Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisinkohan nyt niin hullu, että ostaisin taas Nutrilettia...

Vierailija
14.01.2012 |

Tiedän, että Nutrilettit on kamalan makuisia. Mutta kun paino ei tipu, turvotusta on, ja vähän pitäs saada nopeammaksi tätä laihdutustahtia. Olen saanut salilla lihasta ja kehonkoostumusmittauksen mukaan mulla on lihasta enemmän kuin tarvittais, mutta rasvaa pitäs saada pois. Että jos oisin Nutrilettilla 5 päivää, häviäiskö ne lihakset kuitenkaan ihan kokonaan? Lisäksi olen alkanut kärsiä ruokahaluttomuudesta ja sopisi sinänsä Nutrilett, että siinä on suhteellisen vähän sitä sapuskaa, joka pitäs saada alas ja sitten ois ravintoaineet saatuna. Turhaa mä työpaikkaruokalassa käyn, kun ei mikään maistu. Ja paino ei ole siis laskenut vaikka ei mikään maistukaan, jossain välissä saan kyllä syötyä sen verran jotain ilmeisen epäterveellistä, että paino ei laske. Vai laukaiseekohan toi Nutrilett taas himon hyvään ruokaan? Voiko ihminen olla näin hullu, että ostaa toistamiseen Nutrilettia, vaikka pelkästä ajattelusta tulee huono olo? Kannattaako aiheuttaa itselleen moista kärsimystä? Viimeksi tulokset eivät siis pysyneet. Niin ja vielä, eihän siitä Nutrilettista nyt mene ketoosiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut asian ostamalla Nutrilett-patukoita. Myös Smoothiet on ok. Samasta hyllystä löytyy usein myös Allevon ja Naturdietin patukoita. Useimpia niistä tarvitsee syödä vain kolme päivässä kaikkien tarvittavien ravintoaineiden saamiseksi. Osa on hyviä, osa ei. Valkosuklaamustikkapatukka on huippu! :)

Vierailija
2/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin selkeät säännöt, mitä syödä eikä mitään muuta. Mutta tokkopa se toimis, kun mies kuitenkin söis pizzaa tms siinä vieressä ;). Noita patukoita olen syönyt aika paljon, ne on kyllä hyviä, mutta ne keitot ei. Nyt ois vaan joku hyvä tarjous, jossa sais 5 päivän kuurin ja patukoiden ostaja kaupan päälle jotain kolmatta Nutrilett-tuotetta, että jos edes osa tulis syötyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoksi ei edes kannata kuurille ruveta, siinä ei ne hyvät puolet ehdi tulla esille ollankaan ja nälkäkin vaivaa.

Vierailija
4/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut kerta 16 kg nutrilettilla joten en osaa mitenkään pitää huonona ideana kuuria. Mä söin pelkästään suklaanmakuisia vlcd-pirtelöitä niistä. Lihakset ei toki katoa minnekään 5 päivässä edes vesipaastolla.

Vierailija
5/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa Tarjoustalon tarjouksesta ton Nutrilett-satsin. Saa nyt nähdä mitä pystyy syödä. Tarjous on muuten vielä huomiseen voimassa, jos jotakuta kiinnostaa. Siis 5 päivän kuuri + patukat kun ostaa, saa kaupan päälle mocca-pirtelöä paketin.

En aio olla pidempää aikaa kuurilla, koska en tykkää, että lihakset lähtee, kun niitä nyt viimein olen saanut kasvatettua.

Vierailija
6/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo pahoja on. Ja maha kuralla. Juustopasta ainoastaan on herkullista, sekin näköjään poistunut noista uusimmista paketeista. Huomenna lopetan kuurin ja yritän pitää pois edes vähän noista lähteneistä grammoista...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi