Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ilmoitusvelvollisuudesta.
13.01.2012 |
Opiskelin aikoinani 2 päivää kuukaudesta.
Eräs eläkeläinen hoiti lastani tuon ajan ja maksoin hänelle palkkaa kotihoidontuesta.
Vuoden päästä hän oli peräämässä minulta mätkyrahoja, koska oli ilmoittanut työtulonsa verottajalle ja saanut mätkyjä.
En todellakaan maksanut. Tarvitseeko aina olla liian rehellinen ja ilmoittaa joka paikaa pienen pienistä tuloista. Tuostakin hän sai kuukautta kohti noin 100€.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hän teki oikein kuin ilmoitti, mutta miksi hän oletti sinun maksavan hänen veronsa? Mätkyt ovat hänen osuus työtulosta ei millään tavalla sinun maksettavasi.