Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi tuttava antoi ukolleen isänpäivälahjan syntymättömältä sikiöltä! VIDDU MIKÄ ÄÄLIÖ

Vierailija
12.11.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kateellinen, ei miestä, ei tulevaa lasta.

Vierailija
2/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se isänpäiväkään ole vastako huomenna! sitäpaitsi se ei ole vielä edes mikään isä, paitsi jos on ennestään lapsia. vähänkö junttia! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä miten tollaset asiat kenellekään kuuluu. Ei oo koskaan kuullu että joku voi olla innoissaan tulevasta lapsesta

Vierailija
4/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pitää aina arvostella muiden tapaa tehdä asioita.So what jos joku antaa vaikka lahjan isälle vaikkei lapsi o syntyny. Tuleva äiti on innoissaan ja onnellinen,mitä kateellinen ap ei selvästikkään ole..että voi voi

Vierailija
5/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aiemmin. Nyt mies kuitenkin tietää, että on tulossa isäksi ja varmaan se isänpäiväkin kiinnostaa enemmän.

Vierailija
6/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä kans tykkää siitä ni saahan niitä lahjoja antaa! :D ootte te sairaita.

Vierailija
7/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin ollut ihan mielissäni jostain pikkulahjasta äitienpäivänä kun odotin esikoistani, silloin oli viikkoja n. 20.

Ei kaikki ole niin vakavaa!

Vierailija
8/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi odottaa ja katsoa ensin että lapsi on elossa/terve/normaali?!?!

Eivätkö sairaaiden lasten vanhemmat saa viettää isän/äitienpäivää? Entä kehitysvammaiset? Eikö mies, jonka lapsi on kuollut, ole silti isä?

Oletkos " hiukan" kateellinen ko. perheelle??? Taidat olla lapseton ja miehetön ja nyt uuden hedelmöityshoitolain valmistelu on saanut sinut tolaltasi.

Vierailija
9/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ois aikoinaan uskaltanut antaa, koska olen niin taikauskoinen, oisin aatellu että tuo huonoa onnea (älytöntä, tiedän...)

Vierailija
10/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypää:Minä ainakin OLEN äiti vaikka lapsi syntyikin kuolleena ja mies ON isä...Mikä sä olet sanomaan kuka on äiti/isä???

Vierailija
11/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sanalla sinusta olisi sopivaa kutsua naista, joka on ollut raskaana ja synnyttänyt lapsen, mutta jonka lapsi ei ole elossa? Äitihän hän ei voi ap:n logiikalla olla.

Vierailija
13/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole äiti,eikä voi siis ymmärtää vaan pitää tollasesta kateellisuukissaan tänne tulla haukkumaan toisten elämää

Vierailija
14/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millä sanalla sinusta olisi sopivaa kutsua naista, joka on ollut raskaana ja synnyttänyt lapsen, mutta jonka lapsi ei ole elossa? Äitihän hän ei voi ap:n logiikalla olla.

Vierailija
15/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole lapsettomia. Heillä on ollut lapsi, joka on kuollut. Jos on lapseton, lapsia ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
16/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiväjutut miehelleni isänpäivälahjaksi. Olenpa minä ääliö.

Vierailija
17/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ne ole lapsettomia. Heillä on ollut lapsi, joka on kuollut. Jos on lapseton, lapsia ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
18/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni vanhemmat, joilla on kuollut lapsi ja ei ole muita lapsia niin he ovat lapsettomia. Mutta kuitenkin myös äiti ja isä, vaikka heillä ei enää sitä lasta ole, mutta siis lapsettomia ovat. Ovat menettäneet lapsensa.

Vierailija
19/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on auktoriteetti, jota tulee uskoa. Jos ne on teistä lapsettomia niin sama se mulle. minusta eivät ole.

Vierailija
20/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mielestäni vanhemmat, joilla on kuollut lapsi ja ei ole muita lapsia niin he ovat lapsettomia. Mutta kuitenkin myös äiti ja isä, vaikka heillä ei enää sitä lasta ole, mutta siis lapsettomia ovat. Ovat menettäneet lapsensa.

----

Eiköhän se ole niiden vanhempien oma asia miten he ajattelevat omaa vanhemmuuttaan.

Minä ja mieheni olemme 3 lapsen vanhempia,joista vanhin on kuollut vauvana.Mutta siis meillä on KOLME lasta,eikä vaan 2.

Te kenellä ei ole kokemusta vauvan menetyksestä;OLKAA HILJAA ÄLKÄÄKÄ LAUKOKO MIELIPITEITÄNNE ASIASTA JOSTA ETTE MITÄÄN TIEDÄ!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan