Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exi vaatii lasta vaihtamaan

Vierailija
14.01.2012 |

kalsarit joka aamu ja ilta. Samoin sukat, silloin kun lapsi tarvitsee yösukkia.

Olen sanonut, että yksiäkään vaatekappalaieta en täällä pese. Nyt on lapsi meillä kaksi viikkoa yhteensä. Äitinsä laittanut mukaan vain 10 kalsarit ja seitsemät sukat. Eihän tuosta riitä edes viikoksi puhtaita, kun pitää niin usein vaihtaa.

Vaatteita en pese koska pesu kuluttaa sähköä, vettä ja pesuainetta. Lisäksi maksamme miehen exän lapselle suuret elarit, joista kyllä pitäisi pesuainettakin pystyä ostamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MAKSAMME" suuret elarit? Ethän sinä mitään maksa vaan lapsen isä maksaa sen summan joka on sovittu.

Vierailija
2/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen exällä olisi sen verran häpyä, että hoitaisi vahinkolaukauksensa itse, olisi meidän elintasomme paljon parempi.

"MAKSAMME" suuret elarit? Ethän sinä mitään maksa vaan lapsen isä maksaa sen summan joka on sovittu.

Vierailija
4/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään viikon aikana? Mietin vaan, kun ei lapsen vaatteet nyt hirveästi lisää sitä pyykkimäärää, jos vain pakolliset pesee. Aika pikkusieluista puuhaa...

Vierailija
5/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen exällä olisi sen verran häpyä, että hoitaisi vahinkolaukauksensa itse, olisi meidän elintasomme paljon parempi.

Vierailija
6/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistakaa tyhmää.. meillä ei sukat jalassa sänkyyn mennä.

Vierailija
7/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käyttää öisinkin sukkia.

Valistakaa tyhmää.. meillä ei sukat jalassa sänkyyn mennä.

Vierailija
8/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyörii pesukone päivittäin silloin kun miehen lapset ovat täällä. Tosin meillä onkin omat vaatteet lapsille täällä, ettei tarvitse äidin luota raahata. En ole kokenut ongelmaksi, ehkä olen liian kiltti ja kynnysmatto. Hohhoijaa...

Vierailija
9/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän iänikuisen äitipuolien pakonomaisen mustamaalaamisen näillä sairailla provoilla.

Vierailija
10/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies hoitaa lapsensa mukisematta, pesee myös vaatteet tarvittaessa. Pistää myös uuden eukkonsa kuriin.

Joten todetaan nyt vaan että sun miehes on nössö luuseri.

Vierailija
11/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exän mielestä äitipuoli pesee aina vaatteet väärin, väärällä pesuaineella ja väärällä ohjelmalla.

Pussiin pistät ja palautat likaisina.

Vierailija
12/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin...jos nyt ihan kirjaimellisia ollaan, niin eikös tämä vahinkolaukaus ole nimenomaan mieheltä päässyt.

Hankipa parempipalkkainen työ, jos elintaso ei tyydytä, lapsesta kun kuitenkin on vastuu otettava, vaikka se miten vahinkolaukaus olisi ollutkin.

Vierailija
13/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut ongelmaksi, ehkä olen liian kiltti ja kynnysmatto. Hohhoijaa...

Tai sitten vain tajuat, että pyykinpesu kuuluu normaaliin elämään.

Vierailija
14/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkossa millaisen miehen otat, niin ei tuu sun elämään ongelmia.

Vierailija
15/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmissuhdesolmuissa niitten täytyy kasvaa jonkinmoisiksi aikuisiksi.

Pliis älkää kaikki kypsymättömät ihmiset lisääntykö -ei teidän tartte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi