onko ruokaöljy ok yhdynnässä???
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei ruokaöljy mutta ruokasooda kyllä!
:D Kokeile seuraavaksi ns. hevossalvaa. Sitä punaista tököttiä joka haisee aika voimakkasti ja siinä on etiketissä hepan kuva. Luulin että nainen kuolee siihen kun erehtyi sitä laittamaan. Seksi jäi haaveksi silloin ja vaikka nyt voin jo nauraa jutulle niin silloin aikoinaan olin jo soittamassa lanssia.
Hiukan chiliä ruokaöljyn joukkoon niin tulee vällyjen alle kunnolla vipinää.
Mopoukko kirjoitti:
Ruokaöljy on ok, mutta moottoriöljy paras. Itse suosin Mobil 1 RallyFormulaa.
5w40 vai 10w? Delvac toimii mielestäni paremmin.
No ei ole. Se on ruuanlaittoon. Hanki liukkari, ei se nyt ole niin vaikeaa..
Kookosöljyä kokeiltu. Ei hullumpaa, mut et oliiviöljyä. No täytyy kokeilla seuraavaksi. Kookosöljy pysyy liukkaana suht pitkään mut tahraa helposti lakanat.
No kai niitä parempiakin liukuvoiteita on. Tosin olen itse joskus käyttänyt anaaliseksin apuna ihan voipakettia ja ajoi asiansa.
Tyhjennä se pullo ensi kerralla ennen kuin tunget kullisi siihen.
Sopii syötäväksi juotavaksi. Loistava.
Sopii muuallekin.
Kysy vaikka keittiöstä hansvälilihalta.
Kokeiltu on sekä kookosöljyä että auringonkukkaöljyä. Tarkoitukseen toimii muuten loistavasti eikä luisto lopu, mutta jättää herkästi lakanoihin aika härskit rasvatahrat, joita on vaikea saada puhtaaksi.
Sama havainto että perus ruokaöljyt on parempia kuin monet liukuvoiteet. Juuri tuo mainitsemasi tahmeaksi muuttuminen. Pahimmillaan tahmeus on saanut hepin ja pilden herkäksi. Yhden liukkarin ostin ihan seksikaupasta ja otin myyjän suositteleman. Vein sen takaisin ja sanoin että tämä on ennemmin pito kuin liukuvoidetta.
Myyjä oli vähän vaikeana kun sanoin että testaa nämä tuotteesi ennenkuin alat niitä kehumaan hyväksi.