Itsevarma Paavo Väyrynen
Paavo Väyrynen on paljastanut nyt useassa haastattelussa, että yliampuva itsevarmuus kampanjan alussa oli tietoinen valinta. Tällä hän saikin kiitettävästi huomiota, lähinnä negatiivista ja surkuhupaista. Nyttemmin hän on tehnyt itsevarmuudestaan tavaramerkin ja huumorin aiheen.
Monelle äänestäjälle Paavo V. voi olla LIIAN itsevarma.
Tällaisille ihmisille muutama lieventävä asianhaara. Mietipä vielä näitä:
Itsevarmuus (etenkin kampanjan alkuvaiheessa) on osa Väyrysen kampanjaa, ja tietoisesti tehty.
Muutko ehdokkaat eivät ole itsevarmoja? Aivan taatusti ovat itseriittoisia! Ilman tietynlaista itsevarmuutta ei voi olla edennyt noin pitkälle. Väitän, että korostettu "nöyryys" kansan edessä voi olla myös tietoista ja harkittua äänten kalastelua.
Hän on pyrkimässä Suomen presidentiksi. Presidentin tärkein tehtävä on johtaa ulkopolitiikkaa yhdessä hallituksen kanssa ja edustaa Suomea ulkomailla. Presidentti on Suomen keulakuva. Presidentille ei ole haittaa olla itsevarma. Hän tulee kohtaamaan monenlaisia kulttuureja virassaan, sellaisiakin, joissa terve itsevarmuus ei ole suorastaan pahe kuten täällä meillä.
Ja lopuksi faktat pöytään: Väyrynen on ehdottomasti pätevin henkilö presidentiksi. Hänellä on ehdokkaiden joukosta paras kokemus ulkopolitiikasta ja ällistyttävän pitkä ura Suomen politiikassa. Joo ja jalasmökki - niitä erehdyksiäkin mahtuu mukaan. Mutta onko hän ainut? Miten on Niinistön ja Lipposen laita? He olivat muun muassa etunenässä viemässä Suomea euroon!
Kommentit (77)
Tottakai äänestän Väyrystä! Sauli oli hyvä pressa, nyt on vain toisen vuoro!
Väyryselle ääneni menee! Suomen on aika saada uusi KUNINGAS!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äänestän Väyrystä! Sauli oli hyvä pressa, nyt on vain toisen vuoro!
Sauli tulee päästää isihommiin. :-)
Epäsosiaalinen, muita syyttelevä, takkia kääntävä. Edustaa Suomea, no ainakin jotain osaa kansasta kyllä. On sillä ihan viisaitakin ideota, mutta ei ole kovin rakentava ja nopeaälyinen tai yhteisktyökykyinen kaveri. En tekisi mitään projektia hänen rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi Lauran äänet Väyryselle.
Toivottavasti! Huhtasaaresta ei ole presidentiksi!
No ei. Niin lapsellinen ja tietämätön. Persuilla olisi ollut kokeneempia ehdokkaita.
No enpä tiedä! Soinikin muuttui siniseksi! :-)
Sinisen lenkin pala kurkussa.
Yhden lauseen kommentointi kertoo paljon äänestäjien kyvyistä perustella päätöstään. Onhan Väyrynen kaikkien loosereiden näpäytys muille joten ihan ymmärrettävää, että huudellaan.
Ja olishan se ketju va, kun meidän pressa asuisi lomillaan Suomessa jalasmökissä ja muuten natomaa Virossa. Venäjän mielistelijä. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi Lauran äänet Väyryselle.
Toivottavasti! Huhtasaaresta ei ole presidentiksi!
No ei. Niin lapsellinen ja tietämätön. Persuilla olisi ollut kokeneempia ehdokkaita.
Sinisen lenkin pala kurkussa.
Joutui sinivaloon liiallisista takinkäännöistään.
Olisihan Soinikin ollut suuri mies. Ovesta tulee ensin maha ja sitten Timo.
Vierailija kirjoitti:
Epäsosiaalinen, muita syyttelevä, takkia kääntävä. Edustaa Suomea, no ainakin jotain osaa kansasta kyllä. On sillä ihan viisaitakin ideota, mutta ei ole kovin rakentava ja nopeaälyinen tai yhteisktyökykyinen kaveri. En tekisi mitään projektia hänen rinnallaan.
Minä olen toista mieltä. Väyrynen on pitkän poliittisen uransa aikana todistanut jo monesti olevansa oikeassa. Eilisessä vaalitentissä hänellä oli myös erittäin loistavia ideoita. Esim: EUn kehityksen suhteen. Toisin, kuin Niinistö, toisin kuin Haavista, toisin kuin Haatainen. He kaikki ovat uppoavassa laivassa, eivätkä teet mitään pelastuakseen. He vastasivat käytännössä näin: EUn mukana mennään vaikka pohjaan asti. Huhtasaaren vastaus oli: hypätään pois laivasta ja uidaan. Kuningas Paavo ensimmäinen vastasi: rakennetaan muiden uppoavien kanssa kellukkeet ja pysytään pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen toista mieltä. Väyrynen on pitkän poliittisen uransa aikana todistanut jo monesti olevansa oikeassa. Eilisessä vaalitentissä hänellä oli myös erittäin loistavia ideoita. Esim: EUn kehityksen suhteen. Toisin, kuin Niinistö, toisin kuin Haavista, toisin kuin Haatainen. He kaikki ovat uppoavassa laivassa, eivätkä teet mitään pelastuakseen. He vastasivat käytännössä näin: EUn mukana mennään vaikka pohjaan asti. Huhtasaaren vastaus oli: hypätään pois laivasta ja uidaan. Kuningas Paavo ensimmäinen vastasi: rakennetaan muiden uppoavien kanssa kellukkeet ja pysytään pinnalla.
Huvittavaa mutta Paavo Väyrynen vei suomen eu:n. Siitä on tietoa ja sitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Yhden lauseen kommentointi kertoo paljon äänestäjien kyvyistä perustella päätöstään. Onhan Väyrynen kaikkien loosereiden näpäytys muille joten ihan ymmärrettävää, että huudellaan.
Kuulutko sinä vihreisiin ja pidät itseäsi viisaana edelläkävijänä koska: Et syö lihaa/kalaa. jota ihmiskunta on syönyt sitten päivästä yksi. Koska tuet seksuaalivähemmistöjä, ihmisiä, jotka haluavat laittaa avaimen avaimeen ja lukon lukkoon, eikä avainta lukkoon. Tai ihmisiä, jotka haluavat leikkaa, liimaa taktiikalla muuttaa sukupuoli elimiään.
Vai kuulutko kenties näihin, jotka äänestävät vain sokeana Saulia?
Näissä vaaleissa Paavo on lähtenyt taktisesti haastamaan Niinistöä. Murentamaan hänen valtaansa.
Niinistöä ärsyttää. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa mutta Paavo Väyrynen vei suomen eu:n. Siitä on tietoa ja sitä löytyy.
Katsoitko vaaliväittelyä eilen? Sanoiko Paavo, että eroaa EUsta? Sanoinko minä niin?
Ja kumpi on pahempaa lentokoneella lentely vai kyljyksen syöminen?
Eli Matti ja Paavo syö lihaa. Söikö kukaan muu? Mitä Nils syö, kun on niin laiha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän myös on itse myöntänyt nuo toiset puolet itsestään, joten tämä ei ole edes mielipidekysymys. Tietenkin fani vastaa kuin Paavo jolta kysytään mitä tästä tuli mieleleen. Hän aloittaa, tämä on ajojahti tyyliin, että "arvoisa toimittaja haluaisin ensin kuitenkin sanoa mitä minulle tuli tästä mieleen". Miksi ei voi vain käyttäytyä normaalisti vaan kaikki on jotain ihmeen salaliittoa muka häntä vastaan. Hän itse väläyttelee tätä asiaa esiin jatkuvasti. Se ei ole tervettä toimintaa.
Kun Laurakin on niin jäänyt valheista kiinni ja kaksinaamainen, niin hänen äänet voi hyvin antaa Paavolle.