Millä pesuaineella 8-10v lapsenne pesevät hiuksensa??
Kommentit (13)
Mitä milloinkin. Sitten system4:n hoitoainetta, huuhtelu ja shea butter -hoitoainetta.
Natusanin vauvashampoota, sillä mennään kunnes loppuu! Sen jälkeenkin hankin varmaan saman sarjan yleispesuaineen, jolla voi sitten pestä koko kropan ja hiukset. Poika kyseessä.
veriappelsiini familyshampoolla tai sensitivellä
Baby don't cry.
T: Elitistinen urpo
pestään sekä aikuisten että lasten hiukset.
päänahalle. Ihan järkky kutina alkaa meillä kaikilla jos noilla pesee...samoin kuin kaikki panthene- tyyliset silikoniaineet....
Rausch pajunkuorishampoolla (ainakin täiaikoina, kun koulusta lappu tulee)
ei ikinä kemiallisilla. vain aidoilla luonnonkosmetiikalla. haluan pienentää kemikaalikuormaa enkä halua ajaa vesistöihin sitä kosmetiikkaa
hiukset eivät rasvoitu, joten jos niissä ei ole ruokaa tms. sotkua, niin pesevät pelkällä vedellä. Silloin tällöin laitan mietoa shampoota, esim Erisan, xz yms. Tytön pitkään tukkaan suihkutettavaa hoitoainetta. Ainoa mistä olen tarkka on, että shampoossa ja hoitoaineessa ei ole silikoneja, minulla ne saavat päänahan kutisemaan jos usein käyttää.
Linna-shampoolla...käy 36-vuotiaalle isällekin;)
Jos isänsä antaa shampoota, niin silloin menee joku hilseshampoo tyylii Head and Shoulders. Jos taas minä olen ojentamassa, niin joko markettishampoota, jos jaksan kaivaa esille tai sitten omaani eli kosteuttavaa kampaamoshampoota.
Pesun jälkeen suihkaisen omaa Bonacuren hoitosuihketta.