Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako nikotiin laihtumista (hoikkana pysymistä)?

Vierailija
12.01.2012 |

Vai onko se joku muu myrkky tupakassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vilkastuttaa verenkiertoa.

Vierailija
2/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tupakan aineet hidastuttavat verenkiertoa ja kun se hidastuu niin vaikuttaa täten myös aineenvaihduntaan.Aineenvaihdunta hidastuu niin ei tule nälkä niin helposti.

Pelkkä nikotiini ei tätä aiheuta vaan ne kaikki aineet yhdessä.

Tupakanpoltto yksinään ei pidä laihana,useasti näkee ylipainoisia rööki suussa mutta ne kaikki muutkin elämäntavat vaikuttaa painoon (e-pillerit,ruokatottumukset,liikunta yms).

Itse olen hoikka ja tupakoin.Kun nuorena tupakoin ja käytin e-pillereitä niin olin 10kg painavampi.E-pillereissä huonoa myös selluliitin tulo joka onneksi korjaantui kun pillerit jätti pois.

Saa oikoa jos olen väärässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi EI vilkastuta verenkiertoa.Päinvastoin.

Tupakoijilla usein verenkiertohäiriöitä raajoissa ja iho vanhenee ennenaikaisesti juuri sen takia kun veri ei kierrä normaalisti (ihohengitys häiriintyy,ihon keerosten toiminta häiriintyy yms),näin yksinkertaisesti selitettynä.

Vierailija
4/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyi lopettamaan syömisen ajoissa, kun sai sitten siirtyä ulos "jälkiruoalle".

Nykyään syön niin kauan kuin napa vetää : (

Vierailija
5/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. Koko elämän olen ollut hoikka ja laiha. Raskausajat olin tupakoimatta ja silloin paino nousi 20kg-25kg. Paino tippui sitten taas nopeasti kun aloitin polttamisen.

Nyt olen ollut 2v polttamatta mutta syön nikotiinipurkkaa (olen koukussa). Paino on tippunut alemmas kuin koskaan aiemmin.

Jollain lailla tuon nikotiinin täytyy vaikuttaa asiaan. ap

Vierailija
6/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. Koko elämän olen ollut hoikka ja laiha. Raskausajat olin tupakoimatta ja silloin paino nousi 20kg-25kg. Paino tippui sitten taas nopeasti kun aloitin polttamisen.

Nyt olen ollut 2v polttamatta mutta syön nikotiinipurkkaa (olen koukussa). Paino on tippunut alemmas kuin koskaan aiemmin.

Jollain lailla tuon nikotiinin täytyy vaikuttaa asiaan. ap

Vierailija
7/7 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä