Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajan palkasta

Vierailija
13.01.2012 |

En saanut kaupungin pph-asioista vastaavaa ihmistä kiinni niin yritänpäs nyt täältä.

Eli jos yksityinen pph saa palkkaa 1200e/kk niin mitä vähennyksiä ja kuinka paljon siitä otetaan?

YEL nyt ainakin eli ~17%

Mutta paljonko menee veroja? Ennakkoperintärekisteriin pitää ilmoittautua, jonne ilmoitetaan arviot vuosituloista ja määräytyykö veroprosentti sitten sen mukaan?

Muita maksuja sitten vakuutukset..onko vielä jotain muita vähennyksiä?

Mulla on itsellä alle 3- vuotias lapsi, siitähän saa vielä kotihoidontuen. Mutta mites siitä otetaan veroa, nyt mulla on vero% 12, nouseeko se?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
2/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta tietäviä paikalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko yksityisen perhepäivähoitajan lapsi olla päiväkodissa osapäiväisenä hoidossa?

Vierailija
4/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa raja jonka alle ei tarvitse maksaa veroa, mutta on tosi alhainen, tyyliin yhden lapsen vuoden hoitomaksut.

Vierailija
5/10 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkuperäisiin kysymyksiin en siltikään ole löytäny vastausta ja näköjään kukaan muukaan ei niitä tiedä?

Vierailija
6/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain laskuria missä ton ennakkoperinnän voi laskea?

Vierailija
7/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä noista asioista, mutta olikohan se nyt hoitopaikka.net missä on pph-keskusteluja, yritäpä sieltä :)

Vierailija
8/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tässä pari päivää selaillu kaikki vähäänkään asiaan liittyvät sivustot. Jossain oli että ennakkoperintä on noin 25%, mutta esimerkiksi vero.fi sivustolta en löydä mitään ohjetta miten tuon voisi laskea.

Vierailija
9/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ton vois laskea?

Vierailija
10/10 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko yksityisen perhepäivähoitajan lapsi olla päiväkodissa osapäiväisenä hoidossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän