Huuhteletko suodatin pussin ennen kahvin keittämistä?
Miksi et? Sehän maistuu aivan paskalle, kokeile vaikka, laske kupillinen vettä huuhtelemattoman suodattimen läpi ja maista.
Kommentit (13)
En itse asiassa keitä kahvia. Paistinpannulla menee
miksi suodattimelta moisia kyselet? Mitä pusseja sen suodattimen tulisi huudella?
Vierailija kirjoitti:
Kylvetän sen lipeässä.
Se on ihan ok, mutta muista myös huuhdella suodatin pussi.
Iltapäivälehdessä annettiin vinkkejä. Yksi oli että paperin kastelu. Olen siitä lähtien noudattanut neuvoa.
Oma innovaationi on puolestaan se, että annan kahvin hautua ensin suodattimessa laittamalla vivun kiinni. Sitten kun vesi on mennyt läpi, niin käännän vivun auki.
Olen todennut nämä kaikki maun parantamisen kikkailut täysin huuhaaksi. Taitaa mennä sinne samaan luokkaan audiofiilien kanssa joilla pitää olla kultaiset liittimet että digitaalinen musiikki kuulostaa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut nämä kaikki maun parantamisen kikkailut täysin huuhaaksi. Taitaa mennä sinne samaan luokkaan audiofiilien kanssa joilla pitää olla kultaiset liittimet että digitaalinen musiikki kuulostaa paremmalta.
Kokeile laskea kuumaa vettä suodattimesta läpi ja maista. Kerro sitten oliko huuhaata.
Pussit on kieltämättä vähän paskan makuiset.
Terveisin, toinen suodatin
Ryöppään suodatinpussit aina ennen käyttöä.
Käyn ensin eräjormailemassa viikon ja vedän maata pitkin perässäni naruun sidottua käytettyä suodatinpussia. Ai että mitkä aromikaffit tulee kun sitten sillä keittelee
Nykyään huuhdellaan kun testasin miltä se suodatinvesi haisee ja maistuu...
Ja kannattaa huuhdella käytetty suodatinpussi kymmeneen kertaan, säästää vanhoja kahvinpuruja höysteeksi, näin maailma pelastuu.