Toiv tuo kuolleiden läheisiä loukannut kuvan julkaisija sai bannin!
Ketju poistui nopeasti ja siellä tyttöje läheinen kertoi kuinka kuva loukkasi.
Ap sanoo laittaneensa tyttöjen kuvan, jotta murhaajan naama saadaan julki. Outo logiikka.
Olen pahoillani, sinä läheinen, joka jouduit tuon ketjun lukemaan.
T: yksi ketjusta järkyttynyt
Kommentit (25)
Esimerkisi Daily Mailissa näissä perhemurhissa on aina kuvat varmaan juuri perheen albumista otettuja lehden sivuilla. Viimeksikkin oli oikein perhepotretti lapsista, äidistä ja isästä, joka tappoi koko perheen. Niinikään esim. lapsen pahoinpitelijöistä on kuvat lehdessä. Ihan normaalia ulkomailla. Miksi tämmöisiä kusipäitä pitäsi piilotella.
Etkö sinä osaa vieläkään vastata että miksi julkaisit lasten kuvat??
en ole ap ja en ole laittanut mitään kuvia..itseasiassa en ole edes nähnyt tämän murhaajan tai hänen lapsiensa kuvia missään. Kommentoin vain sitä, että muualla maailmassa kuvat on normaali tapa..en muuta.
Ap, myönnä pois, että todellisuudessa sinua vitauttaa se miehesi kersa itsessään, ei niinkään se, mitä se tekee tai jättää tekemättä.
Viha ja ärsytys on vaan niin helppo naamioida johonkin tekosyyhyn.
Jos näkee sukulaislapsistaan kuvan?
Onko yleisesti tapana hävittää kuolleista sukulaisista kaikki valokuvat?Mitään pahaa en tarkoittanut kenellekään, sinä näköjään jaksat vouhottaa!
Enkä saanut bannia.
Sinä ajattelit vain omaa napaasi kun julkaisit ne kuvat täällä!
Itse perhetragedian kokeneena, voin sanoa että olisin pitänyt sitä äärimmäisen loukkaavana, jos joku olisi levitellyt äitini kuvaa ympäriinsä sen jälkeen kun isäni tappoi hänet.
Jotain empatiakykyä hyvä ihminen! Voisit kuvitella omalle tilallesi sen että vaikkapa lapsesi kuolee miehesi surmaamana ja sen jälkeen joku valopää laittelisi teistä kuvia nettiin!
lähtee kaikille kylille levittelemään tämmöisen jälkeen. Tekisitkö sinä niin?
Sinä ajattelit vain omaa napaasi kun julkaisit ne kuvat täällä!
Itse perhetragedian kokeneena, voin sanoa että olisin pitänyt sitä äärimmäisen loukkaavana, jos joku olisi levitellyt äitini kuvaa ympäriinsä sen jälkeen kun isäni tappoi hänet.
Jotain empatiakykyä hyvä ihminen! Voisit kuvitella omalle tilallesi sen että vaikkapa lapsesi kuolee miehesi surmaamana ja sen jälkeen joku valopää laittelisi teistä kuvia nettiin!