Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äänestättekö haavistoa vain siksi että puolustatte homoutta

Vierailija
12.01.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mua enemmän etoo ajatella vaikka Paavoa ja Päiviä puuhastelemassa kuin Pekkaa ja Antoniota. Jos nyt edes on pakko ajatella ylipäätään kenenkään seksielämää.

Vierailija
22/25 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin, ihan vain sen takia.

Miten musta aina tuntuu, että homovastaisilta menee ohi, että muut ihmiset eivät "kannata homoutta" vaan että se asia on oikeasti ihan täysin se ja sama. Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä onko homo , hetero, bi, transu...

Tosiaan, kuten moni onkin jo maininnut: koen, että Haavisto on pätevin ehdokas. On kokemusta ja tietoa asioista, arvot vastaavat omiani, älykäs ja edustava. Edustavuudella tarkoitan olemustaan: miellyttävä, rauhallinen, selkeäsanainen, asiallinen muttei kaukaisen oloinen (kuten niinistö), osaa olla myös jämäkkä. ja kuuntelee ja VASTAA mitä kysytään (vaalitenteissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä seikalla, että Haavisto on homo, ei ole mitään tekemistä äänestyspäätökseni kanssa. Eikä sen pitäisi vaikuttaa kenenkään muunkaan äänestyspäätökseen.

Yleensä äänestän demareita, mutta en voi sietää Lipposta. Soinin, Väyrysen ja Niinistön äänestäminen on minulle mahdotonta. Kd ei myöskään käy. Biaudet menettelisi, samoin Arhinmäki, mutta Haavisto on minusta näistä paras ja kokenein ehdokas. Toivon, että Haavistosta saataisiin suvaitsevaisuutta ja rauhaa rakentava presidentti.

Vierailija
24/25 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mua enemmän etoo ajatella vaikka Paavoa ja Päiviä puuhastelemassa kuin Pekkaa ja Antoniota. Jos nyt edes on pakko ajatella ylipäätään kenenkään seksielämää.

Vaikka ei ne Soinit tai Väyrysetkään sen sexympi ajatus ole...

Vierailija
25/25 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi päätin äänestää Pekkaa, sitten kuulin että onkin homo. Meinasin jättää äänestämättä koska aattelin et Arhinmäellä paremmat mahkut ku ei suomalaiset kuitenkaan homoa äänestä. No suomalaiset yllättikin mut ja olikin Haaviston puolella ja sitten äänestin Pekkaa.