Ennätys haussa! Kuinka monen eri ihmisen kanssa tietämälläsi henkilöllä on lapsia?
Mä tiedän yhden miehen, kellä on 4 eri naisen kanssa lapsia, jokaiselle yksi. Ja jokainen heistä kuvitteli olevansa ainoa, kunnes totuus alkoi valjeta...
Lapset n. 6v, 5v, 1v ja 1v
Kommentit (45)
1. mies: sain ensimmäisen 15-vuotiaana raiskauksen seurauksena.
2. mies: Olin seurustellut 14-vuotiaasta asti saman pojan kanssa, asuttiin yhdessä ja mentiin kihloihin. Molemmilla opiskelut suoritettu ja hyvät työpaikat, päätettiin tehdä lapsi, vaikka olin vasta 18-vuotias. Seuraava syntyi 1,5 vuoden kuluttua tästä. Eli tälle miehelle on 2 lasta, ja mies kuoli vähän lasten syntymän ja häiden jälkeen (häitä itseasiassa aikaistettiin kun mies sairastui)
3. Spermapankki-iskä
4. 30-vuotiaana, melkein 10 vuotta edellisestä miehestäni, "elämäni rakkaudesta" joka siis kuoli, tapasin uuden miehen, jonka kanssa seurusteltiin 5 vuotta ennen lapsia. Minä ajattelin, että lapsilukuni on jo täynnä, mutta miehelle oli tärkeää saada lapsi, kun hänellä ei ollut. Lopulta annoin periksi, ja lapsi syntyi, nyt tulossa toinen, tällä kertaa ihan munkin tahdosta.
tuon spermapankkilapsen?
Vanhin noin 30v ja nuorin 15. Taitaa ainakin yksi lapsista seurata äitinsä jalanjälkiä, nyt 2 lasta eri miehille (yh).
Mieheni äidillä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, eli ihan peruslortto on.
jolla on 9 lasta 7 eri naisen kanssa mut todisteita ei ole kuka on kenenkin.Tai ei ainkaan mulla ole=D
Ollaan me suomalaiset vaan melkoisia horoja, sekä miehet että naiset.
Kyllä kertoo ihmisestä paljon, jos lapsia on neljälle tai viidelle kumppanille tehnyt. En arvosta.