Guess- onko luksusmerkki vai mikä?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2012 klo 12:20"]
Moni luulee sitä luksukseksi tajuamatta et stockmankin myy guessiä aika halvalla.Hulluilta päiviltä saa usein alle satasella jonkun ruman reuhkan.
Netissä on useita kauppoja josta saa tilattua parilla kympillä niitä isompiakin veskoja.
Jätä AP suosilla pikkutytöille joiden raha eikä tyylitaju riitä muuhun.
[/quote]
Kerrotko meille muille, mistä nettikaupoista saa parilla kympillä aitoja Guessin laukkuja?
Mun mielestä mikään ei ole luksusta, missä merkki on niin selvästi tyrkyllä kuin guessillä. Mulla on yksi lahjaksi saatu guessin kello, joka on kyllä ihan kiva. Mutta en tajua niitä laukkuja ja muita, joisse guessin logo pommahtaa silmiin välittömästi. Mautonta, ja ennen kaikkea ruman näköistä.
Siis ihan uskomaton merkki, ystävien kanssa ei olla oikein ikinä ymmärretty mikä siinä kiehtoo..Muovia, bling blingiä, metallia, samassa laukussa viittä eri väriä..Kyllä niistä jotenkin paistaa, että jotakin "merkkiä" on haluttu ja siinä on kaikki mihin on päästy..
Luksusta ei nähnytkään, kun vertaa esim Saint Laurentiin, Celineen, Bottega Venetaan, Givenchyyn yms, you name it..
Kauan olen ihmetellyt etta missa nama suomineidot kayttavat monen tonnin Vuittoneitaan. Pysakilla bussia odotellessa tai Siwassa ostoksilla? Ollaan niin kovasti luksusta ja valmiita muita nimittelemaan ja halveeraamaan, olisi kiva paasta karpaseksi sinne vuokrakaksion kattoon seurailemaan luksuselamaanne Kuttusenkujalla.
Tuksu ei taidakaan olla mikaan ainutlaatuinen ilmio.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:48"]
En tajua noita Guessin printtipaitoja? Siis tommosia t-paitoja, random tekstillä saa vaikka Prismasta ja maksaa vaan 10€ =D Mitä noissa nyt on niin hienoa?
http://www.zalando.fi/guess-printti-t-paita-sininen-gu121d02s-501.html
[/quote] Kylla se teksti on ihan suunniteltu, ei se painokoneesta putoa summanmutikassa (=random).
Pissisten suosima. Bling-bling..!
nyt moni ämmä älähtää mutta se on valitettava totuus. sellaista teinikamaa ja liian kova hinta, laatuunsa nähden
on luksusta jos on tekorusketus-hiustenpidennys-ripsipidennys-rakennekynsi-Ed Hardy-suhiseva ässä-tyyppiä.
Muille se on vain pissiskamaa.
On kivannäköisiä laukkuja ja koruja. En ole pissis vaan tavallinen nainen ja äiti 37v.
Ja kyllä ne on kalliita, mun mielestä 200e laukusta on paljon!
ns "merkkituotteeksi" ollenkaan (vst klassikot Gucci, Vuitton, Chanel jne jne). Tyylitöntä ja halvan näköistä, en itse suostu "mainostamaan" näkyvällä logolla tuotetta maksusta.
ostaa muutakin kuin henkkamauccapaskaa
Moni luulee sitä luksukseksi tajuamatta et stockmankin myy guessiä aika halvalla.Hulluilta päiviltä saa usein alle satasella jonkun ruman reuhkan.
Netissä on useita kauppoja josta saa tilattua parilla kympillä niitä isompiakin veskoja.
Jätä AP suosilla pikkutytöille joiden raha eikä tyylitaju riitä muuhun.
kallis merkki, eikä luksusta. 100-200 ei ole mikään luksustavara. Ihan tavallinen keskihintainen merkki, kuten vaatepuolella joku Esprit tai vaikkapa Mexx tai Your face.
minä käytän kyllä moninkertaisesti kalliimpia laukkuja ja pidän kyllä Guessia ihan roskana jo laadun (tekonahkaa) ja ulkonäön takia, siinä mistään kateudesta ole kysymys.
Guessin laukkuja näkyy lähinnä (kopioina) juuri pissisten käsipuolessa, jopa Vuitton on kärsinyt tämän vuoksi, enkä hankkisi laukkua, sillä melko moni voisi luulla sitä feikiksi.
jos AIKUINEN tyylikäs nainen halua luksuslaukun, niin merkin tulee olla jotain ihan muuta..
Itse olen ihastunut Ted Bakerin laukkuihin ja vaatteisiin.
Ongelma on siinä, että Guess on vaan niin mauton. Samalla rahalla kun saa tyylikkäänkin vaihtoehdon.
Sieltä saa noita ko. merkin tuotteita paljon edullisemmin mitä Euroopasta.
..se sana nivoo Guessin tuotemerkin alla olevat tuotteet.
Sieltä saa noita ko. merkin tuotteita paljon edullisemmin mitä Euroopasta.
Eikö tuo ole ihan keskihintainen merkki. Itse en tykkää. On vähän sellaisia halpiksen näköisiä.
Ihan samaa hintaluokkaa tai kalliimpia on mun luottomerkkini ja mä kyllä pidän niitä ihan keskihintaisina. Laukuista en tiedä, kun en mikään laukkufriikki ole, mutta mun mielestäni keskihintainen laukku on n. 100-300 €. Ei kai alle satasen laukkua saakaan, paitsi jotain tekonahkaisia ja kankaisia.