikat. Jos rinnanympärys on 65, näyttäisi aika hullulta, jos olisi ihan megaisot rinnat.
käsitys että 65A kokoisella ei ole rintoja? Kyllä mulla ainakin on, välillä ei mene jotkut S-koon paitapuserot edes kiinni rintamuksen kohdalta.
kun ei ole niitä tissejä,joissa ne pysyisi oikealla paikalla.?? liikkuvat vain sivuttain:)