Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikoulu/ammattikorkeakoulu/yliopisto

Vierailija
14.01.2012 |

Ajattelin jakaa oman tarinani:

pääsin lukion jälkeen yliopistoon opiskelemaan. Opinnot jäivät pian kesken, ala ei ollut minulle tarkoitettu. Pidin välivuoden. Sain peruutuspaikan ammattikoulusta ja suoritin siellä tutkinnon. Tällä hetkellä olen ammattikorkeakoulussa. Kokemukseni mukaan joka koulussa on ollut yhtä paljon haahuilijoita, ihmisiä, jotka eivät tiedä mitä haluaisivat elämässään tehdä. Olin todella tyytyväinen ammattikoulun opetuksen tasoon.

Voit kysyä jotain, jos haluat!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia ja mitä pidit töistä?

Vierailija
2/4 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tulevaisuudessa tulen tekemään siistejä sisätöitä, olen todella ylpeä ammattikoulutaustastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiossa, sieltä välivuoden kautta ammattikouluun. Sain tutkinnon, jonka töitä tein jonkin aikaa, kunnes aloitin aivan toisen alan ammattikorkeakouluopinnot. Tulen nyt todennäköisesti siis omistamaan kaksi aivan vastakkaista tutkintoa, joten ainakin pitäisi jotain sopivaa työmarkkinoilta sitten löytyä. Ja yrittäjyyteenkin löytyy pohjaa. :)

Lisäksi aion ehdottomasti jatkaa opintoja AMK:nkin jälkeen.

Ja itse olen huomannut saman kuin sinäkin. Vaikka kouluun, jossa olen, oli vaikea päästä ja moni jäi rannalle, niin silti on niitä jotka eivät laisinkaan tiedä mihin elämässään suunnanta, eikä opinnot maistu. Se on harmillista..

Vierailija
4/4 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jotenkin niin älytöntä lukea tältä palstalta niitä kommentteja, että ammattikoulut on tyhmille ja laiskoille, jne. Se ei ole ollenkaan niin mustavalkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä