Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Guess- onko luksusmerkki vai mikä?

Vierailija
02.04.2012 |

Onko ko merkki erityisen hyvä, vai millainen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessiltä löytyy kaikenlaista, itselläni on joitakin laukkuja, pipoja jne.Ei ne kaikki niin blingejä ole.Ja ei kai sillä merkillä niin väliä ole jos tuote muute miellyttää silmää?

Vierailija
42/53 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista LUXUSTA ei tosiaan. Suht edullista, mutta ei mitään halpiskamaa. Ja ihan kivojakin tuotteita heillä, hinnoista riippumatta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kertaakaan käyttänyt. Sääli, mutta olen aikuinen, ja minusta se näyttää ihan teinien kassilta. En silti välitä mitä merkkiä mikäkin rätti tai kassi on, mutta ulkonäöllisesti ei miellytä mua =)

Mua jotenkin niin naurattaa tää merkkipelleily. Oi hyvä tavaton miten joittenkin itsetunto määräytyy ostettujen tuotteiden hinnoilla...

Vierailija
44/53 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessiltä löytyy kaikenlaista, itselläni on joitakin laukkuja, pipoja jne.Ei ne kaikki niin blingejä ole.Ja ei kai sillä merkillä niin väliä ole jos tuote muute miellyttää silmää?

Sitä se ei todellakaan ole:D Kalleus kun ei sitä yksin ratkaise...

Vierailija
45/53 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt mitään luksusta, mutta ei mitään h&m-laatuakaan. En ole itse ostanut vaatteita tai laukkuja, mutta guessilta löysin itseäni miellyttävän hajuveden (ja kyllä, haistelin myös niitä kalliimpia luksusmerkkejä ja olisi ollut varaakin,mutta tuo guess nyt vain sattui olemaan minun mieleeni).

osa tuotteista on ainakin kyllä aika teinejä, mitä olen kaupoissa vilkuillut :x

Vierailija
46/53 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ämmät vouhkaa merkeistä :D:D:D

Joku laukkumerkki on brändätty hyvin ja ämmät juoksee perässä, jotta voivat toisilleen kadulla esitellä: mullo tää uusin!

Sallikaa minun nauraa!

Vierailija
47/53 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Asap Rocky tekis Guessin kaa yhteistyötä jos aiva paska merkki ois

Vierailija
48/53 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess on siis amerikkalainen brändi ja vastaa siellä Seppälää

Vierailija
49/53 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla LAPSELLISTA porukkaa. Kakarat tappelee hiekkalaatikolla.

Vierailija
50/53 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Guessin laukkuja duunarinaisillakin. Että sellaista luksusta se Guess on. Silloin kun olin ravintolassa töissä, niin minä ostin Ted Bakerin laukun, kun oli silloin ylimääräistä ja oli tarvetta uudelle laukulle. Ei mikään luksustuote sekään, muttei H&M-laatuakaan.

Kyllä minä nyt haluan edes hieman katsoa, mitä laitan päälleni, vaikka olenkin tällainen työtön opiskelija. Guess on omaan silmääni niin white trash-tyyliä ja kyseistä laukkua kantavasta syntyy minulle yleensä mielleyhtymä tekorusketuksen hankkineesta naisesta vaaleine hiuksineen ja tekoripsineen. 

Vierailija
51/53 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess, tarkoittaako että pitää arvata jotain? Kolmion sisällä. Est 1981.

Mutta konkreettisesti Guess on ollut sellainen semi hyvä merkkilaukku ja ehkä ainoa, mihin vähän huonompituloinenkin voi pistää rahansa. 

Guess laukuissa on paljon valinnanvaraa. Kaikista en pidä, mutta osa on hyvin suunniteltu ja selvästi parempaa laatua kun jotkut halpislaukut. En ole ostanut ikinä laukkua pelkästään Guess statuksen vuoksi, mutta jos valittavana merkitön laukku hintaan 50€ joka ok, mutta ei edes ulkonäöltään yhtä "magee" kun Guess laukku ja voi olla myös jotain ominaisuuspuutteita, kuten liian vähän taskuja tms, niin valitsen ehkä sitten sen Guess laukun, hintaan 130€, joka kestää kovassa käytlssä muutaman vuoden.

Merkitön kestää tai ei kestä. Jotkut merkittömistä hyviä, jotkut ei. Yritin tuossa taannoin löytää hyvää merkitöntä laukkua, joka miellyttäisi ulkonäöltään ja olisi myös käytännöllinen koon ja ominaisuuksien suhteen esim. Paljon sisätaskuja, onko vetskaria, laukun koko jne. Ei löytynyt. Joskus löytyy joskus ei.

Yhden Guess laulun olisin löytänyt halutuilla ominaisuuksilla, mutta olen hieman kyllästynyt Guess merkkiin, joten ei tullut kauppoja. 

Vierailija
52/53 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on gessin toppatakki

Ostin viime talvena

Maksou 199 euroa

Iso huppu irroitettavalla keinoturkiksella

Vyötärö tehty kapeaksi

Kellottuu polviin asti.

Näytän ihanalta siinä:)

Vierailija
53/53 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pienessä tuiskeessa Guessin lippiksen, mustan jossa glitterkirjaimin lukee isolla Guess. Ja olen ihan aikuinen nainen. 

Kehtaako sitä pitää? Vai yritänkö myydä fb-kirppiksellä pois? Se on käyttämätön. Alkoi mietityttää sen käyttäminen.