31 vuotias ja näytän VANHALTA
Help, Help. Onko mun elämä jo ohi, 31-vuotiaana tunnen olevani kääkkä ja ruma.
Jotenkin aina yritän kotona skarpata aamuisin, laittaa ok vaatteet, meikkiä ym.
Yleisten vessojen peileistä katsoo takaisin jotenkin oudon kulahtanut, huono, punakkaihoinen ryppynaama. Olen niin HOMPSUINEN nykyään.
5 vuotta sitten olin vielä nätti ja nuori :(((
antakaa jotain vinkkejä vanhukselle tai toivoa paremmasta....jaksaisi vielä hautapaikkaa varata...
Kommentit (21)
Laita oma ketju asiasta, niin saat siihen samanlaisia "olen 30v, näytän 14-vuotiaalta" vastauksia.
Kyllä monet näyttää nuoremmilta kuin ikänsä, ei siinä mitään..
ja multa kysytään papereita jatkuvasti, paras oli kun ostin n.kuukausi sitten k-18 kauhuelokuvan kaupasta niin myyjä kysyi paperit.. ;D Mulla on 11kk ja 6v lapset.. Meillä on vissiin geeneissä tää hyvin säilyminen, kun äidiltäni on kysytty papereita vielä 38 vuotíaana, kun oli menossa baariin. :D
Tietysti pitää myös kiinnittää huomiota elintapoihin, viimeistään 30-40-vuotiaana elintavat alkavat näkyä ulospäin.
Ja sitten vielä kampaus ja vaate/asustevalinnat kondikseen.
Näillä se lähtee.
ite vasta 28 ja 4 lapsen äiti,vanhin 7 ja nuorin 8 kuukaden..yritän myös aamuisin itseä laitella,mutta AINA EI JAKSA EIKÄ EHDI!!tukka pystyssä,naamavärkki aika kehnon näköinen... ei sun elämä vielä ohi ole,kyllä se jotenki(luultavasti)suttaantuu.
Eilen laitoin itseäni ja vanhin tyttö sano mulle
"äiti ootpa sä nättinä".piristi kummasti
ja multa kysytään papereita jatkuvasti, paras oli kun ostin n.kuukausi sitten k-18 kauhuelokuvan kaupasta niin myyjä kysyi paperit.. ;D
Mulla on 11kk ja 6v lapset.. Meillä on vissiin geeneissä tää hyvin säilyminen, kun äidiltäni on kysytty papereita vielä 38 vuotíaana, kun oli menossa baariin. :D
Poket vaan pokaa daameja noin!
ekan lapsen ja imetyksen jälkeen. Raskaushormoonit saa myös kasvojen ihon veltostumaan ja pienikin univelka lisää ryppyjä hetkessä.
Ensin kokeilin ruokavaliomuutosta, liikuntaa ja säännöllistä ihonhoitoa. Odottelin muutoksia vuoden. Auttoi se vähän, mutta ei paljoa. Sitten päätin kokeilla rajumpia otteita, botoxia ja restylanea. Ne auttoivat tosi paljon. Hehku palasi kasvoilleni ja ensimmäiset juonteet katosivat. Nyt käyn kaksi kertaa vuodessa vähän pisteltävänä ja hankin myös ripsien pidennykset. En ole koskaan ollut näin nätti ja luonnonkauniin näköinen. Tosi ironista. Täytän kohta 36.
Kannattaa käydä ainakin keskustelemassa plastiikkakirurgin kanssa, eihän se tarkoita mitään veitsen alle joutumista ja isoja muutoksia.
Taidat olla vaan keskittynyt liikaa pieniin muutoksiin joita juuri kukaan muu ei edes huomaa. Toki ihminen muuttuu mutta en ole vielä ikinä nähnyt 31-vuotiasta josta tulisi mieleen että ompa vanha rupsahtanut kääkkä :) Itse olen nelikymppinen enkä ole mielestäni ikinä näyttänyt paremmalta kuin nyt, huolimatta pienistä silmänalusrypyistä - kun on oma tyyli löytynyt ja itsevarmuutta piisaa niin paljon paremmalta näytän kuin ujo ja arka harmaa minä vaikka 25-vuotiaana.
Olen 46 ja nyt tuntuu ekan kerran, että olen ikäiseni näköinen. Ei kivaaa :( Ei sitten yhtään.
31v. ja pitää itseään vanhana.
Herääs nyt idiootti.
Otsarypyistä olen lukenut ja sen nuorentavan vaikutuksen ymmärrän. Mutta muualle? Mikä sen idea on?
Otsarypyistä olen lukenut ja sen nuorentavan vaikutuksen ymmärrän. Mutta muualle? Mikä sen idea on?
...saa vain sellaisen jähmettyneen ilmeen aikaiseksi, mut itse olen laitattanut otsaan ja sitten pikkaisen silmien alle, poskipäälle, jolloin noi orastavat silmänympärysrypyt siliävät eikä ryppyjä pääse muodostumaan. Silmäkulmien naururypyt ovat mielestäni kauniita, mutta jos koko silmänalus kurtistuu sellaiseksi löysäksi ryppynahkaksi, se ei ole kaunista.
Se, joka käyttää botoxia.
Sen vaikutus nimittäin häviää noin vuodessa joten ei tarvi pelätä mitään ilmeetöntä kuminaamaa. Jos sitten tykkää tuloksesta niin voi miettiä kestävämmän tuloksen antavaa botoxia tärkeimpiin siloteltaviin kohtiin myöhemmin.
Sen vaikutus nimittäin häviää noin vuodessa joten ei tarvi pelätä mitään ilmeetöntä kuminaamaa. Jos sitten tykkää tuloksesta niin voi miettiä kestävämmän tuloksen antavaa botoxia tärkeimpiin siloteltaviin kohtiin myöhemmin.
Botoxin vaikutus kestää noin 4kk - 6kk ja hyalurinihapon jopa vuoden....
miten liikut, kuinka paljon nukut?
Taidat olla vaan keskittynyt liikaa pieniin muutoksiin joita juuri kukaan muu ei edes huomaa. Toki ihminen muuttuu mutta en ole vielä ikinä nähnyt 31-vuotiasta josta tulisi mieleen että ompa vanha rupsahtanut kääkkä :) Itse olen nelikymppinen enkä ole mielestäni ikinä näyttänyt paremmalta kuin nyt, huolimatta pienistä silmänalusrypyistä - kun on oma tyyli löytynyt ja itsevarmuutta piisaa niin paljon paremmalta näytän kuin ujo ja arka harmaa minä vaikka 25-vuotiaana.
näytän paremmalta kuin viimeiseen 12 vuoteen. poissa on väsynyt pienten lasten/vauvojen äiti, tilalla on hoikistunut isompien lasten äiti, ja Aikuinen nainen. Pienellä laitolla tästä naamasta saa vielä ihan hehkeän. Ja jos ei saa, niin olen asennoitunut niin, että näytän hyvälle PISTE. ;)
Salaisuudet: liikunta, ravinto, hyvä leikkaus hiuksissa ja hieman kosmetiikkaa.
Olen 6 kg ylipainoinen nykyään. Syön sekaruokaa, en hirveästi herkkuja.
En tiedä miksi, mutta pari vuotta sitten ihoni huononi radikaalisti. Ensin tuli finnipaiseita ja perään juonteet nenästä suupieliin. Alamäki jatkunut ja huomaan, että kun hymyilen on silmanalusiho hirvittävän ryppyinen...huoh
Ehkä pahinta on tämä mielentila, ajattelen jo olevani niin vanha ja vanhanäköinen ettei edes kannata tehdä mitään asialle. tunnen olevani jo nyt näkymätön nainen.
ja elämäntavat. Tupakka ja alko pois, liikuntaa 5xviikko, vaikka edes 30min lenkki. Unta niin paljon kun lapsilta saa.
Vaatteissa ja koruissa kannattaa tähdätä laatuun. mieluummin muutama laadukas, vaikkakin kalliimpi paita joita sitten koruilla ja huiveilla, vaihtamalla hame tai housut voi sitten stailata erilaisiksi kokonaisuuksiksi. Perus halpisrätit ei enää sovi yli kolmikymppiselle.
Pikaista apua saat käymällä kampaajalla ja hankkimalla jotkut tukialushousut. antaa ryhtiä siihen saakka että saat ylimääräiset kilot karkoitettua. Onneksi sulla ei ole paljon!
viimeinen vuosi on vanhentanut mua ulkoisesti aivan hirveästi... silmien alle tulleet rypyt, suupielten juonteet jne. Ensi viikolla täytän 33 ja näytän nelivitoselta :( Laihdutin myös viime vuonna, ja se ei ainakaan yhtään paranna naaman tilannetta :-(
Ruokailu & uni on kunnossa, mutta stressi ja työmatkat tekevät tämän... auttaisiko joku voide ihan oikeasti? Tai lisäravinne?
viimeinen vuosi on vanhentanut mua ulkoisesti aivan hirveästi... silmien alle tulleet rypyt, suupielten juonteet jne. Ensi viikolla täytän 33 ja näytän nelivitoselta :( Laihdutin myös viime vuonna, ja se ei ainakaan yhtään paranna naaman tilannetta :-( Ruokailu & uni on kunnossa, mutta stressi ja työmatkat tekevät tämän... auttaisiko joku voide ihan oikeasti? Tai lisäravinne?
Ei ne voiteet tai lisäravinteet oikein auta, mutta kannattaa opetella meikkaamaan rypyt piiloon. Minulla (42 v) ihmetuote on silikonipitoiset meikkiprimerit. Käytän inglotin tällaista tuotetta, mutta marketeistakin saa L'Orealin Studio Secretsiä mikä on kokemusteni mukaan ihan ok. Nämä läpinäkyvät geelit täyttävät juonteita niin että sitten kun levittää meikkipohjan päälle niin näyttää huomattavasti vähemmän ryppyiseltä.
Mahtavaa! Upeaa! Olet ihana nainen!
Mitä ihmeen pointtia on tulla mainostamaan tuollaista kun kysytään vinkkejä vanhenemisen merkkien häviytystä? Vituttaa tällaiset harhoissaan elävät itsensäkehujat. Älä edes valehtele että näyttäisit 13 vuotta ikäistäsi nuoremmalta. Uskottele itsellesi, älä muille