Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa nauttia vauva-ajasta

Vierailija
12.01.2012 |

En osaa nauttia vauva-ajasta tai vauvastani ja koen joka päivä siitä syyllisyyttä. Minusta tämä on enemmänkin ahdistavaa. Tuntuu että olen vankina, kun pitää koko ajan olla vauvan käytettävissä ja ei voi itse päättää milloin nukkuu/syö/tekee mitä vaan. Kaikki pyörii vain vauvan ympärillä, mitä toki osasin odottaakin, mutta en arvannut miten raskasta tämä on. Onhan vauva välillä myös ihana, kun on hyväntuulinen ja tyytyväinen, mutta on tämä paljon myös tosi turhauttavaa. Miehenkin kanssa tulee vaan riitaa kaikesta, kun olen niin väsynyt ja ärtynyt. Miten tämä voi joidenkin mielestä olla ihanaa ja onnellista aikaa? :,(

t. äiti neljättä kuukautta

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin vanha.

Vierailija
42/43 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä tähän hommaan saisi jotain iloa? Miten niin moni pitää vauva-aikaa ihanana? Vauvan kanssa on kyllä myös mukava puuhailla ja seurata sen kehitystä, mutta nuo ovat kuitenkin pikkuasioita kun yleisesti ottaen olen vain väsynyt ja turhautunut. Koitan keksiä omia tekemisiä, mutta en jotenkin nauti nyt oikein niistäkään.

Olen täysin samaa mieltä. En ymmärrä miten toiset ihannoi vauva-aikaa, mikä siinä on niin valtavan ihanaa? Rankkaahan tämä on, vaikka vauvaa rakastaakin yli kaiken. Milloin on mahavaivaa, uniongelmia, itkua ilman selkeää syytä, jne... Odotan vain että vauva kasvaa (nyt 7 vkoa ikää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme