Minä en pystyisi jättämään 9-vuotiastani isälleen edes viikoksi
Isänsä on erittäin hyvä ja tunnollinen isä, jota lapset rakastavat ja johon voi luottaa 100% tilanteessa kuin tilanteessa. Minulla on kaksi ihan tervettä, normaalia lasta, joiden kanssa arki luistaa.
Minä en silti pystyisi jättämään lapsia edes viikoksi, koska MINULLE tulisi ihan hirveä ikävä lapsia. Isä ja lapset pärjäisivät kyllä hienosti, mutta itsellä ei olisi ollenkaan kivaa.
En ole läheisriippuvainen. Lapset ovat yökyläilleet kavereillaan ja mummuloissa, olen ollut parin yön työmatkoilla ja miehen kanssa viikonloppulomilla.
Kommentit (23)
viikkoa toisella puolen maapalloa. vaikka ikävä olikin niin oli kiva saada sitä omaakin aikaa työn ohessa. ja lapset ovat olleet viime kesänä mummolassakin viikon, nyt 8v ja 9v. Minä en elä lasteni kautta ja ikävä on asia jonka täyspäinen ihminen mielestäni kestää.
lapset käyvät koulua ja eskaria sen aikaa. Käymme myös lasten kanssa ulkomailla, viikon reissuilla lähempänä. En koe järkevänä lennättää lapsia koneessa 16h ja ehkä se kuumuuskaan ei heille ole se kiva juttu.
Enempää en kantaani perustele enkä puolustele, tämä sopii meille