Ennätys haussa! Kuinka monen eri ihmisen kanssa tietämälläsi henkilöllä on lapsia?
Mä tiedän yhden miehen, kellä on 4 eri naisen kanssa lapsia, jokaiselle yksi. Ja jokainen heistä kuvitteli olevansa ainoa, kunnes totuus alkoi valjeta...
Lapset n. 6v, 5v, 1v ja 1v
Kommentit (45)
Exällä on lapsia 7 eri naisen kanssa.
Niin eräs noist amun existä.
Muut exät ei ole lisääntyneet.
Lasten iät 6v, 3v ja 6kk..Kuopuksen isukki sai toisenkin lapsen tuossa kuukausi sitten :s
Exällä on lapsia 7 eri naisen kanssa. Niin eräs noist amun existä. Muut exät ei ole lisääntyneet.
Vaikak toi exän, kun sillä on muksuja enempi.
Ne on iältään 25v- noin 1v.
on lapsia 7 eri miehen kanssa, yhden abortin on tehnyt aikoinaan,silläkin lapsella ois ollu eri isä. lapset ovat 2-18v
2, minkä ikäisiä lapsesi ovat? Nuorimman isä mukana nyt?
Kotona lukiolainen ja kaksi kouluikäistä. Erosin kaksi vuotta sitten nuorempien isästä 10 vuoden avioliiton jälkeen.
Ei siis minulla vaan kaverilla. Lasten iät ~ 12 - 3.
Lastensuojelu sitten korjaa! Aikuisena sitten rikoksia ja mielisairautta. Ei tuollaisista rikkonaisista ja epävakaista ole äidiksi. Sterilaatio pitäisi olla pakollinen.
jolla on kolme lasta ja kaikilla eri nimi. Aika veikeää että siinä perheessä on siis äiti ja kolme lasta, kaikilla on eri sukunimi. Iseistä kukaan ei tietystikään ole enää yhdessä sen naikkosen kanssa.
kaikilla kotona asuvilla on tällä hetkellä sama sukunimi.
Kolmen eri miehen kanssa eräällä sukulaisellani. Lasten iät 6v, 3v ja 6kk..Kuopuksen isukki sai toisenkin lapsen tuossa kuukausi sitten :s
Ihan uskomatonta! Onneksi ei omassa lähipiirissä ole tälläistä ilmiötä!
Itse häpeäisin kyllä syvällä sisimmissäni itseäni jos olisi lapsia usealle eri miehelle, vaikka tottakai olisin myös onnellinen ja ylpeä lapsistani, en heitä häpeäisi vaan itseäni.
Enkä edes ole ihminen joka ajattelee että "ydinperhe on ainoa oikea perhe" tai muutakaan yhtä vanhoollista, mutta kolme lasta ja kolme isää on jo vähän liikaa, varsinkin jos lapset on lyhyellä ikäerolla tehty..
on lapsia 7 eri miehen kanssa, yhden abortin on tehnyt aikoinaan,silläkin lapsella ois ollu eri isä. lapset ovat 2-18v
nimestä en ole varma,mutta luulisin että ei ole sama nimi kaikilla.
Lastensuojelu sitten korjaa! Aikuisena sitten rikoksia ja mielisairautta. Ei tuollaisista rikkonaisista ja epävakaista ole äidiksi. Sterilaatio pitäisi olla pakollinen.
Srerilisaation tietysti suorittu jo ajat sitten mutta syynä oli lapsiluku, ei eugeniikka. Minun epävakauteni ei ole siirtynyt lapsiin joista osa on korkeakoulussa, osa lukiossa ja pienemmätkin pärjäävät hyvin koulussa vaikka aloittivat jo pitkän saksankin.
Srerilisaation tietysti suorittu jo ajat sitten mutta syynä oli lapsiluku, ei eugeniikka. Minun epävakauteni ei ole siirtynyt lapsiin joista osa on korkeakoulussa, osa lukiossa ja pienemmätkin pärjäävät hyvin koulussa vaikka aloittivat jo pitkän saksankin.
Ei opiskelupaikka tai edes koulumenestys kerro mitään epävakaudesta tai mielenterveysongelmista.
En ole tuo joka kirjoitti aiemmin, mutta minäkin olen sitä mieltä, että monelle miehelle tehdyt lapset kertovat äidin kevytkenkäisyydestä tai mielenterveyden epävakaudesta. Miksi parisuhteet ei kestä? Miksi heikolla pohjalla olevaan suhteeseen pitää tehdä lapsi?
Olivat pk-seudulta.
Lapset ovat iältään n. 40 v. - 10 v. Yhden lapsen äiti on paras ystäväni.
Olivat pk-seudulta.
ekat 3 ensimmäisen aviomiehen kanssa, sitten 2 seuraavan aviomiehen kanssa ja vielä 1 nykyisen aviomiehen kanssa. Olemme kaikki asuneet aina äidillä, joten ollaan ihan täys sisaruksia toisillemme.
Enkä ole ikinä saanut toimeentulotukea :)